Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik vind drie ongelukken in een week toch wel erg veel... Denk niet dat vliegen onveiliger wordt hierdoor, maar ik weet wel dat mijn gevoel zegt dat ik voorlopig even met de auto/trein op vakantie ga
Emmaa_ schreef:De ene nabestaande schrijft een brief of wat dan ook en zet dat op social media, wetende dat het de hele wereld over gaat. De andere laat niks van zich horen en wilt gewoon in z'n eentje rouwen. Iedereen doet dat anders en ik denk dat je daar niet over kan oordelen. Maar vind het wel een beetje flauw worden dat kranten als de Telegraaf nu elke dag met een nieuwe selfie of opmerking van een passagier komen. Is voor niemand prettig om te lezen lijkt mij.
Hier zit ik weer een traantje weg te pinken, ben een blogpost aan het schrijven over hoe ik de afgelopen week ervaren heb en kwam daarvoor deze foto tegen:
https://pbs.twimg.com/media/Bs3L7DSIgAAhO9m.jpg:large
Rowdine schreef:http://m.ad.nl/ad/m/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3698107/2014/07/24/Separatisten-politiemissie-wordt-Derde-Wereldoorlog.dhtml?originatingNavigationItemId=31544
Ik begin me echt af te vragen wat de rol van Poetin nu daadwerkelijk is.
Jaime_ schreef:Rowdine, ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen wat daar gaande is, gezien je reactie lijkt het namelijk dat je er totaal geen weet van hebt. Die separatisten zijn inderdaad geen lekkere lui, maar die zijn al heel lang bezig met landjepik en die gaan niet zomaar alles opgeven en opengooien om een ongeluk.
Jaime_ schreef:Rowdine schreef:http://m.ad.nl/ad/m/nl/31544/Neergeschoten-Boeing-777/article/detail/3698107/2014/07/24/Separatisten-politiemissie-wordt-Derde-Wereldoorlog.dhtml?originatingNavigationItemId=31544
Ik begin me echt af te vragen wat de rol van Poetin nu daadwerkelijk is.
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten, en iemand is officieel onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dus hoe zuur ook zal hoogstwaarschijnlijk nooit de daadwerkelijke schuldige worden aangepakt.
LadyMadonna schreef:Komt op mij ook zo over hoor, vandaar dat ik vraag of je het verhaal weet achter de foto die je post?
Met de separisten is het lastig. Die "zelf uitgeroepen premier van de deelrepubliek donetsk" staat erachter, maar de separisten zijn allemaal losse groepen/groepjes
Rowdine schreef:LadyMadonna schreef:Komt op mij ook zo over hoor, vandaar dat ik vraag of je het verhaal weet achter de foto die je post?
Met de separisten is het lastig. Die "zelf uitgeroepen premier van de deelrepubliek donetsk" staat erachter, maar de separisten zijn allemaal losse groepen/groepjes
Ik postte die foto niet?
Rowdine schreef:Emmaa_ schreef:De ene nabestaande schrijft een brief of wat dan ook en zet dat op social media, wetende dat het de hele wereld over gaat. De andere laat niks van zich horen en wilt gewoon in z'n eentje rouwen. Iedereen doet dat anders en ik denk dat je daar niet over kan oordelen. Maar vind het wel een beetje flauw worden dat kranten als de Telegraaf nu elke dag met een nieuwe selfie of opmerking van een passagier komen. Is voor niemand prettig om te lezen lijkt mij.
Hier zit ik weer een traantje weg te pinken, ben een blogpost aan het schrijven over hoe ik de afgelopen week ervaren heb en kwam daarvoor deze foto tegen:
Ik kan dat soort foto's nauwelijks serieus nemen. Die separatisten hebben alles zo tegengewerkt dat dit soort beelden alleen maar schrijnend zijn wat mij betreft. Smerige lui.
Rowdine schreef:Het lijkt me extreem zinvol als mensen gewoon goed lezen en kijken tegen wie ze praten ipv dat soort uitspraken en verwijten naar iemands hoofd te slingeren.
Rowdine schreef:Tja dat is een van de downsides van social media. Ik snap sowieso niet dat iedereen alles maar online kwakt, maargoed dit is niet de juiste plaats voor een dergelijke discussie.
Rowdine schreef:Emmaa_ schreef:De ene nabestaande schrijft een brief of wat dan ook en zet dat op social media, wetende dat het de hele wereld over gaat. De andere laat niks van zich horen en wilt gewoon in z'n eentje rouwen. Iedereen doet dat anders en ik denk dat je daar niet over kan oordelen. Maar vind het wel een beetje flauw worden dat kranten als de Telegraaf nu elke dag met een nieuwe selfie of opmerking van een passagier komen. Is voor niemand prettig om te lezen lijkt mij.
Ik kan dat soort foto's nauwelijks serieus nemen. Die separatisten hebben alles zo tegengewerkt dat dit soort beelden alleen maar schrijnend zijn wat mij betreft. Smerige lui.
LadyMadonna schreef:Rowdine schreef:Het lijkt me extreem zinvol als mensen gewoon goed lezen en kijken tegen wie ze praten ipv dat soort uitspraken en verwijten naar iemands hoofd te slingeren.
Nouja, je reageert wel op Emma op een manier waarop ik me afvraag of je het verhaal achter de foto weet. Je hebt m alleen niet geplaatst