Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Die 3,3 % is in dat artikel is wel hoger dan gemiddeld maar een stuk lager dan sommige hier beweren
Cer schreef:Ik snap nog steeds niet zoveel van dat bagataliseren... Je moet t niet erger maken dan t is, maar zeker ook niet minder maken...
Ik vraag me werkelijk af wat er gebeurt als er in NL een belangrijk moslim (bijvoorbeeld) figuur wordt vermoord en de Nederlanders gaan dan feest vieren..
Blue_Eyes schreef:geerke schreef:toen had je italianen die vieze stinkende knoflook bakte
En guess what...? Inmiddels is dat de normaalste zaak van de werled voor de gemiddelde Nederlander! Spaghetti is normaal Nederlands eten geworden...
Ceriadwen schreef:Tja, wat moet je hierop zeggen. Duidelijker dan dit kan het niet zijn toch?
LadyKantje schreef:Niet dat ik hun een hand boven het hoofd wil houden maar kop op. Om daarmee gelijk de gehele allochtone bevolking te benadelen vind ik wel wat overdreven. Je kunt ook overal een probleem van maken.
LadyKantje schreef:Niet dat ik hun een hand boven het hoofd wil houden maar kop op. Om daarmee gelijk de gehele allochtone bevolking te benadelen vind ik wel wat overdreven. Je kunt ook overal een probleem van maken.
Cer schreef:Ik snap nog steeds niet zoveel van dat bagataliseren... Je moet t niet erger maken dan t is, maar zeker ook niet minder maken...
Ik vraag me werkelijk af wat er gebeurt als er in NL een belangrijk moslim (bijvoorbeeld) figuur wordt vermoord en de Nederlanders gaan dan feest vieren..
Elco schreef:Maar hoe verklaar je dan dat ik voor het grootste deel van mijn werkdag alleen maar getinte mensen naar gevangenissen en rechtbanken aan het rijden ben en niet te vergeten uitzendcentra's..
Janneke2 schreef:...dan ga ik als nederlander een tegendemonstratie houden, omdat ik me diep voor mijn langenoten schaam.
Cer schreef:Ik vraag me werkelijk af wat er gebeurt als er in NL een belangrijk moslim (bijvoorbeeld) figuur wordt vermoord en de Nederlanders gaan dan feest vieren..
Cer schreef:Hetzelfde nu met GW, veel mensen vallen over een heel klein deel uit zn programma. De rest wordt (bijna stelselmatig) genegeerd... dan trek je alles toch scheef?
Cer schreef:Ik vraag me werkelijk af wat er gebeurt als er in NL een belangrijk moslim (bijvoorbeeld) figuur wordt vermoord en de Nederlanders gaan dan feest vieren..Citaat:Waarom zou je zelf iets doen wat je feitelijk verafschuwt?
Citaat:Omdat de partij zelf dit onderdeel ook graag breed uit meet misschien?
Willl65 schreef:Waar ze zo terecht kunnen gezien het feit dat ze ook nog steeds de Marokkaanse nationaliteit hebben.
Ze zijn dus niet alleen Nederlander wat ze niet willen zijn ( alleen de rechten) maar ook Marokaan.
Cer schreef:Ik zou t niet weten... ik kan me uberhaupt niet bedenken waarom iemand (en dus ook niet degene die het wel deden) zoiets zouden doen. Maar daar werd niet zo heel veel ophef over gemaakt. Althans, ik kan t me niet herinneren (maar dat kan de leeftijd zijn). Echter, als GW iets roept (en niet eens doet, de feestvierders déden ook echt wat) dan wordt erover geschreven/gepraat..
lieveli schreef:Elco schreef:Maar hoe verklaar je dan dat ik voor het grootste deel van mijn werkdag alleen maar getinte mensen naar gevangenissen en rechtbanken aan het rijden ben en niet te vergeten uitzendcentra's..
Je hebt daar waarschijnlijk ooit gesolliciteerd en bent aangenomen?