Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:43

nynke55 schreef:
Dat hoeft ook niet. Ik probeer het zo lang mogelijk te negeren, maar helaas, het lukt niet altijd. Ik zal mezelf weer even streng toespreken.

:*

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:47

nynke55 schreef:
Dat hoeft ook niet. Ik probeer het zo lang mogelijk te negeren, maar helaas, het lukt niet altijd. Ik zal mezelf weer even streng toespreken.
NU!

Afbeelding

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:55

:D Ja, mam...

Electra63

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:04

Ik ben vooral voor zelfregulering ;).

Je hoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn en een flinke discussie is prima en soms leerzaam.
Af en toe iemand negeren doe ik ook weleens.
Maar Bokkers die trollen en rellen, gewoon flink aanpakken, wat mij betreft, zeg ik als softe theedrinkende linkse Bokker (volgens sommigen :+ ). Er is wel een grens.
Het is gewoon geen leuke/interessante discussie meer, door het getrol.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:30

Joh, als ze met een inhoudelijke vraag komt, zoals wat heeft Trump volgens jullie goed gedaan, dan kan je daar op reageren en dan zijn we volgens mij met voldoende mensen in dit topic om op dat moment een goede inhoudelijke discussie te hebben. En voor de rest gewoon lekker negeren, reageren is namelijk niks meer dan negatief gedrag belonen.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 23:37

Even weer wat gelezen. Voor degene die het over 5g hebben en vaccineren. Vind het leuk dat jullie het grappig vinden. Ik eigenlijk ook wel. Van mij mogen jullie je vaccineren en ik heb geen enkel probleem met 5g. Ik laat er mijn mobieltje echt niet voor uit. En van mij mogen jullie je vaccineren. De griepprik de coronaprik, de mazelenprik.Ik zit er echt niet mee. Ben er zelfs zeker van dat je van geen van die prikken ziek wordt.

Maar wat dat met Trump te maken heeft geen flauw idee. Ik heb ook totaal geen problemen met de uitstoot van CO2 en ik geloof ook niet dat er natuurrampen komen door global warming. Wat een woord.

Maar nog steeds weet ik niet wat dat met Trump te maken heeft?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:11

Hij heeft vandaag in ieder geval gratie gegeven aan Flynn en die hoeft nou niet alleen niet meer bang te zijn voor een veroordeling, hij hoeft nou ook niet meer tegen Trump te getuigen.

En tegelijkertijd heeft hij vandaag de Amerikanen geadviseerd om gezellig met z'n allen bij elkaar te gaan zitten voor Thanksgiving.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 07:05

Ik vind het jammer dat er op interessante delen van vragen van Dinopino niet gereageerd wordt. Dat is toch het minste dat je kan doen. Over trollen gesproken....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:40

Dat is heel lang wel gebeurt maar het komt niet echt binnen lijkt het. Moeten er wel daadwerkelijke vragen in staan want nu lijkt het toch veelal onsamenhangend gespui over complotten.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:08

pmarena schreef:
Ik vind het jammer dat er op interessante delen van vragen van Dinopino niet gereageerd wordt. Dat is toch het minste dat je kan doen. Over trollen gesproken....

Er hebben verschillende mensen gereageerd op de vraag over het programma van Trump, maar er kwamen enkel meer vragen en vooral verwijten, geen reactie op de antwoorden. Wat verwacht je nu precies van mensen? Niet echt een faire opmerking.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:47

Dinopino schreef:
Even weer wat gelezen. Voor degene die het over 5g hebben en vaccineren. Vind het leuk dat jullie het grappig vinden. Ik eigenlijk ook wel. Van mij mogen jullie je vaccineren en ik heb geen enkel probleem met 5g. Ik laat er mijn mobieltje echt niet voor uit. En van mij mogen jullie je vaccineren. De griepprik de coronaprik, de mazelenprik.Ik zit er echt niet mee. Ben er zelfs zeker van dat je van geen van die prikken ziek wordt.

Maar wat dat met Trump te maken heeft geen flauw idee. Ik heb ook totaal geen problemen met de uitstoot van CO2 en ik geloof ook niet dat er natuurrampen komen door global warming. Wat een woord.

Maar nog steeds weet ik niet wat dat met Trump te maken heeft?

Je hebt toch veel bijgeleerd, in het vaccinatietopic was je er heilig van overtuigd dat vaccins van alles bevatten wat niet op de bijsluiter staat. Of misschien heb je inmiddels diverse artsen gebeld die je hebben overtuigd van de zin en onzin over vaccins.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 11:22

Je kunt het bijgeleerd noemen of het feit dat je ergens kennis over hebt. Nu zou ik ook geen problemen hebben om me te laten vaccineren. Ik zou het niet doen, want ik zie het nut er niet van in. Maar goed dat is een ander verhaal. Ik zou ook niet weten hoe 5g nu iemand kwaad zou doen? Straling algemeen is natuurlijk een ander verhaal.

