Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:het lijkt mij op zich best logisch dat een landbouwminister in de agrarische wereld gepeild wordt. Dat is toch de doelgroep lijkt me.
juval schreef:denigrerend is in mijn ogen neerbuigend. 'Ik heb gelijk en jij bent dom' zo voelt dat. Het kan zijn dat het niet zo bedoeld is hoor, maar de toon is niet fijn soms.
MarlindeRooz schreef:Ja dat was dus het punt dat agrarische ondernemers niet een goede afspiegeling zijn van de samenleving.
oke, we gaan het niet eens worden. Deze nieuwe minister zit op een ministerie wat een specifiek deel van de samenleving aangaat. De Agrarische sector. In mijn ogen is het dan dus best nuttig om juist deze groep om hun mening te vragen. MarlindeRooz schreef:juval schreef:het lijkt mij op zich best logisch dat een landbouwminister in de agrarische wereld gepeild wordt. Dat is toch de doelgroep lijkt me.
Het is de minister van “ministerie van landbouw visserij voedselzekerheid en natuur”.
Dus agrariërs zijn niet echt de enige doelgroep. Want al deze zaken hebben op elke Nederlander invloed.
juval schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dat was dus het punt dat agrarische ondernemers niet een goede afspiegeling zijn van de samenleving.oke, we gaan het niet eens worden. Deze nieuwe minister zit op een ministerie wat een specifiek deel van de samenleving aangaat. De Agrarische sector. In mijn ogen is het dan dus best nuttig om juist deze groep om hun mening te vragen.
juval schreef:MarlindeRooz schreef:Ja dat was dus het punt dat agrarische ondernemers niet een goede afspiegeling zijn van de samenleving.oke, we gaan het niet eens worden. Deze nieuwe minister zit op een ministerie wat een specifiek deel van de samenleving aangaat. De Agrarische sector. In mijn ogen is het dan dus best nuttig om juist deze groep om hun mening te vragen.
Raineri schreef:juval schreef:denigrerend is in mijn ogen neerbuigend. 'Ik heb gelijk en jij bent dom' zo voelt dat. Het kan zijn dat het niet zo bedoeld is hoor, maar de toon is niet fijn soms.
Jammer dat er niet gereageerd wordt op dit constructieve berichtje. Ik snap wel dat het soms ervaren wordt. Maar denk eerlijk gezegd ook dat dit zelden de intentie is.
Hopelijk verbeterd day (S43 E3728291)
Cowboy55 schreef:En weer een fractie erbij......wordt tijd voor een expliciete aanpassing van de Grondwet. Zetel hoort bij partij niet individu. Jammer dat het egoisme inmiddels zo ver gevorderd is bij onze volksvertegenwoordigers.
Gnome schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het nu verder gaat? Moeten ze nu een voor een plannen presenteren aan de kamer en dan kijken wat erop komt in het debat? Ik heb echt geen flauw idee.