Tango1979 schreef:NatasjavE schreef:Hoezo?
Wil je mijn voedselpatroon zien?
Ik kom echt wel aan 2500 calorieen. (advies voor vrouwen ligt tussen de 1600 en 2400 per dag)
Tuurlijk bestaat het wel, gewoon gezond eten en toch wat onder de BMI grens zitten. Maar ik denk dat het aantal personen dat gewoon gezond eet en echt rond de 16/17 zit, net zo zeldzaam is mensen met een gezond eetpatroon en morbide obesitas. Komt imo weinig voor.
En het promoten van ondergewicht, gebeurd al jaren. Hierdoor zijn veel (jonge) mensen zo gebrainwashed, dat ze niet meer kunnen beoordelen wat een gezond gewicht is.
En hoeveel vrouwen worden Victoria's Secrets model? Dat zijn er uitzonderlijk weinig. Hebben een bepaalde lichaamsbouw.
Als 10% van de vrouwen net zo'n lijf hebben als ik. Dan zijn dat nog best behoorlijk veel vrouwen. Van die 10% word misschien 0,5% een victoria Secrets model.(effe schatten,...het zal wel nog minder zijn)
Ze hebben geen ongezond laag gewicht...ze hebben gewoon het gewicht dat bij hen past. Gewoon echte vrouwen.
Dat dat niet een over all weergave van de gemiddelde vrouw is kan zijn. Heb in dit topic en in een ander topic ook gemald dat er in de reclame en mode wereld best wat meer variatie mag zijn in het beeld van vrouwen. En het liefst wat minder fotoshop.
Maar het maakt niet dat vrouwen met een laag gewicht geen echte vrouwen zijn.
Maar dan nog wat anders. Ik ben nu 42 jaar. Waarom zijn al die modellen zo jong? (geen angst,...weet het antwoord heus wel

Dat is toch ook niet realistisch? We worden met z'n alle veel ouder...we "vergrijzen". En ik moet als ouwe taart kijken naar meiskes van 17 9(met of zonder overgewicht