Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Karl66 schreef:Shadow0, ik citeer jou letterlijk dat hij geen ideeën heeft en dat ze bij iemand anders vandaan komen, "Hij had ze niet, het waren niet zijn ideeën." M.a.w. volgens jou is hij dus een hol vat, waar iemand anders ideeën in stopt, oftewel een puppetmaster met een puppet.
Citaat:Eerst kan hij zelf geen goede ideeën hebben
Citaat:en nu wordt het opeens dat als het een goed idee was, hij het toch niet wilde uitvoeren.
Citaat:Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jouw mening over zijn politiek vooral gebaseerd is op jouw afkeer en dat je het demonstreren van die afkeer belangrijker vindt dan over de inhoud praten.
Citaat:Ik dacht denk dat ik je vanaf nu maar in dezelfde categorie ga plaatsen en echt stop met de discussie aan te gaan. Onderbuik en feiten gaan nu eenmaal niet zo goed samen.
Citaat:Wat je dus ook ziet is dat wat hij bereikt heeft vooral de agenda van republikeinen in de senaat was, daar hoefde hij namelijk geen werk voor te verrichten.
Dinopino schreef:tot nu toe heeft enkel de media Biden tot president uitgeroepen. De fraude is niet iets wat mogelijk is, die is gewoon reeeel. Was er iemand van jullie op een verkiezingsbijeenkomst van Biden. En op een verkiezingsbijeenkomst van Trump? Dus waar halen jullie behalve van tv en internet jullie zekerheid vandaan?
In Duitsland was er in Frankfurt, (ken er mensen die er wonen), op de verkiezingsnacht een inval op de server die daar staat. Deze is door militairen in beslag genomen:-). Wat heeft die server met die verkiezingen te maken?
Citaat:The General Services Administration has informed President-elect Joe Biden that the Trump administration is ready to begin the formal transition process, according to a letter from Administrator Emily Murphy sent Monday afternoon and obtained by CNN.
The letter is the first step the administration has taken to acknowledge President Donald Trump's defeat, more than two weeks after Biden was declared the winner in the election.
The letter marks Murphy's formal sign off on Biden's victory, a normally perfunctory process known as ascertainment. The move will allow the transition to officially begin, permitting current administration agency officials to coordinate with the incoming Biden team, and providing millions in government funding for the transition.
Dinopino schreef:De fraude is niet iets wat mogelijk is, die is gewoon reeeel. Was er iemand van jullie op een verkiezingsbijeenkomst van Biden. En op een verkiezingsbijeenkomst van Trump? Dus waar halen jullie behalve van tv en internet jullie zekerheid vandaan?
Dinopino schreef:tot nu toe heeft enkel de media Biden tot president uitgeroepen. De fraude is niet iets wat mogelijk is, die is gewoon reeeel. Was er iemand van jullie op een verkiezingsbijeenkomst van Biden. En op een verkiezingsbijeenkomst van Trump? Dus waar halen jullie behalve van tv en internet jullie zekerheid vandaan?
In Duitsland was er in Frankfurt, (ken er mensen die er wonen), op de verkiezingsnacht een inval op de server die daar staat. Deze is door militairen in beslag genomen:-). Wat heeft die server met die verkiezingen te maken?
Dinopino schreef:Ja waarom reageer je op me. Welk doel? Wint daardoor Biden volgens jouw? Wat is jouw inhoudelijke bijdrage op dit moment. Met welk programma van Trump ben je het eens. Want dat was mijn vraag?
Biden is enkel door de media uitgeroepen tot winnaar. De fraude is reëel en groot. Met invloed van Duitsland, Engeland, Venezuela China en nu ook zelfs Zwitserland.
Dinopino schreef:Ja waarom reageer je op me. Welk doel? Wint daardoor Biden volgens jouw? Wat is jouw inhoudelijke bijdrage op dit moment. Met welk programma van Trump ben je het eens. Want dat was mijn vraag?
Biden is enkel door de media uitgeroepen tot winnaar. De fraude is reëel en groot. Met invloed van Duitsland, Engeland, Venezuela China en nu ook zelfs Zwitserland.
996981 schreef:Ik vrees dat ik van sommigen hier niet mag reageren omdat ik niet inhoudelijk reageermaar jeetje wat is er met dit topic gebeurd?
Compleet ontspoort, veel verwijten, weinig kritische zelfreflectie en goede bronnen...
Wat jammer... het was een topic waarin echt inhoudelijk goed gediscussieerd kon worden en waarin ik graag meelas.
Dinopino schreef:Biden is enkel door de media uitgeroepen tot winnaar. De fraude is reëel en groot. Met invloed van Duitsland, Engeland, Venezuela China en nu ook zelfs Zwitserland.
SinneJ schreef:996981 schreef:Ik vrees dat ik van sommigen hier niet mag reageren omdat ik niet inhoudelijk reageermaar jeetje wat is er met dit topic gebeurd?
Compleet ontspoort, veel verwijten, weinig kritische zelfreflectie en goede bronnen...
Wat jammer... het was een topic waarin echt inhoudelijk goed gediscussieerd kon worden en waarin ik graag meelas.
Klopt, het is regelmatig verzand in mopjes (waar ik ook schuldig aan was), maar verder vind ik veel mensen nog steeds degelijk van repliek dienen hoor, inclusief bronnen. Zodra je hier iets opgooit (voel je vrij) komt er zeker inhoudelijke reactie op.
Dinopino schreef:Trump gaat zijn volgende ambtstermijn sowieso de Nesara invoeren. De gratis energie uitbreiden en verder met het planten van miljoenen bomen en het zuiveren van de lucht en het water. Hij zorgt er nu al voor dat de medicijnen goedkoper zijn geworden. Vooral die voor diabetes. Maar het kan ook zijn dat iemand anders dat doet. Maar ik weet 100% zeker dat dat nooit Biden zal zijn.