Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:13

slimmerik schreef:
Typisch kuddegedrag Haha! Bij mij heeft "Otto" nog steeds het voordeel van de twijfel.

Bij mij ook, maar dat mag ik niet meer hardop zeggen. Tong uitsteken

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:14

WildWings schreef:
manie schreef:
Je mag me bot noemen hoor Lachen
Het heeft me voor vele valkuilen behoed, en daar ben ik erg blij om Ja

Prachtig voor jou OK dan!
Maar joh, houd je mening dan af en toe voor je of nuanceer die als de kans bestaat (en die bestaat, wellicht klein, maar de kans bestaat) dat je er mensen mee kan kwetsen die net een dierbare hebben verloren..

Wat een onzin, ieder heeft recht op zijn eigen mening en de een geloofd meteen alles en de ander niet. Het is dan niet kwetsend op eerst bewijs te willen zien...Integendeel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:17

Ik zeg toch ook niet dat ze geen recht op een eigen mening heeft? Ik bedoel alleen dat je soms ook moet weten wanneer het beter is die voor je te houden en even af te wachten tot er bevestiging is en je zeker weet dat je harde oordele terecht is... of dat je soms even beter je mening ietwat kan nuanceren.

manie schreef:
Wildwings schreef:
Prachtig voor jou OK dan!
Maar joh, houd je mening dan af en toe voor je of nuanceer die als de kans bestaat (en die bestaat, wellicht klein, maar de kans bestaat) dat je er mensen mee kan kwetsen die net een dierbare hebben verloren..

ben ik niet van plan.
Ieder zijn mening dacht ik zo!

Ach, dan zijn we bij deze wel uitgepraat denk ik... Haha!
Een discussie aangaan met mensen die liever geen rekening met anderen houden omdat ze hun eigen mening zo belangrijk vinden is doorgaans meer een vorm van eenrichtingsverkeer dan van discussie naar mijn idee, jammer.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:20

Ik heb er ook een reactie geplaatst. Staat al inmiddels op pagina 2 Knipoog

Ik ga slapen mensen doei doei

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:22

WildWings schreef:
Een discussie aangaan met mensen die liever geen rekening met anderen houden omdat ze hun eigen mening zo belangrijk vinden is doorgaans meer een vorm van eenrichtingsverkeer dan van discussie naar mijn idee, jammer.

Jouw mening is blijkbaar ook de enige waarheid....

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:23

pubelia schreef:
Ik heb er ook een reactie geplaatst. Staat al inmiddels op pagina 2 Knipoog

Ik ga slapen mensen doei doei

Waar bedoel je? Vork

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:25

WildWings schreef:

Waarom kwets je iemand als je iets niet meteen geloofd omdat het nogal zeldzaam is, leg me dat eens uit...? Waarom hou je dan geen rekening met mensen? Wat id dat voor onzin?

Dat je niet alles meteen geloofd zegt niks maar dan ook helemaal niks (in dit geval) over rekening houden met mensen. Het is nu eenmaal zeldzaam en voor vele mensen niet te bevatten. En mogen ze dit dan niet uitspreken...

Nee, laten we onze oogkleppen op doen en achter de andere schapen aan lopen, das beter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:30

Adil18 schreef:
Waarom kwets je iemand als je iets niet meteen geloofd omdat het nogal zeldzaam is, leg me dat eens uit...? Waarom hou je dan geen rekening met mensen? Wat id dat voor onzin?

Dat je niet alles meteen geloofd zegt niks maar dan ook helemaal niks (in dit geval) over rekening houden met mensen. Het is nu eenmaal zeldzaam en voor vele mensen niet te bevatten. En mogen ze dit dan niet uitspreken...

Nee, laten we onze oogkleppen op doen en achter de andere schapen aan lopen, das beter...

