16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:56

Of je nu 18 jaar bent of 60 jaar, ik persoonlijk zou nooit mijn lichaam verkopen voor dat soort foto's.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:57

_San87_ schreef:
Waarom zou er een topic moeten worden geopend over Marge Simpson? Die is sowieso nep, kan je zeggen wat je wilt.

ja daarom juist
was ook als grapje bedoeld.
maar goed die komt wel in de playboy

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:57

hopla schreef:
Of je nu 18 jaar bent of 60 jaar, ik persoonlijk zou nooit mijn lichaam verkopen voor dat soort foto's.

als ik gebeld word door hugh hefner of ik het gratis wil doen,,zeg ik meteen ja!!!
ik zal het geen eens voor het geld doen..lijkt me een droom die uitkomt als ik voor die man mag werken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:58

Moniek schreef:
_San87_ schreef:
Waarom zou er een topic moeten worden geopend over Marge Simpson? Die is sowieso nep, kan je zeggen wat je wilt.

ja daarom juist

Ja, oke :P Ik zou ook wel willen zien hoe dat eruit ziet _O-

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:58

katiavl schreef:
KiWiKo schreef:
nah, miujn borsten zijn ook een stuk groter dan 10 jaar geleden :D :D

en ik heb er echt niks aan laten doen :)

Maar ze gaan wel niet omhoog de potloodtest word minder zwaar niet makkelijker :D was het maar zo :P

Een lift geeft die vorm ook niet

hahahaha dat is.............. tis iets slappies :D :D :D

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:59

Moniek schreef:
hopla schreef:

als ik gebeld word door hugh hefner of ik het gratis wil doen,,zeg ik meteen ja!!!
ik zal het geen eens voor het geld doen..lijkt me een droom die uitkomt als ik voor die man mag werken

Ieder het zijne maar mijn lichaam is niet voor vreemden.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:00

Ik kan alleen maar zeggen dat ik vind dat Patricia heel netjes en respectvol reageerde, ik denk dat ik dat niet had gekund als iemand me zo had beledigd.
Theo stelde zich gewoon aan, tuurlijk mag je je mening hebben over een vrouw van 60 naakt in de playboy, maar om maar mensen zo te gaan beledigen nee vind dat echt niet kunnen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:00

Nou na mijn 40ste zijn mijn borsten ook groter geworden hoor, plotseling zat mijn navel ertussen :D

Even het verschil tussen Amerika en hier, daar zijn ze veel hypocrieter dan dat wij zijn en dat zie je voorla in onderwerpen als seks..
Kan mij trouwens een Engelse Playboy herinneren waar Joan Collins in stond en die was toen ook de ongste niet meer.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:06

Moniek schreef:
_San87_ schreef:

ja daarom juist

Heb even moeten googlen om erachter te komen wie Marge Simpson is, kwam me al wel bekend voor... :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:06

Ik vind het prachtige foto's!! De foto met de man vind ik wat minder, maar ze zijn erg mooi geworden!
en tuurlijk is er gephotoshopped. Dat heeft ze zelf al weken geleden gezegd dat er geshopped zou worden. Dat wordt bij alle Playbunnies gedaan :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:07

Mijn voorgevel mag er ook zijn, maar ik heb er meer hinder van dan plezier. :P
Al dat gestuiter op je paard daar is geen BH tegen opgewassen helaas.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:08

Echwel schreef:
Nou na mijn 40ste zijn mijn borsten ook groter geworden hoor, plotseling zat mijn navel ertussen :D

Even het verschil tussen Amerika en hier, daar zijn ze veel hypocrieter dan dat wij zijn en dat zie je voorla in onderwerpen als seks..
Kan mij trouwens een Engelse Playboy herinneren waar Joan Collins in stond en die was toen ook de ongste niet meer.

daar gaat ht niet om juist daarom vind ik het knap dat hugh hefner in een tijd waar amerika nog veel erger was dan nu een blad als de playboy heeft opgericht.
je kan hugh hefner en playboy niet scheiden die zijn met elkaar verbonden,,ondanks zijn dochter het nu al jaren runt blijft hij wel betrokken wat wel en niet in zijn blad komt

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:09

Nou ik zou liever met nepborsten en botox een prachtige vrouw op leeftijd zijn, dan dat ik tegen die tijd hangtieten heb en op crêpepapier lijk. En dat heeft er niets mee te maken dat ik mezelf dan niet waardeer, maar ik wil gewoon lang mooi blijven en hangtieten vind ik niet mooi. :)

Scheelt dan dat ik dat niet nodig heb (nog niet :Y) ).

