delerium schreef:Van mij mogen alle pedofielen (en pedo-sexuelen, ik heb geen zin om om woordjes te gaan hakketakken) een complete behandeling krijgen die er op z'n minst voor zorgt dat ze geen sexuele gevoelens meer kennen en er al helemaal niets meer mee kunnen.
Helaas bestaat zo'n behandeling niet.
Opsluiten; prima. Maar meer zie ik nog (en ik ga nu een heleboel mensen over me heen krijgen) in een soort "reservaat/dorp/afgeschermd gebied" waar gewoon géén kinderen zijn. En dan ook niet van die uitzendingen met van die home-video's met kleine kindjes, geen kinderen aanwezig, ook geen beeldmateriaal van kinderen, geen internet, noem het allemaal maar.
Rigoreus he?
Ook ik ken (veroordeeld en vastzittende) pedofielen en het is een ramp om met ze op stap te moeten. Met name in de zomer, als er overal kinderen lopen met vooral niet teveel kleding aan.
Nou, neem me niet kwalijk hoor, maar zet mij ook niet ergens waar de hele dag schaarsgeklede mooie vrouwen lopen. Ik kan dan wel uitstekend mijn handjes thuis houden maar zeggen dat het me niets zou doen?! kom op.
Let wel; ik neem pedo's hun voorkeur niet kwalijk. Het zijn mensen, met hun gevoelens, die ze ook maar overkomen. Niemand maakt de keuze maar op kindjes te vallen. Maar het kan niet, mag niet, en de enige manier om dat enigszins te remmen is de prikkel weg te halen.
Dat is trouwens ook de reden dat ik falikant tegen praatgroepen en lotgenotencontacten ben. Door erover te praten wordt het normaler, en als iets normaler wordt wordt de drempel lager.
rest my case