Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Ik vind dat Femke (en ook Cohen trouwens) wel een boel rust, zelfvertrouwen en respect uitstralen. Ik ken Cohen niet goed genoeg, maar Femke is ook een redelijk persoon en iemand die zichzelf erg goed kan verwoorden.
Toekie schreef:Walgelijk ook dat hij toen de Dalai Lama weigerde te ontvangen.
En kijk eens wat Obama vervolgens doet. Petje af!
Gitta1977 schreef:Een regering met PVV zal zowiezo moeilijk gaan worden. PvdA heeft al aangegeven niet samen te willen werken (voor wat het waard is), een regering met 3 of 4 kleinere partijen lijkt me ook niet werkbaar en dus blijft volgens mij alleen de optie PVV, VVD en CDA over en dat zal hem ook niet worden aangezien Wilders populistisch roept de pensioenleeftijd op 65 te willen houden en daar bovendien nu bij voorbaat al een breekpunt van heeft gemaakt bij een te vormen coalitie. Dit is volgens mij het paradepaardje van het CDA en de VVD is daar ook wel voor om dat te verhogen naar 67 dus ik ben bang dat er dan net als de vorige keer met de SP weer een andere coalitie moet worden gezocht met behulp van een andere partij dan PVV... Balkenende V is geboren...
Gitta1977 schreef:En dan valt het kabinet weer na 2 maanden, nee daar heb je wat aan in deze tijden van economische crisis...Het is heel belangrijk dat er aan het eind van het jaar een zeer stevig kabinet staat wat bij voorkeur de vier jaar uitzit. Met de PVV zie ik dat simpelweg niet gebeuren.