Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Ik zit nu op Ned1 naar de korte kür dames te kijken.
Deze rijdster is 24 en 2 dagen geleden is haar moeder plotseling overleden.... Zij besluit de kür tóch te rijden.... Dát noem ik relativeren... Er is iemand in Vancouver, ook op het ijs, hoe ironisch ook, die minstens zoveel verdriet heeft als Kramer....
Deze rijdster is 24 en 2 dagen geleden is haar moeder plotseling overleden.... Zij besluit de kür tóch te rijden.... Dát noem ik relativeren... Er is iemand in Vancouver, ook op het ijs, hoe ironisch ook, die minstens zoveel verdriet heeft als Kramer....
gekvanfleur schreef:Charlie_P schreef:
sven reed een betere tijd, en wat voor een. hij had goud. en dat had hij ook gehad als hij op de buitenbaan was gegaan.
dus lee had zilver. en dat hij nu goud heeft, is puur geluk, maar niet wat hij heeft verdiend...
Imo heeft Lee het zeker wel verdiend. Hij heeft erg goed gereden én geen fouten gemaakt! Zo win je een wedstrijd...
x_Lys schreef:Nou nog wel meer ook, zij is iets dierbaars kwijt.
De bobbers vind ik overigens wel laf. Die gaan d ebaan niet meer op omdat hij denkt dat die die baan niet goed beheerst.
JEEETJE je kan het toch op zijn minst proberen? Jammer dan als je laatste wordt, dan heb je het iig geprobeerd. Nu weigert die wegoon..
Trouwens een grote concurrent Fabries reed ook niet mee! Die zit vast gekluisterd aan de wc op (buikgriep) dat is pas k ut .
En trouwens, hij mag blij sijn dat het nu gebeurd eigenlijk dan in zijn kwalificatie,d an had die hier niet eens kunnen staan
ilse86 schreef:Liezel1 schreef:Er is al een dode gevallen op een dergelijke baan....
dat was de rodelbaan.
enniee schreef:ja die poedersuiker coach ! :S
hij had naar zichzelf moeten luisteren
Citaat:Sven Kramer, die zijn ziedende woede weer onder controle had, nam zelf ook verantwoordelijkheid.
Hij zei: "Aan het einde van de tien is en blijft het mijn eigen schuld en ben ik hier verantwoordelijk voor. Ik sta op het ijs. Beter is het te zeggen: wij deden het fout."
milou123 schreef:enniee schreef:ja die poedersuiker coach ! :S
hij had naar zichzelf moeten luisteren
Pardon!![]()
De coach heeft gewoon simpelweg een fout gemaakt. En diep respect voor hem dat hij dat publiekelijk toegeeft!Petje af!
Daarbij is ook Sven fout, als mijn vader voorlas en die zei links terwijl ik rechts moest, en ik ging links, dan was ik fout. Ik besloot namelijk om links te gaan en te vertrouwen op mijn vader ipv op mezelf.
Is niets mis mee, dat zeg ik niet, maar wel mijn keuze, mijn fout.
En tsja, hij gaat nu niet de boeken in als winnaar van het goud, die ze over een paar jaar weer vergeten zijn, nee, dit verhaal gaat nog járen terugkomen, Sven Kramer die eigenlijk goud had! Als ze over 4 jaar zeggen dat het record is bijv, zal er nog gezegd worden maar eigenlijk.....
En die Koreaan weet ook dat hij eigenlijk zilver had, dus écht goudgoud zal het niet zijn, ook niet voor hem. Hij weet namelijk net als de rest van de wereld dat Sven sneller was.
Just a mistake!