Gevangen Russische indringer en Tsunami Assault Brigade-jager met de roepnaam Kitty

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:nikkel schreef:Zelensky wil een mobilisatie van 450.000 mensen. Over het stukje van RTL, daar ben ik het helemaal mee eens. Het westen zit gewoon op de handen.
Pfff....waar gaat ie 450.000 man vinden?! En nog belangrijker: hoe gaat ie ze trainen zodat we niet ook Oekrains kanonnenvoer gaan zien?
Babootje schreef:Cowboy55 schreef:
Pfff....waar gaat ie 450.000 man vinden?! En nog belangrijker: hoe gaat ie ze trainen zodat we niet ook Oekrains kanonnenvoer gaan zien?
Zijn vooral nodig om te rouleren begrijp ik.
Cowboy55 schreef:Dat verandert de vraagstelling niet
Citaat:Verwacht wordt dat Japan formeel wijzigingen zal goedkeuren die het land in staat zullen stellen enkele tientallen Patriot-raketten naar de Verenigde Staten te exporteren, die bedoeld zijn om daarna naar Oekraïne te worden gestuurd.
Benzz schreef:nikkel schreef:De PVV heeft in de kamer gevraagd om de bedragen met de hulp voor Oekraïne controversieel te verklaren. Dat houdt zoveel in als opschorten totdat er een nieuw kabinet komt en dan er overs stemmen. Dit gaat niet goed zo.
Dit gaat echt niet goed nee...
nikkel schreef:De PVV heeft in de kamer gevraagd om de bedragen met de hulp voor Oekraïne controversieel te verklaren. Dat houdt zoveel in als opschorten totdat er een nieuw kabinet komt en dan er overs stemmen. Dit gaat niet goed zo.
BigOne schreef:Die moties mogen dan niet aangenomen worden, heel sneaky worden ze toch ingediend ondanks dat ze al weten dat ze verworpen worden. Het mag dan onschuldig lijken, dat is het niet. Puur populisme en reden tot zorg, op allerlei gebied. Bvb jeugdzorg, er is bijna 40 miljoen op de plank blijven liggen , de ingediende motie om dit snel te gebruiken om te zorgen voor wat lucht in de jeugdzorg heeft het niet gered, met dank aan de huidige grote vier!! Waarbij bvb Omtzigt een poos geleden nog hoog van de toren blies dat het schandalig was dat kinderen geen hulp kregen stemt hij nu tegen, vieze rechtse smeerlap.
Babootje schreef:Omtzigt een "vieze rechtse smeerlap" noemen en mensen ongeluk wensen die op PVV en NSC hebben gestemd vind ik hier nogal ver gaan.
herr_balou schreef:Babootje schreef:Omtzigt een "vieze rechtse smeerlap" noemen en mensen ongeluk wensen die op PVV en NSC hebben gestemd vind ik hier nogal ver gaan.
Ik schreef blind op die partijen hebben gestemd en met blind bedoel ik zonder het partijprogramma te lezen en te weten wat het stemgedrag in de kamer was.