Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:43

hahahaha arme dolle mina... heeft die schat voor niets haar bh verbrand :D

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:25

Welshcobfan schreef:
hahahaha arme dolle mina... heeft die schat voor niets haar bh verbrand :D

Oh maar die dames van toen zijn nu op leeftijd en hebben inmiddels al lang hun Hema-tuigjes weer om hoor! Plek zat en een steuntje voor een hangende boezem is vast welkom.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:17

Wat een belachelijk figuur is die man toch, het is gewoon een onvervalste racist. Bah, een beetje respect tonen voor de medemens zou hem niet misstaan. DIe man mogen ze van mij afvoeren, er komt echt NIETS zinnigs uit :n. Dat dit soort dingen toegestaan zijn vind ik al vreselijk, maar dat zo'n man nog in de 2e kamer terechtkomt, vind ik zo mogelijk nog erger.

De mensen die het ermee eens zijn snap ik al helemaal niet, waarom zou je bang moeten zijn voor moslims? Er zijn toch heel wat christenen en ongelovigen die een stuk zieker in elkaar steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:20

Haha, het is jammer dat Wilders geen bokker is, dan kon je zulke berichten temmen :+

Zonder gekheid, het is wel een belachelijk voorstel. Ik weet echt niet waar hij nou bang voor is. Mijn docent zei van de week nog, in de jaren 50-60 liepen zouden alle moslima's met hoofddoek geweldig geintegreerd zijn want toen liepen bijna alle nederlandse vrouwen ook met een hoofddoek op straat.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:12

En als Nederlanders willen gaan emigreren naar een ander land, nou denk maar niet dat ze een uitkering krijgen, ze moeten er zelf keihard voor werken, waarom werkt dat ook niet zo in Nederland, als ze hierheen willen komen, prima, maar pas je wel aan en ga zelf je kostje bij elkaar scharrelen.

Het is hier gewoon volkomen losgeslagen en slaat helemaal verkeerd door, achterlijk politiek in nederland.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:14

Nederland betaald wel je AOW, ook al zit je in Spanje. (tenminste dat had ik altijd begrepen :P)

Maar als je gaat emigreren, zoek je natuurlijk wel een land uit waar het positiever is voor jou. Dus sja... dat soort dingen weet je van te voren. Dus ons stelsel zit nu eenmaal zo in elkaar dat wij de 'buitenlanders' ook helpen, maaaaar ook daar gelden strenge regels voor. Want je handje ophouden is er gelukkig niet echt meer bij :) Zelfs met een uitkering moet je vaak nog werken in de sociale dienst oid.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-09-09 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:14

Ragdollcat schreef:
En als Nederlanders willen gaan emigreren naar een ander land, nou denk maar niet dat ze een uitkering krijgen, ze moeten er zelf keihard voor werken, waarom werkt dat ook niet zo in Nederland, als ze hierheen willen komen, prima, maar pas je wel aan en ga zelf je kostje bij elkaar scharrelen.

Het is hier gewoon volkomen losgeslagen en slaat helemaal verkeerd door, achterlijk politiek in nederland.

precies meestal moet je een pak geld meenemen tegenwoordig ;)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:16

Welshcobfan schreef:
Nederland betaald wel je AOW, ook al zit je in Spanje. (tenminste dat had ik altijd begrepen :P)

Jaa maar dat is ook logisch. Die heb je hier dan ook opgebouwd en premie voor betaald toch?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:18

AOW krijgt iedereen, heb je niet opgebouwd. Dat is voor iedereen gelijk :)
Dus dat is ook weer Nederland: wij zorgen wel voor de Nederlanders in het buitenland. Wat op zich ook wel raar is dat als je in Spanje woont nog wel vanuit Nederland geld erheen gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:22

Hahahaha, heeft iemand DWDD gezien, met het spotje voor de HappyHoofdoek op het einde :D. Heel geestig, een hoofddoek die eruit ziet als gewoon haar, om de kopvoddentax te ontduiken :)).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:25

hahahaha briljant :D

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:57

Ik vond het erg grappig, de HappyHoofddoek, verzin het maar eens!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 21:28

