Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fanniehh schreef:Tot mijn verbazing zie ik op bokt de meeste stemmen voor de VVD? De party die het minst doet voor het dierenwelzijn, toch heel opmerkelijk!!
Quellian schreef:Ik baal ervan dat PVV zoveel heeft ingeleverd, maar echt echt echt... ik hóóp dan maar dat Samsom MP wordt, want ik snap niet dat Rutte door zoveel stemmers is gekozen, werkelijk ongelofeloos! Hebben die mensen de afgelopen 2 jaar in hun bed gelegen zonder contact met de buitenwereld?
Quellian schreef:Ik baal ervan dat PVV zoveel heeft ingeleverd, maar echt echt echt... ik hóóp dan maar dat Samsom MP wordt, want ik snap niet dat Rutte door zoveel stemmers is gekozen, werkelijk ongelofeloos! Hebben die mensen de afgelopen 2 jaar in hun bed gelegen zonder contact met de buitenwereld?
Rinske schreef:vuurneon schreef:Maar wel voor een betere aanpak in de bijstand, vind ik
Korten geeft motivatie?
Quellian schreef:Electra, ik heb al uitgelegd waarom ik PVV heb gestemdSamsom heeft mijn stem niet gekregen, sta ook niet achter het 'eerlijk delen' (werk me potverdikkie uit de naad), maar Rutte laat het borrelen van binnen
Electra63 schreef:Quellian schreef:Electra, ik heb al uitgelegd waarom ik PVV heb gestemdSamsom heeft mijn stem niet gekregen, sta ook niet achter het 'eerlijk delen' (werk me potverdikkie uit de naad), maar Rutte laat het borrelen van binnen
Ja, dat weet ik wel, maar het klinkt zo raar als je PVV stemt en het jammer vindt dat Samsom geen MP wordt (waarschijnlijk)
![]()