Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Hoezo zou iedereen weten wie hij is? Als er nu een serie moordenaar uit Peru komt hier in Nederland, weet ik toch ook niet wie hij is?
Dat hij in Nederland bekend is, wil niet zeggen dat hij overal bekend is natuurlijk.
Goof schreef:Nessah schreef:Hoezo zou iedereen weten wie hij is? Als er nu een serie moordenaar uit Peru komt hier in Nederland, weet ik toch ook niet wie hij is?
Dat hij in Nederland bekend is, wil niet zeggen dat hij overal bekend is natuurlijk.
Hij is jarenlang door de wereldwijde media gevolgd, die jongen is echt werelwijd bekend
Plaisir schreef:Angelita schreef:Moeten we ons dat echt nog afvragen?
Die jongen is niet goed bij z'n hoofd, hij is ziek en dat blijkt uit alles wat hij doet.
Wat voor ziekte heeft hij dan?![]()
Snap dat je zegt dat hij niet goed is bij zijn hoofd etc, maar ik ben benieuwd of hij écht wat heeft en zoja, wat.
superwoman schreef:lesilla schreef:Inderdaad, en of je geschiedenis hebt of niet wordt er een lijk in je kamer gevonden, en ben je op de vlucht dan kom je in problemen wie je ook bent
ja, das toch raar - om te vluchten en het bewijs zo achter te laten?
Terwijl hij wel beter moet weten
Mikkk schreef:Wat ik wel mis in het verhaal, is onderzoek. Word daar niks onderzocht of zo???
shilady schreef:Toen ik het hoorde dacht ik hoe kunnen er nog meiden zo dom zijn om bevriend met hem te raken kom op iedereen weet toch wie hij is en dat hij je meschien wel meesleurt in een vreemde situatie???
odetteke schreef:Wat ik heel opvallend vind is dat het meisje woensdag gevonden is en donderdag al begraven. In nederland zouden ze toch echt meer tijd hebben genomen voor onderzoeken voordat ze eht lichaam zouden vrijgeven.
lesilla schreef:Niet perse, hij is al met het belachelijkste weg geraakt. Waarom nu niet dan.. Als hij het goed speelt, wie weet nu ook wel
superwoman schreef:lesilla schreef:Niet perse, hij is al met het belachelijkste weg geraakt. Waarom nu niet dan.. Als hij het goed speelt, wie weet nu ook wel
Geen lijk is (volgens mij) wel de grootste reden geweest, dat hij niet is veroordeeld.
Ik geloof dat hij door die zaak ook best meer te weten is gekomen wat je beter wel en niet kan doen "in zo'n situatie".
Dit is echt wel dom
odetteke schreef:Wat ik heel opvallend vind is dat het meisje woensdag gevonden is en donderdag al begraven. In nederland zouden ze toch echt meer tijd hebben genomen voor onderzoeken voordat ze eht lichaam zouden vrijgeven.
lesilla schreef:[***] schreef:Wat ik heel opvallend vind is dat het meisje woensdag gevonden is en donderdag al begraven. In nederland zouden ze toch echt meer tijd hebben genomen voor onderzoeken voordat ze eht lichaam zouden vrijgeven.
Weet niet wat haar geloof was. Kan goed zijn dat het daar mee te maken heeft
Menino schreef:[***] schreef:Wat ik heel opvallend vind is dat het meisje woensdag gevonden is en donderdag al begraven. In nederland zouden ze toch echt meer tijd hebben genomen voor onderzoeken voordat ze eht lichaam zouden vrijgeven.
volgens mij kan dat dara niet ivm hitte...
odetteke schreef:lesilla schreef:
Weet niet wat haar geloof was. Kan goed zijn dat het daar mee te maken heeft
Wat haar geloof ook is... dat moet nooit ten koste gaan van goed onderzoek waarmee je iemand voor jaren de cel in kan krijgen (of juist niet)
shilady schreef:IKbenEllen schreef:Wat had ie er dan mee moeten doen volgens jou? Op z'n rug meenemen?
over het balkon gooien
in een doos ofzo het hotel uit smokkelen ...
lesilla schreef:Maar inluizen vind ik persoonlijk wat een vergaande theorie, dan vind ik het waarschijnlijker dat iemand anders het gedaan heeft. Maar dan in alle waarschijnlijkheid zou die derde persoon ook op de camera beelden staan en dat is niet het geval als ik het zo lees