Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
julius_juut schreef:Misschien bedoelde ze mantelzorgers. Want daar komen inderdaad heel veel van bij wanneer je de PGB wegdoet. Heel veel mensen die hun werk op zullen moeten zeggen om voor familieleden te zorgen...
Technisch gezien dus geen leugen, alleen vat de burgerij het op als een belofte van 12000 betaalde banen.
sarabande schreef:Wellicht kan jij als PVV stemmer de PVV een e mail sturen en daarin verwoorden wat je hier zegt
Daar zijn ze wel gevoelig voor denk ik
gohya schreef:Maar laten we nou eens stellen dat er 12.000 banen komen in de zorg,denken ze nou echt dat mensen zitten te springen voor een baan in de zorg? Het is lichamelijk én geestelijk erg zwaar,oke het word goed betaald,
Electra63 schreef:Ik geloof helemaal niet in die 12000 extra krachten in de zorg. Ik geloofde ook niet in die extra politie-agenten.
Dat zijn gewoon praatjes om de mensen stil te houden, of beter gezegd: leugens.
Electra63 schreef:Ik hoorde dat de kosten van de zorg volgend jaar flink omhoog gaan en de zorgtoeslag naar beneden. Maar gelukkig is het burka-verbod er doorheen. Daar hebben wij heel veel aan. Met dank aan de PVV.