Er is de afgelopen jaren veel veranderd. Helaas heb ik nog wel te maken met de naweeen van mensen en kinderen, wiens inenting niet zo goed is verlopen in het verleden.Een moeder die haar zoontje met 10 jaar verliest bijvoorbeeld. Maar dit is niet het vaccinatietopic.

Ik heb duidelijk in het topic aangegeven, dat ik bewondering heb voor wat Trump in die paar jaar allemaal heeft gepresenteerd. Ik weet ook dat filmpjes plaatsen met of zonder bronvermelding een onnodig heen en weer is.
Vooral omdat de media al lang gebruik maakt van GANs(Generative Adversarial Networks). Je kunt iedereen laten zeggen wat je wil. Je kunt zelfs mensen creëren die niet eens bestaan.

Karl66 jij zegt er is een handelsoorlog? Kun je dat toelichten. Want ik ken een bedrijf dat zaken doet met zowel amerika en china en die merkt er niets van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:06

Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.

https://nos.nl/l/2358264

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:24

bigone schreef:
Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.

Hihi, ik had het gezien ja, ergens heeft hij een afslag gemist, wat hij praat alsof Joe Biden tegenover Obama stond in de verkiezingen in plaats van tegenover hem.

Ik snap ergens wel dat hij een vergelijking probeert te maken in tussen de verkiezingen waarin Obama gewonnen heeft in 2008 & 2012 en deze verkiezingen, maar hij brengt het zo krom als of het verschil in gewonnen Staten tussen Biden en Obama ook maar enig bewijs is van fraude voor deze verkiezingen. Hij praat echt telkens alsof Biden deze verkiezingen tegenover Obama stond in plaats van tegenover hemzelf.

Even ook heel handig het feit negeren dat hij tegen Hillary Clinton ook bepaalde staten heeft gepakt die historisch bijna altijd Democratisch stemde.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 12:33

bigone ik begrijp je niet? Ken je de moeder wiens zoontje met 10 is overleden. Waarom ben je zo hart in je reactie. Wat zegt dat over jouw? Stel dat ik deze vragen aan jouw stel wanneer een familielid van jouw aan Corona is overleden?

En weten een paar van jullie nog dat jullie me verweten dat ik steeds filmpjes plaatste? Hoe kan dit nu een discussie worden. Discussie over wat de media laat zien. Duidelijk dat je van GAN nog nooit gehoord hebt.
Hoe geloogwaardig is de media. Ze hebben tenslotte Biden al tot president elected verklaard. Is het niet veel interessanter om gewoon over zijn plannen voor de toekomst te bespreken?

Laat het gewoon eens bezakken dat Trump het steeds heeft over Fake News?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:47

@Daphara, je ziet de laatste verkiezingen heel duidelijk dat de VS aan het veranderen is. In 2016 haalde Trump een aantal staten binnen die als blauwe zekerheidjes werden beschouwd, nu haalt Biden die terug en pakt daarnaast een paar staten die altijd als rode zekerheidjes werden beschouwd. Eén van de belangrijkste oorzaken daarvoor is een verschuiving van de kiezers, laag opgeleide en arme kiezers die meer richting de republikeinen gaan en hoog opgeleide en rijke kiezers, die richting de democraten gaan.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:58

Als ik moet kiezen tussen Obama en Biden, dan kies ik Obama. Maar dat was de keuze nu niet. Als ik moet kiezen tussen Biden of Trump, dan kies ik 100% Biden.

De hele situatie is veranderd en vind de vergelijking eigenlijk ook nergens op slaan. Zeker niet om een punt als fraude mee duidelijk te maken. Maar gelukkig gelooft hij er zelf nog wel in. :')

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:01

bigone schreef:
Maar we gaan weer naar Trump.

Misschien zou ik medelijden met de mens Trump moeten hebben, het schijnt dat hij medogenloos opgevoed is met onder andere het rijmpje 'the only sin is not to win'.
...maar eigenlijk word ik vooral giebelig van dit fragment.

En ik voel vooral opluchting dat er binnenkort (minder dan twee maanden...!) een echt einde aan komt.
Ik hoop dat hij de komende maanden flink gaat golfen en Twitteren, en dat 'de volwassenen in de kamer' gewoon netjes met Biden samenwerken.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:25

Karl66 schreef:
@Daphara, je ziet de laatste verkiezingen heel duidelijk dat de VS aan het veranderen is. In 2016 haalde Trump een aantal staten binnen die als blauwe zekerheidjes werden beschouwd, nu haalt Biden die terug en pakt daarnaast een paar staten die altijd als rode zekerheidjes werden beschouwd. Eén van de belangrijkste oorzaken daarvoor is een verschuiving van de kiezers, laag opgeleide en arme kiezers die meer richting de republikeinen gaan en hoog opgeleide en rijke kiezers, die richting de democraten gaan.

