Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:09

Fiffill schreef:
IndianLady schreef:
Ik zei ook zoiets Randie en ondanks dat ik het heel wat negatiever zei is een groot gedeelte het nu met me eens :')

Misschien lag het er aan dat je het op een belachelijke manier bracht. ;) Groot verschil.

Ik was blij dat ik het een keer kon zeggen :')
Niemand die ik ken heeft het boek gelezen alleen mn nicht (van wie ik het boek leende)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:11

Ik ben het er mee eens hoor, dat als het niet waar is, het alles behalve netjes is omdat ze idd mensen in een slecht daglicht steld :)
Maar ik vind niet dat er genoeg bewijzen zijn om dat te bewijzen, ik wil dan wel wat meer horen. Want wat nou als het wél waar is,
en heel Nederland haar niet meer gelooft... hoe zou zij zich dan voelen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:13

lifaya schreef:
Ik ben het er mee eens hoor, dat als het niet waar is, het alles behalve netjes is omdat ze idd mensen in een slecht daglicht steld :)
Maar ik vind niet dat er genoeg bewijzen zijn om dat te bewijzen, ik wil dan wel wat meer horen. Want wat nou als het wél waar is,
en heel Nederland haar niet meer gelooft... hoe zou zij zich dan voelen?

Ik vind juist dat er wel heel wat bewijzen zijn. Als je alleen het boek van de journalist al leest := en dan zijn er nog veel meer aantoonbare feiten die allemaal al zovaak zijn genoemd :=
Ik ben benieuwd naar woensdag :)

denice

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:16

Precies, het barst van de bewijzen. Het is alleen jammer dat ze er niet op willen reageren.

We zullen woensdag wel meer zien, met die aflevering met 'Manou'

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:17

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:19

Idd een degelijk artikel Hedwig

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:22

Vanavond in EenVandaag een gesprek met een psychologe over de schade die Maria's vermoedelijke leugens toebrengen aan echte slachtoffers van Loverboys.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:23

Inderdaad, vat het mooi samen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:24

_Hedwig_ schreef:
Sensatie krant ik weet het, maar op de site van de telegraaf staat nu een artikel waarin mijn menig wel redelijk mooi wordt verwoord:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6693 ... buitenland

Waar ik stage loop lol := (nouja, iig in het telegraaf gebouw, ik zit bij de Spits)

Ik zal zo eff lezen :D

Missy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:29

Maar wat ik nou niet snap is waarom klagen ze die school uberhaut aan als ze bij voorbaat al weten dat ze amper gespijbeld heeft ??

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:30

Ik vind het ook jammer dat Maria en haar moeder niet in het programma wilden reageren. Nu kan het de manier van monteren enzo zijn, maar op deze manier lijkt het er wel heel sterk op dat ze niet durven omdat het verhaal niet klopt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:31

Cayenne schreef:
Vanavond in EenVandaag een gesprek met een psychologe over de schade die Maria's vermoedelijke leugens toebrengen aan echte slachtoffers van Loverboys.

Dat is wel interessant. :j

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:47

Nadir schreef:
Cayenne schreef:

Dat ga ik idd ook maar is kijken hoelaat is dat

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:49

Alet74 schreef:
Ik vind het ook jammer dat Maria en haar moeder niet in het programma wilden reageren. Nu kan het de manier van monteren enzo zijn, maar op deze manier lijkt het er wel heel sterk op dat ze niet durven omdat het verhaal niet klopt.

Dat moet haast wel...
Haar moeder zei nog dat ze indertijd 'journalisten heeft gevraagd om kritische vragen te stellen' maar dat ze dat niet gedaan hebben. En nu vond ze het 'te laat'. Heel apart. :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:50

Relien schreef:
Nadir schreef:
Cayenne schreef:

Dat ga ik idd ook maar is kijken hoelaat is dat

Om kwart over 6.
Wel een lastige tijd, maar daarna is het vast op uitzendinggemist.nl te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:53

Maar.. het boek van Maria was niet de eerste versie he. De eerste versie had ze verwijderd. Dus wie weet was die wel heel anders.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:54

Hoe bedoel je??

Anoniem

Ze had een manuscript op computer, en die heeft ze gewist omdat ze het niet durfde te delen. Op aandrang is ze toen opnieuw gaan schrijven.

denice

Dan denk ik weer, waarom wil je kritische vragen,als het allemaal waar gebeurd is, en je hier veel pijn van hebt. Je gaat toch niet zeggen, waar blijven de kritische vragen, als je dochter daadwerkelijk 4 jaar lang verkracht en misbruikt is??? Dan is toch het laatste wat je wilt, dat je dochter aan de kaak gevoeld wordt?

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:59

NonaWen schreef:
En dan denk ik.. zucht wéér Peter R. de Vries.. of ze het verzonnen heeft of niet, ik vond het een erg interessant boek ! :)

Precies wat ik ook dacht. Het is toch een goed boek en opent velen hun ogen, moet het dan allemaal waar zijn? Wat mij betreft niet, en verandert verder ook niet mijn mening over dit boek.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:04

denice schreef:
Dan denk ik weer, waarom wil je kritische vragen,als het allemaal waar gebeurd is, en je hier veel pijn van hebt. Je gaat toch niet zeggen, waar blijven de kritische vragen, als je dochter daadwerkelijk 4 jaar lang verkracht en misbruikt is??? Dan is toch het laatste wat je wilt, dat je dochter aan de kaak gevoeld wordt?

Precies, mij lijkt ook dat je je dochter dan wilt behoeden.
En stel dat je wel kritische vragen wilt, dan maakt het toch niet uit dat ze dan een paar jaar later pas komen? Maar ook hierbij vind ik dat raar, als iets helemaal klopt, dan verwacht je toch juist geen kritische vragen? Maar misschien gaan we nu wel op iedere slak zout leggen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:11

ja inderdaad, zo zou je alles kunnen uitlichten, maar geeft wel aan dat er een hoop tegenstrijdigheden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:11

Ik vond Peter onbeschoft aan de telefoon en ik geef haar groot gelijk dat ze niet op die manier een gesprek wilde voeren. Ik vond haar overigens heel erg netjes, duidelijk aan de telefoon. Kritisch Nederland kan daardoor ook zijn mening hierover vormen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:16

Hij dramde inderdaad erg door en liet haar geen 5 secondes uitpraten. Ik ergerde me daar ook aan ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:19

Alleen al op die manier, zou ik met wat voor onderwerp van gesprek al niet met iemand gaan praten. Als iemand mij zo opbelt, dan ben ik al veel sneller uitgepraat, of het nu Peter is of niet. Ik vond dat ze tot het einde toe netjes bleef..