Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Vjestagirl schreef:Een dier houdt er geen emotionele schade aan over.
Daar kom je steeds mee aan, maar hoe weet jij dat zo zeker???
superwoman schreef:Vjestagirl schreef:Een dier houdt er geen emotionele schade aan over.
Daar kom je steeds mee aan, maar hoe weet jij dat zo zeker???
Hhilde schreef:funnyhorses schreef:Hoe kan het dan dat er zoveel gedragsgestoorde dieren rondlopen?
Juist...........vanwege toedoening van de mens!!!
Hahahahaha! Dus elke agressieve hond en elke onopgevoede merrie is gewoon misbruikt?
blokje schreef:Bij dieren is dekken niet alleen seks drift maar ook dominatie. Een hond die op je rijd hoeft niet direct zin in je te hebben. Hij kan last hebben van zijn hormonen of wil zijn rang bepalen. Mijn teef denkt wel eens een andere teef niet omdat ze zin heeft puur omdat ze boven die andere wil staan...
Ik keur dat af en ze mag dat dus ook niet.
blokje schreef:Ik zit ook liever met de slager een koppie te drinken. Die slacht voor heen NL.
Gewoon dieren vlees geen mensen vlees.
Dus wat een domme vergelijking. Ik snap die vergelijking niet eens![]()
Maar misschien ook wel. Maar ook in mijn ogen is kannibaal zijn en pedofiel niet nromaal.
En slachten van dieren vind ik idd wel normaal.
funnyhorses schreef:Hhilde schreef:Hahahahaha! Dus elke agressieve hond en elke onopgevoede merrie is gewoon misbruikt?
Dat zeg ik niet,ik zeg dat het gedrag vaak door toedoen van de mens is ontstaan!
Goed lezen!!!
Vjestagirl schreef:[naam] schreef:Het is niet normaal. Je ziet toch zelf wel dat een dier en een mens niet seksueel bij elkaar horen? Een poes zal nooit zonder dat je er iets lekkers opsmeert aan jou poes gaan likken. Een dier zal nooit zomaar wat bij de mens doen.
[ Video ]
https://www.icmag.com/ic/picture.php?al ... eid=864041
Om maar gewoon eens twee voorbeeldjes te geven van een dier die zomaar wat bij een mens doet.
Amaris schreef:Waarom zou een dier er wél emotionele schade aan overhouden?
Omdat het weet dat sex met een mens vies is?
Omdat het schaamte kent?
Omdat het weet dat het zich zou moeten schamen als een vent wat staat te prutsen aan de achterkant?
Een dier wéét dat toch allemaal niet??
gohya schreef:@Vjestagirl
De politie zegt dat als een kind of volwassene sex met dieren doet of aandoet,dat het later vaak overstapt op mensen.
Zipporah schreef:Dat is niet seksueel bedoelt dat begrijp je zelf toch ook wel? Een dier is niet seksueel tot ons aangetrokken. Andersom hoort het dus ook niet. Dit is typisch dominant gedrag of zelfs ook geestelijk of lichaamlijk probleem.
Citaat:Dat is niet seksueel bedoelt dat begrijp je zelf toch ook wel? Een dier is niet seksueel tot ons aangetrokken. Andersom hoort het dus ook niet. Dit is typisch dominant gedrag of zelfs ook geestelijk of lichaamlijk probleem.
Hhilde schreef:blokje schreef:Bij dieren is dekken niet alleen seks drift maar ook dominatie. Een hond die op je rijd hoeft niet direct zin in je te hebben. Hij kan last hebben van zijn hormonen of wil zijn rang bepalen. Mijn teef denkt wel eens een andere teef niet omdat ze zin heeft puur omdat ze boven die andere wil staan...
Ik keur dat af en ze mag dat dus ook niet.
Ah, ik zie het al. Jij hebt er verstand van.
Dieren hebben ook seksdrift en een reu kun je slecht dwingen een mens te dekken hoor.
superwoman schreef:Maar een dier kan zich er wel behoorlijk onprettig bij voelen, wanneer iemand in zijn lichaam komt.
Dier kan daardoor z'n vertrouwen kwijt raken in de mens.
Anders gaan gedragen door het toedoen van onnodige sexuele handelingen...
fiona1 schreef:Ik ga met VG mee (voor zover ik haar posts gelezen heb) Een man met een paard valt opeens de wereld over, maar als een merrie gekluisterd wordt voor een dekking is het noodzakelijk kwaad.
funnyhorses schreef:Mijn punt is dat er gezegd word dat een dier er geen emotionele schade aan zou overhouden!
Ik zie weldegelijk emotionele schade bij dieren en niet bij ieder dier weet je wat er mee is gebeurd natuurlijk maar ze lopen weldegelijk schade op ook met zulke vetlapperij!
Zipporah schreef:Vjestagirl schreef:[ Video ]
https://www.icmag.com/ic/picture.php?al ... eid=864041
Om maar gewoon eens twee voorbeeldjes te geven van een dier die zomaar wat bij een mens doet.
Dat is niet seksueel bedoelt dat begrijp je zelf toch ook wel? Een dier is niet seksueel tot ons aangetrokken. Andersom hoort het dus ook niet. Dit is typisch dominant gedrag of zelfs ook geestelijk of lichaamlijk probleem.