Limerick schreef:ik had na 2 dagen een soldaat
ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:F_Orumster schreef:Ja das waar, maar wij zijn nuchtere NLers
Ik snap dat dear opponent te nuchter is, maar ik zou dear sgt wfll niet uit mn pen kunnen krijgen
I know. Ik heb ooit eens regelmatig moeten corresponderen met Amerikanen en ze gaan echt prat op dat soort dingen. Hoe slijmeriger je mail, hoe eerder je antwoord krijgt
.
Ik zou zoiets er wel boven kunnen zetten, vooral omdat ik weet dat het gewaardeerd wordt en ik het ook echt super vinden wat ze doen.
nobel1 schreef:pfffff, mijn soldaat mag niet meer met me schrijven van zijn vrouw!!!!
Hij had mij toegevoegd op FB en vroeg of ik ook vrouw wilde toevoegen, tuurlijk geen probleem.
Dus nadat ik haar vriendschapsverzoek geaccepteerd had stuurde ik haar braaf een berichtje wie ik was,ik een bijzonder goede relatie had en me in had geschreven omdat ik het boeiend vind te communiceren met iemand uit een ander werelddeel die iets heel anders deed dan ik.
Kreeg ik vanmorgen een mailtje dat zijn vrouw niet wilde dat hij met aantrekkelijke vrouwen mailt (ergens wel weer een compliment, haha) en dat hij, om haar niet overstuur te maken, het mailcontact stop ging zetten.
Lekker dan...zit ik zonder soldaat!
Amburtjoz schreef:Balen Nobel, dat hij omwille van zijn vrouw het contact 'moest' verbreken! Zit wel even 8 jaar leeftijdsverschil tussen en elkaar zien zul je hoogstwaarschijnlijk toch nooitDie vrouw dacht ook, hé, mooi makkelijk zo'n militair, lekker ver weg in the middle of nowhere kan hij ook geen andere vrouwen tegenkomen ..