Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:liekec schreef:Ik krijg in ene een raar idee, hebben die grootouders niet iets met hem gedaan? Want kan iemand bewijzen dat hij daar weg is gegaan? Hebben ze dat huis doorzocht?
Wat een onbeschofte reactie..
De reden maken ze zelden bekend, dat is in belang voor het onderzoek.
liekec schreef:Ik krijg in ene een raar idee, hebben die grootouders niet iets met hem gedaan? Want kan iemand bewijzen dat hij daar weg is gegaan? Hebben ze dat huis doorzocht?
Lotus83 schreef:Citaat:Ik krijg in ene een raar idee, hebben die grootouders niet iets met hem gedaan? Want kan iemand bewijzen dat hij daar weg is gegaan? Hebben ze dat huis doorzocht?
Ik heb al getemd op deze uitspraak......
Marion71 schreef:En terecht dat je hebt getemd. De schrijver heeft kennelijk niet in de gaten dat politie daar als eerste rekening mee houdt. Dit is allang onderzocht en inmiddels uitgesloten. Alle nare speculaties, pijnlijke opmerkingen, wat een impulsieve reacties. Hopelijk leest niemand van de familie en direct betrokkenen dit topic. Zij maken zo'n afschuwelijke tijd door, en dat weet ik uit eigen ervaring (bij mij gelukkig goed afgelopen). Laten we met z'n hopen, bidden, duimen what ever dat hij heelhuids terugkomt. Ook al is het maar tegen beter weten in.
liekec schreef:Ik bedoel niet dat die grootouders iets hebben gedaan, maar is hijzelf niet opzolder gegaan en dat ze die op slot doen ofzo? Maarja laat maar, anders gaat het topic zo nog op slot.
ontopic: is er nog steeds niks meer bekend? TS, worden er nog zoekacties gehouden?
Lotus83 schreef:liekec schreef:Ik bedoel niet dat die grootouders iets hebben gedaan, maar is hijzelf niet opzolder gegaan en dat ze die op slot doen ofzo? Maarja laat maar, anders gaat het topic zo nog op slot.
ontopic: is er nog steeds niks meer bekend? TS, worden er nog zoekacties gehouden?
Je plaatst 2x hetzelfde bericht?
kan je 1 vd 2 weghalen?