Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Of je nu 18 jaar bent of 60 jaar, ik persoonlijk zou nooit mijn lichaam verkopen voor dat soort foto's.
katiavl schreef:KiWiKo schreef:nah, miujn borsten zijn ook een stuk groter dan 10 jaar geleden![]()
![]()
en ik heb er echt niks aan laten doen
Maar ze gaan wel niet omhoog de potloodtest word minder zwaar niet makkelijkerwas het maar zo
Een lift geeft die vorm ook niet
Moniek schreef:hopla schreef:Of je nu 18 jaar bent of 60 jaar, ik persoonlijk zou nooit mijn lichaam verkopen voor dat soort foto's.
als ik gebeld word door hugh hefner of ik het gratis wil doen,,zeg ik meteen ja!!!
ik zal het geen eens voor het geld doen..lijkt me een droom die uitkomt als ik voor die man mag werken
Moniek schreef:_San87_ schreef:Waarom zou er een topic moeten worden geopend over Marge Simpson? Die is sowieso nep, kan je zeggen wat je wilt.
ja daarom juist
was ook als grapje bedoeld.
maar goed die komt wel in de playboy
Echwel schreef:Nou na mijn 40ste zijn mijn borsten ook groter geworden hoor, plotseling zat mijn navel ertussen![]()
Even het verschil tussen Amerika en hier, daar zijn ze veel hypocrieter dan dat wij zijn en dat zie je voorla in onderwerpen als seks..
Kan mij trouwens een Engelse Playboy herinneren waar Joan Collins in stond en die was toen ook de ongste niet meer.
Angelita schreef:Nou ik zou liever met nepborsten en botox een prachtige vrouw op leeftijd zijn, dan dat ik tegen die tijd hangtieten heb en op crêpepapier lijk. En dat heeft er niets mee te maken dat ik mezelf dan niet waardeer, maar ik wil gewoon lang mooi blijven en hangtieten vind ik niet mooi.
Scheelt dan dat ik dat niet nodig heb (nog niet).
Angelita schreef:Nou ik zou liever met nepborsten en botox een prachtige vrouw op leeftijd zijn, dan dat ik tegen die tijd hangtieten heb en op crêpepapier lijk. En dat heeft er niets mee te maken dat ik mezelf dan niet waardeer, maar ik wil gewoon lang mooi blijven en hangtieten vind ik niet mooi.
Scheelt dan dat ik dat niet nodig heb (nog niet).
Echwel schreef:Ik heb niets tegen Hefner hoor, bedoel het anders, hier in Nederland kan en mag meer dan in Amerika daar zijn ze veel preutser (aan de buitenkant, meer types van de kat in het donker knijpen) .
In de Amerikaanse Playboy zul je ook niet veel vrouwen van andere culturen tegenkomen dat komt niet door Hefner zelf maar door de markt daar
Miska schreef:Wat denk je van het feit dat Theo Maassen daar aan die tafel zit dat doen ze er ook om, want die heeft een grote bek en gevatte opmerkingen.
Das gewoon olie op het vuur gooien om de kijkcijfers!
Kijken wat voor reactie het geeft, want dat is de media.
Sensatie!
Zoals Paay graag in de belangstelling staat wil iedereen op zijn manier aandacht.
Theo door zo'n opmerking te plaatsen en alles wat hij zegt moet je toch met een korreltje zout nemen.
En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!