Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Sammie schreef:Ik vroeg mij enkel af waarom die vrouw nu onder Nederland wordt geteld en niet onder Duitsland.
En idd wat is nu het verschil.
Ik snap ook werkelijk niet dat het het melden waard was, maar het gaat om een vrouw met de Duitse en Nederlandse identiteit. Zij reisde op een Duits paspoort en werd als Duitse opgenomen op de eerdere lijst
Resistance schreef:Heb je een linkje?
Resistance schreef:Maar ik heb alles zelf even een tijdje niet gevolgd (twee dagen), kan iemand alsjeblieft even samenvatten wat er verder is gebeurd en of er nog veranderingen zijn (zoals dat Taptoe enzo, wat is dat)?
Sientje schreef:Oef... wat een dappere ouders. Wens ze alle sterkte van de wereld toe, maar durf eerlijk gezegd niet te hopen op een goede afloop...
vuurneon schreef:Resistance schreef:Maar ik heb alles zelf even een tijdje niet gevolgd (twee dagen), kan iemand alsjeblieft even samenvatten wat er verder is gebeurd en of er nog veranderingen zijn (zoals dat Taptoe enzo, wat is dat)?
Taptoe is een trompet signaal dat wordt gespeeld tijdens de 4 mei herdenking vlak voor de minuut stilte. Net zoiets als de last post. Maar wij weten helaas niet wat ze nu spelen.
PrizTwir schreef:Ik hoorde net dat de marechaussee heen gaan. De vriend van mijn schoonzus is militair, dus hij hoeft niet meer heen.
Ik heb het nieuws er voor, het kopstuk van het vliegtuig is gevonden. En de straal is ook vergroot, het was eerst 12 km van het rampgebied en nu 35 km..... Nu hoop ik dat ze meer overledenen vinden.