juval schreef:Genieten!
Noord-Holland had ik toch niet verwacht.
misterA schreef:Tiepfoudt, Dank zij mensen zoals jij is de gekte van dit kabinet met zijn bizarre plannen, even een halt toegeroepen. Wat zal dit hard binnenkomen. Een fantastische verkiezingsuitslag.
De hufterigheid ten top, wat betreft stikstof, aardgas, en als uitsmijter het volledig negeren van de ellende die wolven veroorzaken bij veehouders en mensen met huisdieren. Dieren die bijna nergens meer veilig zijn. Ik zie de onmacht en hun verdriet. Heel opvallend is dat er zo ontzettend veel mensen zijn die de ellende zien en met z'n allen daaraan nu een halt willen toeroepen. En dat gaat ook gebeuren.

Benzz schreef:Snap oprecht niet dat je het genieten vindt. Alle speerpunten van de BBB zijn niet waar te maken en puur populistisch gelul. Het is vaker gebeurd dat een nieuwe partij veel stemmen krijgt en er vervolgens een puinhoop van te maken omdat ze mensen er niet zijn.
Over gelul gesproken... Daar kan een zekere D66-er toch ook wel wat van.
Benzz schreef:De vraag over Tjeerd de Groot kom ik op terug.
Brand los...

Benzz schreef:BBB kan er voor de boeren zijn, maar ze kunnen het beleid van de EU niet veranderen.
Stikstofreductie is een Nederlandse wet, en die kan aangepast worden

Benzz schreef:Maar ik begrijp dat jij het belangrijker vindt om te kunnen boeren dan of je kinderen en kleinkinderen nog een wereld hebben.
Heb je wellicht nog zin om mijn vorige post, die per ongeluk fout gericht was aan OleJon, te lezen? Ik ben benieuwd hoe jij (en een aantal hier) daarover denken. Want ja, ik denk inderdaad dat halvering Nederlandse veestapel geen hol gaat veranderen aan een meer of minder leefbare planeet voor kinderen en kleinkinderen.