overvallers juwelier doodgeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:41

Electra63 schreef:
Het is raar, dat in het voetbal zoveel agressie is (al jaren) en in andere sporten niet, ook in het buitenland. En...... er zijn weinig allochtonen in de stadions onder de supporters, in het veld dan weer wel ;).
Ik denk dat Randalin in het begin van dit topic gelijk heeft: alle ellende op deze wereld wordt vooral veroorzaakt door mannen, ongeacht de afkomst, kleur of geloof. ;)

Tja....minder,minder,minder mannen dus.Homo's mag wel.Die zijn op een of andere manier niet echt agressief.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:06

geerke schreef:
Electra63 schreef:
Het is raar, dat in het voetbal zoveel agressie is (al jaren) en in andere sporten niet, ook in het buitenland. En...... er zijn weinig allochtonen in de stadions onder de supporters, in het veld dan weer wel ;).
Ik denk dat Randalin in het begin van dit topic gelijk heeft: alle ellende op deze wereld wordt vooral veroorzaakt door mannen, ongeacht de afkomst, kleur of geloof. ;)

Tja....minder,minder,minder mannen dus.Homo's mag wel.Die zijn op een of andere manier niet echt agressief.

Ja, die hebben (te veel) vrouwelijke hormonen :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:56

Kerels ook altijd, afmaken moet je ze. We slaan wel wat spermacellen op en gaan verder met klonen, alleenstaande moeders doen het vaak ook prima. Weg geweld.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:49

xSlvna schreef:
Kerels ook altijd, afmaken moet je ze. We slaan wel wat spermacellen op en gaan verder met klonen, alleenstaande moeders doen het vaak ook prima. Weg geweld.

We laten degene met goede genen leven, komen mooie kindjes van en zo worden ziektes uitgeroeid :=

Electra63

Re: overvallers juwelier doodgeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:05

Nou, ik weet niet of de wereld er wel zo leuk/goed op wordt met alleen maar vrouwen.
Denk aan jaloezie, geroddel, ijdelheid enz.
Sterker nog ik werk liever in een mannenwereld of met mannelijke collega's :D , het liefst aantrekkelijk en met een six-pack, als ik toch mag kiezen. ;)