Niks extra's niks raars, gewoon zorg zoals die nodig en ingecalculeerd is...... het geld is alleen aan de verkeerde mensen gegeven

maargoed dit topic gaat niet over mijn gevechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Toch heeft Nederland in 2006 wel een belangrijke boodschap meegegeven, namelijk de enorme groei van de SP (toen derde partij van Nederland, achter CDA en PvdA). Ik denk dat al de onvrede die er nu heerst, ontstaan is door vooral een slecht beleid van alle Balkenende kabinetten. Hoewel het nu dus totaal is/lijkt omgeslagen geloof ik er nog steeds wel in dat er weer een socialer Nederland gaat komen.
Remember schreef:We willen zelf alles, en ook voor de mensen die ons lief zijn, maar er iets voor over hebben ho maar..... Het kost al gauw te veel geld, moeite en begrip om een ander het ook te gunnen. En tja, zolang je in de gelukkige positie verkeert dat je gezond bent en over voldoende financiële middelen beschikt om je levensonderhoud te kunnen bekostigen is het prima vertoeven met zo'n beleid hoor. Het zeuren komt als mensen vinden dat ze iets tekort komen, en dan beseffen ze vaak niet dat ze hier misschien zelf wel voor hebben gekozen....
Toekie schreef:Toch heeft Nederland in 2006 wel een belangrijke boodschap meegegeven, namelijk de enorme groei van de SP (toen derde partij van Nederland, achter CDA en PvdA). Ik denk dat al de onvrede die er nu heerst, ontstaan is door vooral een slecht beleid van alle Balkenende kabinetten. Hoewel het nu dus totaal is/lijkt omgeslagen geloof ik er nog steeds wel in dat er weer een socialer Nederland gaat komen.
Ik ook!
KiWiKo schreef:naaaa, er is heel, heel veel weerstand tegen de marktwerking in de zorg......... maargoed dat moest doorgedouwd worden.
Citaat:En echt er is niet een zorgbehoevende, of zorginstelling die stond te juichen hoor.......
KiWiKo schreef:ligt het ook zo simpel met de kilometerheffing?
KiWiKo schreef:maar de kilometerheffing was toen nog geen issue
KiWiKo schreef:ik ben voor referenda............. met zn allen stemmen over belangrijke dingen.