Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Knap dat jullie dat kunnen zien van zulke vage foto's en beelden van veraf genomen...........
Vreselijk dat iemand tot zo'n daad kan komen. Ergens ga je toch een bepaald soort van medelijden met zo'n iemand krijgen.
Hij had natuurlijk nooit mensen met zich mee mogen nemen de dood in.
Anthea schreef:Cayenne schreef:Knap dat jullie dat kunnen zien van zulke vage foto's en beelden van veraf genomen...........
Vreselijk dat iemand tot zo'n daad kan komen. Ergens ga je toch een bepaald soort van medelijden met zo'n iemand krijgen.
Hij had natuurlijk nooit mensen met zich mee mogen nemen de dood in.
Medelijden, grapje zeker?
Ik voel niet veel meer dan woede namelijk, laffe man zeg. Bah bah.
damesschoen schreef:Iedereen spreek nu kwaad over de dader, maar mensen jullie weten helemaal niks. Je weet niet waarom hij het heeft gedaan. Zoals ik al zei mensen die in een zware psychose raken of wat dan ook weten echt niet meer wat ze doen. Misschien denk ik wel zo omdat ik uit de zorg kom, en heb ik dus misschien een andere kijk hierop dan mensen die niet uit de zorg komen
JessAndHope schreef:Ook minimaal 1 kindje gewond/gedood heah![]()
Het schijnt dat er ook een kindje tussen twee mensen in liep die beide neergeschoten zijn en een omstander nét dat kindje weg wist te trekken voor het ook neer geschoten werd
Cayenne schreef:Woede, ja natuurlijk, maar iemand komt niet zomaar zover. Daar gaat heel wat aan vooraf.
Misschien komt het ook omdat ik in de zorg werk met mensen met dat ik me een beetje kan inleven, maar goed. Ik zei ook een "bepaald soort van medelijden". Niet dat ik nu in de eerste plaats aan hem denk, absoluut niet, maar triest is het zeker wel.