Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wanneer er iets met Willem Alexander zou gebeuren en Amalia nog niet klaar is voor de troon, komt dan Constantijn er voorlopig op?
NathalietjeB schreef:Cayenne schreef:Wanneer er iets met Willem Alexander zou gebeuren en Amalia nog niet klaar is voor de troon, komt dan Constantijn er voorlopig op?
nee want constantijn is geen troon opvolger toch meer???
en volgens mij word maxima dan koniging...
en verandering van spijs doet eten maar vind t wel erg leuk dat t 27 april word dat is nog eens een leuk feestje voor me pa dan is hij ook jarig hij en alex schelen 10 jaar
Ellie_F schreef:NathalietjeB schreef:
nee want constantijn is geen troon opvolger toch meer???
en volgens mij word maxima dan koniging...
en verandering van spijs doet eten maar vind t wel erg leuk dat t 27 april word dat is nog eens een leuk feestje voor me pa dan is hij ook jarig hij en alex schelen 10 jaar
Constantijn blijft lid van het Koninklijk Huis wat betekent dat hij nog steeds in de lijn van troonopvolging zit, na de kinderen van Willem-Alexander.
SAKKIA schreef:Ach joh die 3 dagen maken ook niet zo veel uit volgens mij. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor het onderwijs e.d. lastig is.
30 april en 4 en 5 mei vielen nu precies binnen een week en dat maakte het dan meivakantie
NathalietjeB schreef:vind t wel heel jammer voor maxima dat haar ouders hier niet bij mogen zijn van de nederlandse staatdaar horen je ouders toch gewoon bij te zijn bij zoiets moois dat was net als haar trouwerij daar horen toch ook je ouders gewoon bij ondanks wat ze gedaan hebben t zijn en blijven je ouders
MissAnnemijn schreef:Ik vind het ook jammer dat Koninginnedag afgeschaft en verplaatst wordt.. Alsof er op 27 april geen mensen dierbaren zijn verloren ook trouwens, dus blij vanwege de datum snap ik ook niet helemaal.