Precies, dus het bewijst niets dat Biden staten pakt die Obama niet gepakt heeft, dat snap jij, dat snap ik, maar Trump ziet het als bewijs van fraude, in ieder geval wil hij mensen dat laten geloven.

Zo lang als ik me kan herinneren is sowieso ook een om en om patroon in partij van de verkozen president van Republikein (Trump) - Democraat (Obama) - Republikein (Bush jr.) - Democraat (Clinton) - Republikein (Bush sr.) - Democraat - Republikein (Reagan) - Democraat (Carter). Alleen zitten de presidenten vaak wel 2 termijnen, Bush sr. was toch de laatste president voor Trump die niet tot een 2e termijn verkozen werd? Maar Bush was ook Republikein en zijn voorganger Reagan ook, zij hebben de “om en om” keten verbroken, maar misschien waren de Amerikanen destijds gewoon toe aan wat anders dat hij daarom niet een 2e termijn verkozen is? (Speculatie, ik was toen zelf nog erg jong, dus niet bewust gevolgd)

Statistisch gezien zou het zeer aannemelijk zijn dat Trump opgevolgd werd door Democraat, alleen had ook ik niet van tevoren zien aankomen dat hij geen tweede termijn zou zitten, omdat statistisch gezien dat vaak wel het geval is.

Jessix schreef:
Als ik moet kiezen tussen Obama en Biden, dan kies ik Obama. Maar dat was de keuze nu niet. Als ik moet kiezen tussen Biden of Trump, dan kies ik 100% Biden.

De hele situatie is veranderd en vind de vergelijking eigenlijk ook nergens op slaan. Zeker niet om een punt als fraude mee duidelijk te maken. Maar gelukkig gelooft hij er zelf nog wel in. :')

Ik vraag me soms af of Trump werkelijk zijn eigen uitspraken gelooft, als je iets vaak genoeg herhaald, dan kan een verdraaiing van feiten je nieuwe waarheid worden. Fraude is waarschijnlijk de enige uitleg dat hij kan accepteren voor dat hij verloren heeft gekregen als Biden, maar zou hij het zelf echt geloven?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 14:10

Oh dat is inderdaad wel prettig dat jullie niet op mij reageren. Dan houd ik nu gesprekken met de mensen die meelezen.
In Januari is dan bekend wie er minister president wordt. De economie ging best goed. Helaas kwam dat virus er tussen, maar het lukte hem al snel om vliegtuigmaatschappijen te redden.
Ook de manier waarmee hij zijn troepen bedankt en mooie thanks giving wenst. Het materiaal voor de strijdkrachten is ook vernieuwd. Ze beschikken nu over groot en sterk materiaal.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:17

Dinopino schreef:
Een moeder die haar zoontje met 10 jaar verliest bijvoorbeeld.

En het jongetje dat binnen een paar maanden bieide ouders verloor?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:23

Dinopino schreef:
Oh dat is inderdaad wel prettig dat jullie niet op mij reageren. Dan houd ik nu gesprekken met de mensen die meelezen.
In Januari is dan bekend wie er minister president wordt. De economie ging best goed. Helaas kwam dat virus er tussen, maar het lukte hem al snel om vliegtuigmaatschappijen te redden.
Ook de manier waarmee hij zijn troepen bedankt en mooie thanks giving wenst. Het materiaal voor de strijdkrachten is ook vernieuwd. Ze beschikken nu over groot en sterk materiaal.

Er is al bekend wie de winnaar is, ik snap echt niet waarom je dit blijft volhouden

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:49

Ik wilde net zeggen, de resultaten zijn al grotendeels gecertificeerd; er is nog geen enkel bewijs geleverd van fraude, dus de winner is duidelijk.

De manier waarop hij zijn troepen bedankt? Door veteranen losers en suckers te noemen? Nee, ik kan daar niet warm van worden.

Trump heeft zeker de Amerikaanse economie een impuls gegeven, helaas alleen door niet duurzame oplossingen die een grote belasting hebben op het milieu. Hij heeft de rijksten belastingvoordelen gegeven die Jan Modaal vanaf 2021 of 2022 terug mag gaan betalen en daarnaast is hij de enige president die een negatief saldo aan banen heeft opgeleverd. Wat ik hem wel zal geven is dat hij geen enkele oorlog is begonnen.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 15:00

bigone schreef:

Dat jongetje van 10 ken je die?? Waar woont de moeder dan???????? Ik heb haar hier gecoachet. Vertel me eens hoe heet de moeder. Wil je graag met haar communiceren. Welke nationale tijd heeft ze dan? Ik ken het jongetje niet. Ik heb haar naam hier. Moet ze je even bellen? Ik kan je zo met haar in contact brengen. Wil je nog met anderen mensen spreken. Ik heb hier nog wel een lijst. Ze willen je graag vertellen wat zij mochten meemaken. Moet je me wel even vertellen welke nationale tijd en hoe ze heten.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:04

Laatst bijgewerkt door Askja op 27-11-20 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt