Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik zat net het door Jus geposte filmpje te kijken en dan vraag ik mij af of zoiets ook niet kan zónder die speren, zónder dat zwaard. Want ik moet eerlijk zeggen dat ik het, zonder al dat bloed en die steekpartijen, niet eens zo schokkend vind. In dat geval zou het meer een soort van spel of dans worden.
Zonder dat de stier daarvoor gruwelijk mishandeld hoeft te worden.
Guernica schreef:DaphneR93 schreef:]gaapdaar gaan we weer! Jij jouw mening samen met een hele iniminie kleine minderheid!!! Andere hun mening.....
Haha als je dat daadwerkelijk vindt, waarom maak je dan zo'n opmerking? Want in feite suggereer je ook dat mijn mening onjuist is door te zeggen dat ik tot de hele iniminie kleine minderheid behoor.
Kom op zeg. Ik zeg nergens dat iemand anders geen recht heeft op zijn mening, ik zeg dat ik de uitspraken van dood en verderf niet begrijp en ik vraag door waarom zij dit zo voelen, wat is daar in vredesnaam verkeerd aan?
Dat hoort gewoon bij een discussie.
Nathalie02 schreef:Het is best mogelijk om te laten zien hoeveel man je wel niet bent, zonder een stier pijn te doen:
http://www.youtube.com/watch?v=Q0VWKGgbTs0&feature=fvst
DaphneR93 schreef:Guernica schreef:Haha als je dat daadwerkelijk vindt, waarom maak je dan zo'n opmerking? Want in feite suggereer je ook dat mijn mening onjuist is door te zeggen dat ik tot de hele iniminie kleine minderheid behoor.
Kom op zeg. Ik zeg nergens dat iemand anders geen recht heeft op zijn mening, ik zeg dat ik de uitspraken van dood en verderf niet begrijp en ik vraag door waarom zij dit zo voelen, wat is daar in vredesnaam verkeerd aan?
Dat hoort gewoon bij een discussie.
Daar heb je ook gelijk in, ik respecteer jouw mening ook. Jij bent diegene die onder andere zegt dat ik slechter ben dan die Matador zelf omdat mijn eerste ingeving op dit artikel 'yes goed voor hem' was. En dat dat belachelijk is omdat ik zijn familie niet ken etc. Dat hoort toch ook niet in de discussie?
Maar je hebt gelijk, reageer nogal heftig en ongenuanceerd hierop omdat ik gewoon niet kan begrijpen waarom mensen dit doen. En mijn familie is Spaans en heb deze discussie ook al 100 keer daar gevoerd maar ik kan na zo'n bericht, of als ik het per ongeluk zie echt wakker liggen. Dus vandaar dat je opmerking me ff verkeerd schoot. Maar zeg er al niets meer over.