Maar het hele doel van die hoofddoek is dat de mannen geen haar zien zodat ze niet opgewonden raken (hoe dat gebeurt snap ik niet, maar goed). Hoe kan zo'n haardoek dan werken? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:02

Nou volgens mij heeft het puur te maken met het geloof, dat je je hoofd bedekt uit eerbied. Opgewonden van haar heb ik nog nooit gehoord, dan zouden die meiden ook geen eyeliner, mascara en lippenstift mogen gebruiken en dat doen ze nu juist dus wel.. ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:20

Klopt wat San zegt, moslima's mogen hun lichaam/hoofd wel laten zien aan andere vrouwen en aan mannelijke familieleden, omdat die geen potentiele huwelijkspartner vormen. Die bedekkingen zijn bescherming van de vrouw tegen de mannelijke lusten :)

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:01

Welshcobfan schreef:
AOW krijgt iedereen, heb je niet opgebouwd. Dat is voor iedereen gelijk :)
Dus dat is ook weer Nederland: wij zorgen wel voor de Nederlanders in het buitenland. Wat op zich ook wel raar is dat als je in Spanje woont nog wel vanuit Nederland geld erheen gaat.

Voor de jaren tussen je 15e en 65e die je niet in Nederland hebt gewoond wordt je gekort. Als je bedoelt na je 65ste dan klopt wat je zegt. Maar je kunt dus niet op je 50ste in Spanje gaan wonen en dan verwachten dat je de hele AOW krijgt.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:08

UpToDance schreef:
Lekker, als jij op het strand ligt en er springt er eentje de zee in! Wij mogen ons volledig gaan scheren en (schoon) in onze bikini liggen en zij springen de zee in met het hele gewaad aan. Lekker fris!

Sjonge nou, die paar bacterien uit die jurk zullen de Noordzee nog wel viezer maken ja.... :=

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:10

Misschien wordt dat gewaad wel iedere dag gewassen en wast je strandpartner zichzelf 1 x per week van onder :=

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:36

Citaat:
Ook is Wilders kwaad dat het kabinet alle begrotingsvoorstellen van de PVV, zoals een belasting op het dragen van een hoofddoekje, van tafel heeft geveegd.

Bron: nu.nl. Dit gaat over de motie van wantrouwen. Zijn meest recente dan toch :=

Wat had hij nou eigenlijk verwacht?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 23:39

Whaha, de lolbroek.
Ik dacht dat de opbrengst daarvan naar blijf-van-mijn-lijf-huizen moest gaan?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:34

anneliesdj schreef:
Whaha, de lolbroek.

ja inderdaad :+ die blondine moet zich wel aan zijn woord houden he..

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:38

anneliesdj schreef:
Whaha, de lolbroek.

Ik zou als Moslima acuut een klacht indienen als bleek dat mijn tax ook naar de opvang van niethoofddoekjesdragende vrouwen ging.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:56

randalinpony schreef:
anneliesdj schreef:
Whaha, de lolbroek.

Ik zou als Moslima acuut een klacht indienen als bleek dat mijn tax ook naar de opvang van niethoofddoekjesdragende vrouwen ging.

Ja, zo kan ik ook wel een klacht indienen dat mijn belastingcenten naar de kinderbijslag uitkering gaan van 100.000 kinderen die niet eens in Nederland wonen, maar waarvan de ouders wel in Nederland wonen. :roll:

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:04

Heino schreef:
Klopt wat San zegt, moslima's mogen hun lichaam/hoofd wel laten zien aan andere vrouwen en aan mannelijke familieleden, omdat die geen potentiele huwelijkspartner vormen. Die bedekkingen zijn bescherming van de vrouw tegen de mannelijke lusten :)

Dat is misschien wel zo, maar soms zie je ze lopen met super strakke kleding wat niets verbergt en wel een hoofddoek op. Ik denk dat menig man een stuk opgewonder raakt van de duidelijke vormen van borsten en billen dan een plukje hoofdhaar.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:11

Als NL zo vol is; kunnen we beter kinderbelasting vragen i.p.v. kinderbijslag betalen. :D :+ Dan heb je dat gat in de begroting sneller dicht dan met die discriminerende acties van :o?