Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellarose schreef:Oh ik ben vegetariër, en ik ben daar dus ergens een beetje tegen. Daarnaast geloof ik dat je geen vegetariër hoeft te zijn om een kat onder de naaimachine smerig te vinden
Snoevie schreef:ik zeg niet perse dat ik er precies zo erover denk,maar waarom is dat erger?
Snoevie schreef:en wie zegt dat iedereen die het dus niks vindt,niks doet aan de bio industrie?
dat kan je niet ruiken vanaf bokt.
Snoevie schreef:je verwacht dat mensen respect opbrengen voor jouw mening,terecht,maar doe het dan zelf ook.
het komt niet echt aardig over om alle mensen die het luguber of walgelijk vinden over een kam te scheren door ze allemaal naief te vinden.
nogmaals ik begrijp de gedachte,maar kan het geen kunst noemen.
en wie zegt dat iedereen die het dus niks vindt,niks doet aan de bio industrie?
o0marije0o schreef:Ooh wat erg !!
Stiekem moet ik een klein beetje lachen. Af en toe lag mn vorige kat zo lekker te slapen op mn schoot, moest ik zelf naar school, wou ik dat ik m mee kon nemen. Dat ik zn staart zo huppa kon vast naaien aan zn hoofd zodat hij een soort van tasje werd. Haha niet echt hoor maar gewoon gekke fantasie. Maar dat mensen nu echt dieren tot speelgoed aan het verwerken zijn is ronduit misselijkEn waarom, je gaat je oma ook niet uithollen als ze dood is, tot een leuk speeltje.
Er moet met respect met de dood om gegaan worden. Dat het doden van dieren "noodzaak" is voor de mens om zelf te leven; we zijn omnivoren, dat is de natuur. Maar er een speeltje van maken is imo erg on respectvol.
Snoevie schreef:je verwacht dat mensen respect opbrengen voor jouw mening,terecht,maar doe het dan zelf ook.
het komt niet echt aardig over om alle mensen die het luguber of walgelijk vinden over een kam te scheren door ze allemaal naief te vinden.
nogmaals ik begrijp de gedachte,maar kan het geen kunst noemen.
en wie zegt dat iedereen die het dus niks vindt,niks doet aan de bio industrie?