Sizzle schreef:Zie edit.
< 3 ng (0.000000003 gram)
Aha,...en het is ethylkwik in plaats van methylkwik.
ethylkwik kan schadelijk zijn vanaf 3 milligram per kilo lichaamsgewicht.
methylkwik in veel lagere dosis...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik denk dat ze eerder bedoelde dat kanker in het algemeen erg naar is, en je het dus wilt voorkomen waar je kan.
anneliesdj schreef:Stitch, heb jij dat artikel ook gelezen een paar pagina's terug over polio in staphorst in 1971?
Wat vind je daarvan dan?
Magrathea schreef:Overigens werd er wel een vaccin geintroduceerd tegen baarmoederhalskanker, maar die wilde niemand....
Anoniem schreef:LHO schreef:En die vergelijking met het verkeer gaat compleet mank; ook daar doen we er alles aan het veiliger te maken. Snelheidslimieten, airbags, gordels.... Zowel de overlevingskans in het verkeer als de overlevingskans qua medische aandoeningen is de afgelopen 70 jaar fors toegenomen. En dat is niet omdat we ineens allemaal zo kritisch zijn geworden naar vaccinaties.
Een groot deel van onze overlevingskansen hebben we te danken aan hygiëne, en in het verkeer verhoog je je overlevingskansen aanzienlijk wanneer je in een X5 rijd ipv in een fiat 500. Ik rij hygiënisch ongevaccineerd in een X5, zie het maar zo
Maar hoeveel thiomersal zit er nou eigenlijk in het tetanusvaccin.... iemand??
Anoniem schreef:Ik mag er van uitgaan dat jij de rest van je leven iedere 10 jaar netjes je DTP vaccinatie ophaalt, LHO? Jij en je hele familie? Je opa's en oma's ook? Want na 10 jaar ben je niet meer beschermd tegen Difterie en je weet vast wel hoe naar je daarvan dan kunt sterven:
Sizzle schreef:Max adh voor kwik is iets van 100 ng/kg mens voor organisch kwik. Voor anorganisch ongeveer 10x meer.
Met bladgroente krijg je daar ook aardig wat van binnen.
Helemaal als je een volkstuintje in de stad hebt.
Anoniem schreef:Sizzle schreef:Max adh voor kwik is iets van 100 ng/kg mens voor organisch kwik. Voor anorganisch ongeveer 10x meer.
Met bladgroente krijg je daar ook aardig wat van binnen.
Helemaal als je een volkstuintje in de stad hebt.
Iets eten , inademen of iets ingespoten krijgen zijn totaal verschillende dingen. Wanneer je iets ingespoten krijgt kan je lichaam er niets meer tegen doen, dan omzeil je alle barrières.
Ga iedere ochtend je koffie maar eens in je arm injecteren, of de zuurstof die je normaal gesproken inademd.
Sizzle schreef:Ik heb toch al geschreven hoeveel er in zit?
Ik heb overigens nog altijd geen antwoord gekregen waar ik kan vinden dat je na de bmr voor je omgeving (gezonde mensen) besmettelijk bent.
magda_90 schreef:Owja? Welke dan? Dat oraal opgenomen producten andere first-pass barrières hebben dan i.v. toegediende producten, dat klopt. Maar dat is logisch, want je dient ze via verschillende routes toe. Maar iedere route heeft first-pass barrières, dus door te stellen dat je met i.v. barrières mist t.o.v. oraal, klopt niet, ze zijn alleen verschillend (maagsap versus macrofagen bijvoorbeeld). Waar baseer je dit op?
Mocht je geïnteresseerd zijn in dit soort zaken, raad ik je twee goede studieboeken van mij aan die in feite de bijbel van mijn opleiding en werkveld zijn:
- http://www.bol.com/nl/p/casarett-doull- ... 009586940/
- http://www.bol.com/nl/p/algemene-farmac ... 002881433/
Anoniem schreef:magda_90 schreef:Owja? Welke dan? Dat oraal opgenomen producten andere first-pass barrières hebben dan i.v. toegediende producten, dat klopt. Maar dat is logisch, want je dient ze via verschillende routes toe. Maar iedere route heeft first-pass barrières, dus door te stellen dat je met i.v. barrières mist t.o.v. oraal, klopt niet, ze zijn alleen verschillend (maagsap versus macrofagen bijvoorbeeld). Waar baseer je dit op?
Mocht je geïnteresseerd zijn in dit soort zaken, raad ik je twee goede studieboeken van mij aan die in feite de bijbel van mijn opleiding en werkveld zijn:
- http://www.bol.com/nl/p/casarett-doull- ... 009586940/
- http://www.bol.com/nl/p/algemene-farmac ... 002881433/
Ohh sorry, ze hebben mij over het natuurlijke afweersysteem op school helemaal het verkeerde geleerd. En ik injecteer normaal gesproken ook geen ziektes in mijn lichaam. Die kom ik altijd op andere wijze tegen. Op de natuurlijke...
Dus o.a mijn huid beschermt me omdat daar geen naalden met ziekteverwekkers doorheen worden geprikt. Mocht er toch ergens wat doorkomen dan heb ik mijn interne systeem nog achter de hand.