Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michellkuh schreef:Deze meneer ging met alle waarschuwingen (code rood en verboden om off piste te gaan) toch off piste en kwam in een lawine terecht. Dit zijn risico's opzoeken.
Een ander persoon zit in een auto en een dronken gast rijdt vol in op zijn auto en de persoon die niets fout deed ging dood. Dat is het noodlot.
Cassidy schreef:Jolliegirl schreef:Bewust en onbewust![]()
Duidelijk lijkt me.
En wanneer is iets een risico en wanneer is het dat niet?
Bellarose schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat iedereen ingevlogen wordt om 'afscheid' te nemen, dat hij nu nog kunstmatig in leven wordt gehouden.
Jolliegirl schreef:Cassidy schreef:
En wanneer is iets een risico en wanneer is het dat niet?
Daar vroeg je toch niet om?
Je vroeg het verschil tussen risico en noodlottig.
noodlottig is(voor mij) zonder risico iets doen wat fout gaat.
Offpiste met deze sneeuwval is gewoon dom.Zeker na een offpiste verbod!
Dan vraag je bewust om dit soort moeilijkheden. Spanning of niet.. dan zoek je maar een gewone zwarte piste op.
Bellarose schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat iedereen ingevlogen wordt om 'afscheid' te nemen, dat hij nu nog kunstmatig in leven wordt gehouden.
Hoe dan ook verschrikkelijk, en ik duim dat het heel erg mee valt!! Maar 20 minuten onder de sneeuw is echt lang.
vuurneon schreef:Bellarose schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat iedereen ingevlogen wordt om 'afscheid' te nemen, dat hij nu nog kunstmatig in leven wordt gehouden.
Hoe dan ook verschrikkelijk, en ik duim dat het heel erg mee valt!! Maar 20 minuten onder de sneeuw is echt lang.
Als mijn zus een ongeluk heeft gehad, ga ik ook direct die kant op
Familie is belangrijk voor mij. Als ik er zou liggen, zou mijn zus met kids die kant opkomen. Dat weet ik zeker. Als steun voor mij of mijn vriend.
Rustig thuis afwachten zit er niet bij.
vuurneon schreef:T zijn net gewone mensen, alleen hebben zij de pech dat alles uitvergoot wordt.... Lijkt mij ook niet echt fijn. Friso wil gewoon zijn.