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:11

Ik heb niets tegen Hefner hoor, bedoel het anders, hier in Nederland kan en mag meer dan in Amerika daar zijn ze veel preutser (aan de buitenkant, meer types van de kat in het donker knijpen) .
In de Amerikaanse Playboy zul je ook niet veel vrouwen van andere culturen tegenkomen dat komt niet door Hefner zelf maar door de markt daar

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:12

Angelita schreef:
Nou ik zou liever met nepborsten en botox een prachtige vrouw op leeftijd zijn, dan dat ik tegen die tijd hangtieten heb en op crêpepapier lijk. En dat heeft er niets mee te maken dat ik mezelf dan niet waardeer, maar ik wil gewoon lang mooi blijven en hangtieten vind ik niet mooi. :)

Ook daar kun je niets tegen doen kwestie van zwaartekracht, maar om jezelf te zijn en waardig oud te worden zul je wel moeten als je geen geld hebt om veel te verbouwen

JuliaMaria

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:13

True. :j
Ach ik ga er niet dood aan als ik mezelf minder mooi vind, maar hoe langer ik alles mooi kan houden hoe liever. :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:14

Angelita schreef:

Dat hoort toch bij je leeftijd als je zo oud mag worden?
Hangtieten en crêpepapier...
Elke leeftijd heeft zijn charme.
Ik vind een geleefd gezicht met kraaienpoten en rimpels bijvoorbeeld veel mooie dan zo'n strak getrokken kop, want dan kun je tenminste zien dat iemand daadwerkelijk geleefd heeft.
En is alles zichtbaar en hoef je niet te doen alsof.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:14

Hihi Angelita dat zou ik ook wel willen hoor. Mooi zijn tot de eindstreep

En wat een geweldig filmpje, ik vind PP leuk kan altijd wel om haar lachen ondanks dat ze een tikje ordinair is.

Als ik haar was had ik het ook gedaan, (als ik nu gevraagd zou worden ook hoor).
Wat anderen daarvan denken maakt me niet zo veel uit :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:17

Ik wil later ook later naar de chirurg, zou nu zelfs willen maar helaas geld. Maar ik zou dan ook voor alles uitkomen :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:18

Ik ook maar dan niet zo extreem als M, Helwegen die ik net zag met haar duifje aan haar arm.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 21:35

Marijke Helwegen is natuurlijk wel een uitschieter naar het uiterste he :D
Maar die is er ook echt trots op :j Ze was volgens mij het paradepaardje van dokter Schumacher en noemt zichzelf de cosmetische vredesduif :=

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:36

Echwel schreef:
Ik heb niets tegen Hefner hoor, bedoel het anders, hier in Nederland kan en mag meer dan in Amerika daar zijn ze veel preutser (aan de buitenkant, meer types van de kat in het donker knijpen) .
In de Amerikaanse Playboy zul je ook niet veel vrouwen van andere culturen tegenkomen dat komt niet door Hefner zelf maar door de markt daar

klopt dat is waar al is de playmate van het jaar 2008 wel een meisje uit de oekraine,dus dat zegt ook wel wat.
maar het heeft ook reden dat het vaak amerikaanse zijn dat komt door alle promotie''s je moet doen en dan moet je vaak in amerika zijn.
dit word vaak lastiger als je uit nederland komt en last krijgt van heimwee dat is hetzakelijke waar hefner tegen aan kijkt.
maar het feit ligt dat een pamela anderson beter verkoopt dan een naomi campell helaas is dat nu eenmaal zo.
er zijn zo vaak studie''s en metingen gedaan en daar komt de rondborstige blonde stoot toch echt het beste uit de bus.
kijk naar begrippen als brigitte bardot marlin monroe pamela anderson dolly parton etc etc

Fabulous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:36

Miska schreef:
Wat denk je van het feit dat Theo Maassen daar aan die tafel zit dat doen ze er ook om, want die heeft een grote bek en gevatte opmerkingen.
Das gewoon olie op het vuur gooien om de kijkcijfers!
Kijken wat voor reactie het geeft, want dat is de media.
Sensatie!
Zoals Paay graag in de belangstelling staat wil iedereen op zijn manier aandacht.
Theo door zo'n opmerking te plaatsen en alles wat hij zegt moet je toch met een korreltje zout nemen.
En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!

Dat is ook het eerste wat ik dacht. Theo aan zo'n tafel zetten is vrágen om zulke opmerkingen. (Zeg niet dat het goed is, maar iedereen weet toch hoe hij is?) Ben het deels wel met hem eens, wat betreft de uitspraken die Patricia over Adam heeft gedaan... Dat vind ik echt heel laag en vuil en geen goed voorbeeld voor die dochter.
Dat Patricia met haar lijf in de Playboy wil is haar zaak.Tja, Theo vindt het niet mooi en dat uit ie dan weer op zijn eigen (onbeschofte) manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:39

ik heb ook een behoorlijke voorgevel en als ik 60 ben hangen ze denk ik op mn knieeen :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 21:40

Dat bedoel ik dus, wat heeft een vrouw van 80 tussen haar borsten wat een vrouw van 18 niet heeft.
Haar navel.