Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:mOamm schreef:Echt erg wat er gebeurd is! Heb dat filmpje gekeken van de tent die instortte. Echt vreselijk als je daar in stond op dat moment!! Wat moet iedereen bang geweest zijn!! Heel veel sterkte voor iedereen die dit mee heeft moeten maken!!
Weet je dat ik geen moment bang ben geweest...gewoon op de automatische piloot....mijn zonnebril viel en die heb ik nog opgeraapt...najah zeg...die zonnebril is wel het minst belangrijk...ging gewoon automatisch...
Nu pas zit ik te chacken
NatasjavE schreef:Krijg kippenvel als ik hier naar kijk....daar stond ik in
http://www.youtube.com/watch?v=okyx6Hbp ... r_embedded
Roosch schreef:Ik zit de situatie even te vergelijken met Pinkpop.
De uitgang daar is niet je van het, weet niet hoe het op Pukkelpop was maar daar duurt het na afloop van een festival zeker 2 uur eer iedereen naar buiten is.
terlygert schreef:Roosch schreef:Zie wel berichten op Facebook en Hyves voorbij komen van mensen die balen dat ze hun favoriete artiest moeten missen, maar ach.. so be it.
Dat mensen zulke berichten durven te typen.. Er zijn doden gevallen, maar ze maken zich druk om het missen van een band??
BraveSpots schreef:Ik durf ook eerlijk toegeven dat ik een beetje baal hoor. Rise Against wou ik zo ontzettend graag nog eens zien en Foo Fighters, tja, wanneer heb je die mogenlijkheid ooit nog eens?
Neemt niet weg dat ik het volledig begrijp en erachter sta dat alles is afgelast. Niet meer dan logisch uit respect voor de overledenen en gewonden.
Net iets gehoord van de neef van mijn vriend, die is nu opweg naar huis. iedereen die ik ken is nu terecht gelukkig.