Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Electra63 schreef:Er is maar een tiental bokkers die deelneemt aan deze discussie, dus niet echt representatief.
Niet alleen hier hoorIedereen vindt zichzelf toch de beste chauffeur?
Colway schreef:Of de huismoeders die alleen op woensdagmiddag en zaterdag op weg gaan
Nicolletje schreef:randalinpony schreef:Dat hebben mannen ook hoor Nicolletje, al geven die dat dan weer nooit toe.
Ja dat weet ik, bijvoorbeeld in de tijd dat korte rokjes worden gedragen. Wát een pech hebben zij deze zomer gehad
joostvangestel schreef:Als we daar nog aan toevoegen dat er anno 2010 (einde curve) veel meer auto's waren dan in 1987, dan is de KANS heel erg sterk afgenomen.
Nicolletje schreef:Huertecilla schreef:Heerlijk met de kap omlaag genieten van het leven en hoe dat in het uitzicht voorbij komt; met daarbij aangepast snelheid
Hier komt de aap uit de mouw waarom HC niet persé de gemiddelde snelheid wil opvoeren
Colway schreef:Citaat:Bij een klein onderzoekje naar de noodzaak van verkeersdrempels in een woonwijk in Lelystad bestond de héle bovenkant van de snelheidsscores uit die groep.Blij dat ik niet in die woonwijk woon dan
Huertecilla schreef:Zoals ik al schreef en jij goed weet is dat geen bewijs omdat er heel veel veranderde omstandigheden zijn.
Drakonische snelheidscontroles en ZOAB zijn er twee.
Ook is een grotere verkeersdichtheid bij congestie een juist factor die de kans op een serieus ongeval verláágt![]()
Blikschade blijft voor een groot deel uit de statistieken door no claim en eigen risico van verzekeringen.
Huertecilla schreef:Citaat:Ik rijd 30.000 km per jaar. Ik heb de maximale no-claim. Nooit een ongeluk door eigen schuld gehad (afkloppen). En ik rijd overal, ik heb ook in het buitenland gereden, Parijs en Athene.
Alles is relatief.
Mijn staat van dienst is aanmerkelijk langer/beter en omvat ook hoge snelheidsvoertuigen op de openbare weg.
Dat bewijst echter beiden NIETS.
Bedankt voor de uitnoding maar nee; ik zet niet graag het pistool van een ander op mijn hoofd.
Ik wil jou ook niet mee; ik wil de verantwoordlijkheid voor mijn pistool op jouw hoofd niet.
randalinpony schreef:En de rest (waaronder ikzelf ook) vinden benzine gewoon dúúr en weten dat een lichte snelheidsverhoging een veel groter verbruik tot gevolg heeft, of hebben geen behoefte aan grotere snelheden.