Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:En als Nederlanders willen gaan emigreren naar een ander land, nou denk maar niet dat ze een uitkering krijgen, ze moeten er zelf keihard voor werken, waarom werkt dat ook niet zo in Nederland, als ze hierheen willen komen, prima, maar pas je wel aan en ga zelf je kostje bij elkaar scharrelen.
Het is hier gewoon volkomen losgeslagen en slaat helemaal verkeerd door, achterlijk politiek in nederland.
Welshcobfan schreef:AOW krijgt iedereen, heb je niet opgebouwd. Dat is voor iedereen gelijk![]()
Dus dat is ook weer Nederland: wij zorgen wel voor de Nederlanders in het buitenland. Wat op zich ook wel raar is dat als je in Spanje woont nog wel vanuit Nederland geld erheen gaat.
UpToDance schreef:Lekker, als jij op het strand ligt en er springt er eentje de zee in! Wij mogen ons volledig gaan scheren en (schoon) in onze bikini liggen en zij springen de zee in met het hele gewaad aan. Lekker fris!
randalinpony schreef:anneliesdj schreef:Whaha, de lolbroek.
Ik dacht dat de opbrengst daarvan naar blijf-van-mijn-lijf-huizen moest gaan?
Ik zou als Moslima acuut een klacht indienen als bleek dat mijn tax ook naar de opvang van niethoofddoekjesdragende vrouwen ging.
Heino schreef:Klopt wat San zegt, moslima's mogen hun lichaam/hoofd wel laten zien aan andere vrouwen en aan mannelijke familieleden, omdat die geen potentiele huwelijkspartner vormen. Die bedekkingen zijn bescherming van de vrouw tegen de mannelijke lusten