Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:23

Downhill schreef:
IN wat voor zin heeft Thailand veel interesse getoond?
In de uitzending van gister?
In Joran?

De uitzending van gisteren uiteraard Haha!
Wat Joran bedoelde met die zin was wel duidelijk. Hij wilde Peter koud maken.
Peter interesseerde het trouwens weinig geloof ik Clown

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:24

Ik vond het echt een flututzending.. heb niet alles gezien maar vond het bar jammer dat, terwijl ze naar mijn ideee cht bezig waren met iets om hem op te pakken, peter hem na het msngesprek ging opbellen.. Voor mijn gevoel kunnen ze er nu toch niks meer mee.. want Joran komt volgens mij overal mee weg.

En daarom heb ik het gevoel, alles voor de kijkcijfers.. eerst laten zien dat ze bezig zijn met allemaal dingen, en aan het eind van de uitzending "haha ik ben het hoor, peter!" En wat kunnen ze er nu mee? imo vrij weinig, al heb ik van het rechtsysteem verder geen verstand.

En wat die vriendin betreft.. wat een doos is dat joh!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:26

Cayenne schreef:
Downhill schreef:
In Joran?

Dat maak jij er dan van........ Zo erg blies Peter het zelfs niet op Knipoog Die had het gewoon over morres leren.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:28

katiavl schreef:
In hoeveren is het vlucht verhaal wel waar, hebben jullie een goede nieuwszender? Zegt die daar niks over?
Niet dat je het daar kan vertrouwen, maar de telegraaf...

Vraag me af of die uberhaupt hier hun tijd aan verspillen Knipoog

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:28

Dat kwam anders duidelijk in de uitzending naar voren hoor.
Ook in het MSN gesprek ging het er nog op door Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:31

manzano schreef:
katiavl schreef:
In hoeveren is het vlucht verhaal wel waar, hebben jullie een goede nieuwszender? Zegt die daar niks over?
Niet dat je het daar kan vertrouwen, maar de telegraaf...

Vraag me af of die uberhaupt hier hun tijd aan verspillen Knipoog

Zolang er publieke interesse is denk ik wel.

Belgische krant

Joran Van der Sloot ontkent in alle talen zijn betrokkenheid bij handel in Thaise vrouwen. Dat vertelde de 21-jarige Nederlander, en hoofdverdachte in de zaak-Holloway, in het misdaadprogramma van undercoverjournalist Peter R. de Vries.

De programmamedewerkers legden een tijdje geleden op film vast hoe Van der Sloot met een undercoverjournalist onderhandelde over de levering van Thaise vrouwen voor de Nederlandse seksindustrie. In de opname merkte van der Sloot ook op dat hij de 'seksslavinnen' van de nodige paspoorten en visa kan voorzien.

Ondanks de zwart op witte bewijzen houdt Van der Sloot zijn onschuld staande. "U heeft alles geïnitieerd, ik heb niets gedaan", vertelde de jongeman persoonlijk in het programma. De bewuste meisjes zijn geen seksslavinnen meer gewone vriendinnen, aldus Van der Sloot.

Schuldig op basis van beelden?

De Vries is er van overtuigd dat Van der Sloot niet deugt, maar is anderzijds niet van plan om met zijn beelden naar het gerecht te stappen. Zowel in Thailand als in Nederland kan de jongeman tegen een flinke straf aankijken als hij inderdaad schuldig wordt bevonden aan mensenhandel of zelfs aan het treffen van voorbereidingen voor vrouwenhandel.

Het is tot dusver onduidelijk of Van der Sloot enkel op basis van de beelden schuldig kan worden bevonden. De Thaise autoriteiten zijn alvast geïnteresseerd in de beelden en hebben ze opgevraagd bij De Vries. Het is nu aan de autoriteiten in Thailand om verdere actie te ondernemen.