Het is niet per definitie het niet geloven ervan, maar de manier waarop het gebracht wordt en het feit dat het wellicht ietwat respectloos (jaja, daar was het woord weer) is tegenover de nabestaanden, mocht het WEL gewoon echt zijn. Die zitten dan, als het waar is, tenslotte al met genoeg verdriet aan hun kop en dan zijn er ook nog mensen op internet die ervanuit gaan dat het maar een leugen is, en dat soms niet al te aardig brengen.

De opmerking over de oogkleppen en de schapen had je wel kunnen weglaten, die slaat in dit geval niet echt ergens op Knipoog Mijn mening is ook mijn mening... en niet 'mijn' mening omdat de meerderheid het vindt, dus ik het ook... dat werkt bij mij niet echt zo.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:58

Even een Quote van Ceriel van E. :

vandaag, 23:54

Citaat:
Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.

Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
Zo. Klaar. En nu de echte dader vinden. (Of misschien was het wel echt?)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:01

WildWings schreef:
Adil18 schreef:

Het is niet per definitie het niet geloven ervan, maar de manier waarop het gebracht wordt en het feit dat het wellicht ietwat respectloos (jaja, daar was het woord weer) is tegenover de nabestaanden, mocht het WEL gewoon echt zijn. Die zitten dan, als het waar is, tenslotte al met genoeg verdriet aan hun kop en dan zijn er ook nog mensen op internet die ervanuit gaan dat het maar een leugen is, en dat soms niet al te aardig brengen.

De opmerking over de oogkleppen en de schapen had je wel kunnen weglaten, die slaat in dit geval niet echt ergens op Knipoog Mijn mening is ook mijn mening... en niet 'mijn' mening omdat de meerderheid het vindt, dus ik het ook... dat werkt bij mij niet echt zo.

Dus als ik zeg 'Ik geloof het niet' of 'Ik vind het maar vaag allemaal...' (want meer heb ik in feite niet gezegd) ben ik disrespectvol...? Dat zie ik niet in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:06

manie schreef:
Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is. Rolleyes
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.
Ik sta oprecht te kijken van de naïviteit van mensen....

Moet je je nu ook al schamen over het feit dat je liever gelooft in de goedheid van mensen dan in de slechtheid? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:08

Miracle_ schreef:
Even een Quote van Ceriel van E. :

vandaag, 23:54

Citaat:
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.

Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.

Ben benieuwd wat hier nu weer uit komt...

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:10

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:12

manie schreef:
Gut gut, het naïeve deel van onze maatschappij is er achter dat het nep is. Rolleyes
En wat werden de nonbelievers in het begin van dit topic 'respectloos' gevonden.

Citaat:

Er is nog steeds niets bewezen en de 'hoofdverdachte' beweert stellig het niet gedaan te hebben. Tot nog toe zit het naieve deel van de maatschappij nog aan het langste eind te trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:14

idd...
vond het wel vaag dat van *al* die vrienden bij hem, je niks hoorde..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 00:18

Nou, dan is het een grap... Dat kan, ik heb die optie ook open gehouden. Heb ook aangegeven hoe ik dan over zulke grappen denk. Scheve mond
Moet alleen wel een beetje lachen over al die mensen die dan over Gerard en Giel heen vielen bij hun allereerste reactie op deze beller. Haha!

Tja, er bellen dus heel, heel veel idioten 's nachts. Ja
Vandaar dat ik het vooral op heb genomen voor deze twee dj's....... Lachen

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 01:44

anneliesdj schreef:
manie schreef:

Citaat:

Er is nog steeds niets bewezen en de 'hoofdverdachte' beweert stellig het niet gedaan te hebben. Tot nog toe zit het naieve deel van de maatschappij nog aan het langste eind te trekken.

