. Daar heb ik dus niet zoveel aan, ik ga wel wat programma's lezen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daar heb ik dus niet zoveel aan, ik ga wel wat programma's lezen. nps schreef:Zijn jullie trouwens al een beetje bezig met de gemeenteraadsverkiezingen, of heb ik dat gemist? Ik heb de stemwijzer gedaan, 3 lokale partijen waar ik nog nooit van heb gehoord bovenaan....
is me totaal ontglipt.

Citaat:Cer,
Wanneer ga jij eens gewoon mee in een discussie i.p.v. altijd vragen aan anderen te stellen?
Citaat:Ik hoef jou geen antwoord te geven, Gnome heeft mij onder de Foei gezet, dus einde discussie met Gnome. Daar hoef jij je verder niet mee te bemoeien
Citaat:Jij kunt prima terug lezen dat de discussie ging over fascistisch leden bij FvD.
Er zou geen discussie over eigen grenzen of eigen opvattingen, moeten zijn.
En dit is, imo, iets wat jij ervan maakt. Er was nl niemand die het er mee oneens was.Citaat:Daar zou, wat mij betreft, iedereen het mee eens moeten zijn; of dat nu bij FvD is of bij Denk en alles daar tussen.
Citaat:Of in het geval van Cer, waarom je de behoefte hebt andermans berichten te benoemen als denigrerend.
Citaat:Ik vind het wel grappig dat er wordt gezegd dat je bij zoiets bij jezelf te rade moet gaan maar de andere kant op werkt dat blijkbaar niet zo. Ik lees hier alleen.. ik lees niets denigrerends. Punt. Niet, goh zal ik eens bij mezelf te rade gaan waarom mensen dat wel zo lezen?
Citaat:Lekker boeiend. Ik ben ook voor vanalles uitgemaakt. Leg het naast je neer en door op de inhoud.
Citaat:Dat is dus de toon die de muziek maakt die ontbreekt als je schrijft.
Ik denk ook dat niemand de intentie heeft denigrerend te zijn.
" Het komt alleen af en toe geroerd het toetsenbord uit".
8nnemiek schreef:Als je je druk maakt over zorg en sociale zekerheid moet je vooral niet rechts stemmen
karuna schreef:Oef fijn dat je het leuk vind, maar ik zou echt niet zitten te wachten op een politicus aan huis. Sorry
purny schreef:Mwah als ik er bijvoorbeeld een aantal punten uit pak:
Verlaging OZB
Andere woonlasten, zoals de erfpachtcanon, afvalstoffen- en rioolheffing, niet nog verder verhogen leegstaande gebouwen omvormen tot woonruimte
Zit nu op mijn werk en kan niet uitgebreid reageren, maar er staan zat punten in die voor mij aantrekkelijk zijn.
Hopelijk geldt dat dan niet voor de Mos. Ladyingreen schreef:karuna schreef:Oef fijn dat je het leuk vind, maar ik zou echt niet zitten te wachten op een politicus aan huis. Sorry
Weet je ook wat we komen doen?
Het gaat ons namelijk niet om mensen 'het woord van onze partij' te verkondigen. We horen juist graag van diegene die opendoet wat er speelt in de straat/wijk/buurt. Want van wie hoor je dat nu beter dan van de mensen die er wonen? Alles wat ophalen overhandigen we aan onze fractie, zodat hun dat allemaal kunnen gebruiken/tot zich nemen.
als je dat niet doet excuus dan dan veroordeelde ik zonder kennis.
Maar werkt het wel huis aan huis vragen? En worden de antwoorden dan ook verwoord in het programma ?purny schreef:8nnemiek schreef:Als je je druk maakt over zorg en sociale zekerheid moet je vooral niet rechts stemmen
Mwah als ik er bijvoorbeeld een aantal punten uit pak:
Verlaging OZB
Andere woonlasten, zoals de erfpachtcanon, afvalstoffen- en rioolheffing, niet nog verder verhogen leegstaande gebouwen omvormen tot woonruimte
Zit nu op mijn werk en kan niet uitgebreid reageren, maar er staan zat punten in die voor mij aantrekkelijk zijn.