De reportagemaker haalde daarnaast een nieuwe getuige in de zaak-Holloway aan die beweerde dat Van der Sloot ook tegen haar had bekend dat hij het Amerikaanse meisje in de zee in Aruba had gedumpt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:31

Dat ie een Thai zou sturen ja en dat het dan klaar zou zijn......

Dat betekent niet meteen koud maken. Kan ook zijn dat het dan klaar is met het gewroet van Peter R. Om maar een voorbeeld te noemen. Kan op zo veel slaan.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:33

Zal straks de krant eens uit de bus plukken.

edit: oh nee....... abo is gister afgelopen Huilen van het lachen Dan maar ff online kijken.
Laatst bijgewerkt door manzano op 10-11-08 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:34

manzano schreef:

Dat betekent niet meteen koud maken.

Nee ik denk eigenlijk dat die een kopje koffie komt drinken ROFL Huilen van het lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:37

sarabande schreef:
manzano schreef:

Nee ik denk eigenlijk dat die een kopje koffie komt drinken ROFL Huilen van het lachen

*zucht*
Tuurlijk niet........... maar om lekker mee te gaan doen aan alles opblazen tot het uiterste heeft ook weinig zin. Daar word ik zo moe van.
Prima dat je dingen gaat interpreteren, maar ga niet zeggen dat iemand het gezegd heeft. Dat is gewoon niet zo.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:38

Ik vind dat Peter zijn werk prima doet, en vooral moet blijven doen. Zonder Peter zouden vele zaken niet zijn opgelost en zou zou Joran nu met misschien wel veel duistere zaakjes bezig zijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:39

Cijfers

Bijna 3,5 miljoen mensen keken zondagavond naar de televisieuitzending van Peter R. de Vries over Joran van der Sloot. Dat blijkt maandag uit cijfers van de stichting KijkOnderzoek. Het was daarmee het best bekeken programma van de zondagavond.

Iemand was benieuwd naar de cijfers, ik denk ook niet dat de thai een kop koffie komt drinken. Maar wat hij ook bedoeld ermee, het is hoog van de toren blazende woordendiarree.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 10-11-08 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:41

katiavl schreef:
het is hoog van de toren blazende woordendiarree.

Huilen van het lachen
Onderschriftwaardig Haha!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:45

Cayenne schreef:
Downhill schreef:
In Joran?

In een paar minuten van de uitzending, leest hij een msn bericht van Joran waarin duidelijk staat dat ie een Thai op hem af wil sturen. Als je dan de blik in het gezicht van Peter R ziet, weet ik niet of het Peter R interesseerd..... Kijk maar naar de uitzending. Ik vind hem op dat moment behoorlijk ernstig kijken..... Of dit soort berichten hem koud of warm laten weet ik niet, maar lachen hierom deed Peter R absoluut niet.....

Het begint een beetje te lijken op die tekenfilmpjes, waarin dat beestje die steeds "MIEP-MIEP" zegt, ....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:46

ik heb gister gekeken.. en ik vond het een hele domme zet van Peter.. Peter werd gewoon bang toen joran het over die ''thai'' had. En ik vind die jongen die met joran begon over die handel ook maar vreemd:S Ik bedoel.. wat weet hij ervan?? Hoe komt hij via een pokersite zo goed over dat hij echt een seksbaas lijkt? vind ik ook maar vreemd, en later neemt een andere man het van hem over.. weird. Ik vind peters mannetjes dus net zo fout, want hen deden mee met de plannen. Verder heeft Joran nog niets gedaan. Ik vond dat Peter joran gewoon zijn gang moest laten gaan, en die meisjes in nederland bij de grens ophalen ofzo.. Nee, ik denk dat Joran hier gemakkelijk mee weg komt, en heeft lekker 1000 euro erbij. Peter zet gewoon een val.. nee ik vond dit niet echt geslaagd

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:47

@Downhill:
In deze uitzending ging Peter er idd niet echt op in, maar in de uitzending van P&W moest hij er flink om lachen en zei hij er iig geen aangifte tegen te gaan doen.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:48

katiavl schreef:
Cijfers

Bijna 3,5 miljoen mensen keken zondagavond naar de televisieuitzending van Peter R. de Vries over Joran van der Sloot. Dat blijkt maandag uit cijfers van de stichting KijkOnderzoek. Het was daarmee het best bekeken programma van de zondagavond.

Iemand was benieuwd naar de cijfers, ik denk ook niet dat de thai een kop koffie komt drinken. Maar wat hij ook bedoeld ermee, het is hoog van de toren blazende woordendiarree.

Wow! Bloos!

Dat is echt verschrikkelijk veel!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:48

peter was wel degelijk bang, hij belde joran meteen op:S

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:49

pinuts schreef:
peter was wel degelijk bang, hij belde joran meteen op:S

Dat was nou niet bepaald omdat hij bang was Clown

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:50

De helft van vorige keer.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:52

cayenne: hoezo? ik vind het vreemd dat peter R de vries opbelt als het persoonlijk word.. hij had veel beter dit kunnen oprekken totdat joran echt een misdaad pleegde.. zoals ik al zei: op schiphol meisjes ophalen.. maar nee, peter belt meteen op want hij is bang dat er echt een thai op hem afgestuurd word..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:54

pinuts schreef:
cayenne: hoezo? ik vind het vreemd dat peter R de vries opbelt als het persoonlijk word.. hij had veel beter dit kunnen oprekken totdat joran echt een misdaad pleegde.. zoals ik al zei: op schiphol meisjes ophalen.. maar nee, peter belt meteen op want hij is bang dat er echt een thai op hem afgestuurd word..

Dat is al meerdere malen uitgelegd Lachen Wanneer ze hadden gewacht tot er echt een misdaad was gepleegd, dan was Peter ook schuldig geweest en dat hebben ze willen voorkomen. Op dat moment zou er helemaal niets meer mee gedaan kunnen worden.
Daarnaast: zou jij medeverantwoordelijk willen zijn aan mensenhandel? lijkt me niet?
Dat werd gisteren ook uitgelegd.

Hij belde op om zichzelf uit de doeken te doen. Niet omdat hij bang zou zijn. Ik geloof niet dat hij iets te vrezen heeft van Mr van der Sloot Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:56

Hij had beter zijn "deskundige" ten rade gegaan, hoe groot de kans was dat joran in zijn profiel dit echt zou doen.

Had een telefoontje bespaard..

Vanaf nu zullen de kijkcijfers wel blijven dalen, mensen willen sensatie maar alsnog iets concreets.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 10-11-08 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:56

maar nu is peter toch alsnog net zo verantwoordelijk?? hij heeft mannetjes op joran afgestuurd die mee hebben gedaan.. net zo goed.. of begrijp ik dit verkeerd

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:57

sarabande schreef:
manzano schreef:

***PROEST**** Huilen van het lachen

Wat Pinuts zegt vind ik een hele goede.
De jongen die in de "beveiliging" werkt (ergens, want dat wordt niet verteld) die PROMPT in contact komt met Joran via een pokersite.
In mijn ogen leek het niet een snugger manneke.

Ik heb het idee dat hier inderdaad ook MEER achter zit. Vind het namelijk een ijzersterk verhaal dat DIEZELFDE snuggere jongen daadwerkelijk op pad mag naar Thailand om hoofdrolspeler van een PRIMEUR te spelen.
Vreemd.
Want waarom zou nou zo'n jongen die gewoon beveiligingswerk doet (lees: deuren checken of ze op slot zijn, zoals ook in de uitzending getoond werd) nou het ervoor over hebben om naar Thailand te gaan?
Zijn werkgever gaat hier ook mee akkoord of zegt ie dat ie gewoon op "vakantie" gaat?
Maar dan ziet zijn werkgever die jongen zijn giegel dus nu op tv!
Hoe reageert zo'n werkgever dan?