Maar gezien het feit dat hij zich na de Efteling-grap meteen dezelfde dag nog verontschuldigde, vermoed ik dat hij de waarheid spreekt als hij zegt dat hij het niet was... Die jongen is niet achterlijk en zou echt wel inzien wat hij gedaan had nu er zoveel commotie om ontstaan is. Ik geloof dat hij al lang zijn excuus had aangeboden als hij het was, de waarheid komt uiteindelijk toch wel naar boven en dan kan het maar beter vanuit jezelf zijn dan dat je van je bed gelicht wordt door RTL Boulevard of een dergelijk iets.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:09

katiavl schreef:
Als het dezelfde jongen is heeft die gewoon hulp nodig, en zeker geen aandacht. Als het die persoon is heeft nederland hem weer lekker naar een slechter pad geholpen

Wat zou belgie gedaan hebben?.. Pling

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:12

Misschien kun je als mens ook naief willen zijn? Knipoog

Ik ga in eerste instantie nl graag van de eerlijkheid uit in zo'n situatie; mocht er wel een kern van waqarheid in zitten dan zou zo'n persoon zich nog ongelukkiger voelen! Ach gut

Als je mekaar al niet meer wilt kunnen vertrouwen, wordt de sfeer er ook niet beter op. Clown

Ik vind ook dat als het nep is, deze knul heel hard hulp nodig heeft. Ze zouden hem wat mij betreft verplicht in therapie laten gaan, diagnostiseren, etc.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:19

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:27

zal ik eens proberen erachter te komen of die ceriel nou echt de waarheid spreekt klikte net op zijn hyves en zie dan toevallig dat mijn beste vriend hem ook kent(ik ken hem niet hoor) Kom wel uit amersfoort wie weet kom ik nog wat te weten...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:49

detour schreef:
Misschien kun je als mens ook naief willen zijn? Knipoog

Ik ga in eerste instantie nl graag van de eerlijkheid uit in zo'n situatie; mocht er wel een kern van waqarheid in zitten dan zou zo'n persoon zich nog ongelukkiger voelen! Ach gut

Als je mekaar al niet meer wilt kunnen vertrouwen, wordt de sfeer er ook niet beter op. Clown

Ik vind ook dat als het nep is, deze knul heel hard hulp nodig heeft. Ze zouden hem wat mij betreft verplicht in therapie laten gaan, diagnostiseren, etc.

Mee eens Ja ! Bovendien laat ik een idiote grappenmaker echt mijn vertrouwen niet schaden, hoor Haha! . Ik ben ook niet kapot van de mensheid in het algemeen (zie je op bokt een goede afspiegeling van Duivel ), maar ik weet wel dat ik vooral hele leuke mensen om me heen heb (en op bokt zitten ook hele leuke mensen gelukkig Haha! ). Lijkt me zo zonde als je iedereen continu wantrouwt. Wat voor leven heb je dan???

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:57

Nou idd. Zou mijn ding ook niet zijn, lijkt me nogal verbitterd en eenzaam.. Bloos

Het zegt iets over die knul als het verzonnen is, niet over degenen die het aanhoren.. Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:22

manie schreef:
Kom op zeg.
Als je als familie weet dat deze radio uitzending zoveel teweeg brengt, dan laat je wel iemand (of zelf) bevestigen dat het waar is....
Dan wil je toch niet dat er zoveel over gespeculeerd wordt!
Dat ze dat op dag 1 nog niet doen kan ik me voorstellen, maar we zijn inmiddels enige tijd verder.

Alsof je daar als familie op zit te wachten, dan heb je wel andere dingen aan je hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 09:35

crossmonster schreef:
http://www.telegraaf.nl/prive/2124397/_ ... html?p=9,1

Als dit toch vandaag in de kranten staat, en de ouders of bekenden lezen dit, dan zal er vast wel voor het einde van de dag een rectificatie staan neem ik aan ?

DAN ben je blij met je vader... Jij doet moeite zo'n gerucht de wereld uit te helpen en dan zet je vader gewoon doodleuk in de krant "het zou mijn zoon kunnen zijn" Huilen van het lachen