Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:DuoPenotti schreef:Ja ontken het maar. Dat is nog lager... Ik was de enige met die opmerking.
Je kan ook je excuses aanbieden.
Ja ja ga maar. Nadat je eerst even smeert.
En dan zeggen voel me hier niet thuis...
Hoe hypocriet
Omdat je zo aandringt..... het was bokker Onali.
Ik probeerde het neutraal te houden, terwijl ik Leunes kende en daarom het bericht mij opviel.
Leunes was geen onbeduidende hobby-fokker.
Maar jouw manier van reageren, is precies wat ik bedoel, dat het hier zwart/wit is en een normale discussie niet mogelijk is.
Citaat:Leest u even mee alstublieft? Meisje van 3 jaar ligt op grond met wolf over haar heen. Ze was toch alleen omver gelopen Gedeputeerde Mirjam Sterk? En vader wilde het niet al te groot maken. #woo #utrecht #wolf #utrechtseheuvelrug
Lanoca schreef:Dit is toch een andere melding dan het kind in de bso? Die bramenstruiken zijn te actief.
Sassy4barrel schreef:Ik heb dit verhaal niet meegekregen. Kindje was aan het wandelen ? Ergens in natuur gebied ? Met ouders? En werd omver gelopen door een wolf?
Hoe zo omver gelopen ? Zo een wolf loopt dan direct / Express op een kind af ? Want lijkt me sterk dat hij haar per ongeluk om ver liep ? En hij leek dan op een hond of waar was de verwarring ? Van het artikel en Google word ik niets wijzer..
Haarbal schreef:"omver gelopen door een wolf die op weg was naar de hond" tuurlijk![]()
![]()
Dit leest toch (ook) echt als predatie...