slimmerik schreef:Typisch kuddegedragBij mij heeft "Otto" nog steeds het voordeel van de twijfel.
Bij mij ook, maar dat mag ik niet meer hardop zeggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Typisch kuddegedragBij mij heeft "Otto" nog steeds het voordeel van de twijfel.
WildWings schreef:manie schreef:Je mag me bot noemen hoor
Het heeft me voor vele valkuilen behoed, en daar ben ik erg blij om
Prachtig voor jou![]()
Maar joh, houd je mening dan af en toe voor je of nuanceer die als de kans bestaat (en die bestaat, wellicht klein, maar de kans bestaat) dat je er mensen mee kan kwetsen die net een dierbare hebben verloren..
manie schreef:Wildwings schreef:Prachtig voor jou![]()
Maar joh, houd je mening dan af en toe voor je of nuanceer die als de kans bestaat (en die bestaat, wellicht klein, maar de kans bestaat) dat je er mensen mee kan kwetsen die net een dierbare hebben verloren..ben ik niet van plan.
Ieder zijn mening dacht ik zo!
WildWings schreef:Ach, dan zijn we bij deze wel uitgepraat denk ik...
Een discussie aangaan met mensen die liever geen rekening met anderen houden omdat ze hun eigen mening zo belangrijk vinden is doorgaans meer een vorm van eenrichtingsverkeer dan van discussie naar mijn idee, jammer.
pubelia schreef:Ik heb er ook een reactie geplaatst. Staat al inmiddels op pagina 2
Ik ga slapen mensen doei doei
WildWings schreef:Ach, dan zijn we bij deze wel uitgepraat denk ik...
Een discussie aangaan met mensen die liever geen rekening met anderen houden omdat ze hun eigen mening zo belangrijk vinden is doorgaans meer een vorm van eenrichtingsverkeer dan van discussie naar mijn idee, jammer.
Adil18 schreef:Waarom kwets je iemand als je iets niet meteen geloofd omdat het nogal zeldzaam is, leg me dat eens uit...? Waarom hou je dan geen rekening met mensen? Wat id dat voor onzin?
Dat je niet alles meteen geloofd zegt niks maar dan ook helemaal niks (in dit geval) over rekening houden met mensen. Het is nu eenmaal zeldzaam en voor vele mensen niet te bevatten. En mogen ze dit dan niet uitspreken...
Nee, laten we onze oogkleppen op doen en achter de andere schapen aan lopen, das beter...
Citaat:Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.
Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
Zo. Klaar. En nu de echte dader vinden. (Of misschien was het wel echt?)
WildWings schreef:Adil18 schreef:Waarom kwets je iemand als je iets niet meteen geloofd omdat het nogal zeldzaam is, leg me dat eens uit...? Waarom hou je dan geen rekening met mensen? Wat id dat voor onzin?
Dat je niet alles meteen geloofd zegt niks maar dan ook helemaal niks (in dit geval) over rekening houden met mensen. Het is nu eenmaal zeldzaam en voor vele mensen niet te bevatten. En mogen ze dit dan niet uitspreken...
Nee, laten we onze oogkleppen op doen en achter de andere schapen aan lopen, das beter...
Het is niet per definitie het niet geloven ervan, maar de manier waarop het gebracht wordt en het feit dat het wellicht ietwat respectloos (jaja, daar was het woord weer) is tegenover de nabestaanden, mocht het WEL gewoon echt zijn. Die zitten dan, als het waar is, tenslotte al met genoeg verdriet aan hun kop en dan zijn er ook nog mensen op internet die ervanuit gaan dat het maar een leugen is, en dat soms niet al te aardig brengen.
De opmerking over de oogkleppen en de schapen had je wel kunnen weglaten, die slaat in dit geval niet echt ergens opMijn mening is ook mijn mening... en niet 'mijn' mening omdat de meerderheid het vindt, dus ik het ook... dat werkt bij mij niet echt zo.
manie schreef:Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is.![]()
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....
Miracle_ schreef:Even een Quote van Ceriel van E. :
vandaag, 23:54Citaat:Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.
Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
_Lott schreef:
manie schreef:Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is.![]()
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....
Citaat:Mensen, mensen rustig aan!
anneliesdj schreef:manie schreef:Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is.![]()
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....Citaat:Mensen, mensen rustig aan!
Er is nog steeds niets bewezen en de 'hoofdverdachte' beweert stellig het niet gedaan te hebben. Tot nog toe zit het naieve deel van de maatschappij nog aan het langste eind te trekken.
katiavl schreef:Als het dezelfde jongen is heeft die gewoon hulp nodig, en zeker geen aandacht. Als het die persoon is heeft nederland hem weer lekker naar een slechter pad geholpen
detour schreef:Misschien kun je als mens ook naief willen zijn?![]()
Ik ga in eerste instantie nl graag van de eerlijkheid uit in zo'n situatie; mocht er wel een kern van waqarheid in zitten dan zou zo'n persoon zich nog ongelukkiger voelen!![]()
Als je mekaar al niet meer wilt kunnen vertrouwen, wordt de sfeer er ook niet beter op.![]()
Ik vind ook dat als het nep is, deze knul heel hard hulp nodig heeft. Ze zouden hem wat mij betreft verplicht in therapie laten gaan, diagnostiseren, etc.
manie schreef:Kom op zeg.
Als je als familie weet dat deze radio uitzending zoveel teweeg brengt, dan laat je wel iemand (of zelf) bevestigen dat het waar is....
Dan wil je toch niet dat er zoveel over gespeculeerd wordt!
Dat ze dat op dag 1 nog niet doen kan ik me voorstellen, maar we zijn inmiddels enige tijd verder.
crossmonster schreef:http://www.telegraaf.nl/prive/2124397/_ ... html?p=9,1
Als dit toch vandaag in de kranten staat, en de ouders of bekenden lezen dit, dan zal er vast wel voor het einde van de dag een rectificatie staan neem ik aan ?