nynke55 schreef:Dat hoeft ook niet. Ik probeer het zo lang mogelijk te negeren, maar helaas, het lukt niet altijd. Ik zal mezelf weer even streng toespreken.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik vind het jammer dat er op interessante delen van vragen van Dinopino niet gereageerd wordt. Dat is toch het minste dat je kan doen. Over trollen gesproken....
Dinopino schreef:Even weer wat gelezen. Voor degene die het over 5g hebben en vaccineren. Vind het leuk dat jullie het grappig vinden. Ik eigenlijk ook wel. Van mij mogen jullie je vaccineren en ik heb geen enkel probleem met 5g. Ik laat er mijn mobieltje echt niet voor uit. En van mij mogen jullie je vaccineren. De griepprik de coronaprik, de mazelenprik.Ik zit er echt niet mee. Ben er zelfs zeker van dat je van geen van die prikken ziek wordt.
Maar wat dat met Trump te maken heeft geen flauw idee. Ik heb ook totaal geen problemen met de uitstoot van CO2 en ik geloof ook niet dat er natuurrampen komen door global warming. Wat een woord.
Maar nog steeds weet ik niet wat dat met Trump te maken heeft?
bigone schreef:Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.
https://nos.nl/l/2358264
bigone schreef:Maar we gaan weer naar Trump.
Vanochtend zag ik een video van zijn eerste ontmoeting met de pers, hij is nog steeds van padje af concludeer ik daar uit.
Karl66 schreef:@Daphara, je ziet de laatste verkiezingen heel duidelijk dat de VS aan het veranderen is. In 2016 haalde Trump een aantal staten binnen die als blauwe zekerheidjes werden beschouwd, nu haalt Biden die terug en pakt daarnaast een paar staten die altijd als rode zekerheidjes werden beschouwd. Eén van de belangrijkste oorzaken daarvoor is een verschuiving van de kiezers, laag opgeleide en arme kiezers die meer richting de republikeinen gaan en hoog opgeleide en rijke kiezers, die richting de democraten gaan.
Jessix schreef:Als ik moet kiezen tussen Obama en Biden, dan kies ik Obama. Maar dat was de keuze nu niet. Als ik moet kiezen tussen Biden of Trump, dan kies ik 100% Biden.
De hele situatie is veranderd en vind de vergelijking eigenlijk ook nergens op slaan. Zeker niet om een punt als fraude mee duidelijk te maken. Maar gelukkig gelooft hij er zelf nog wel in.
Dinopino schreef:Oh dat is inderdaad wel prettig dat jullie niet op mij reageren. Dan houd ik nu gesprekken met de mensen die meelezen.
In Januari is dan bekend wie er minister president wordt. De economie ging best goed. Helaas kwam dat virus er tussen, maar het lukte hem al snel om vliegtuigmaatschappijen te redden.
Ook de manier waarmee hij zijn troepen bedankt en mooie thanks giving wenst. Het materiaal voor de strijdkrachten is ook vernieuwd. Ze beschikken nu over groot en sterk materiaal.
bigone schreef:Dat jongetje van 10, weet meteen wie je bedoeld. Dat is het grote voorbeeld van de antivaxxers en ze willen niet geloven dat hij ziek was voor de vaccinatie , bewezen door uitgebreide autopsie. Maar we gaan weer naar Trump.