Gisteren vond ik het ontzettend bijzonder al die mensen vandaag echt een hele grote brok in mijn keel. Vandaag geen officiële rouwdag maat nog zo veel mensen die de lichamen een laatste eer willen bewijzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Dat is een lange rit 1900/2200.
Dat duurt een heel stuk langer dan gister?
Fiffill schreef:Deijs schreef:
Wat een waardeloze krant is de Telegraaf toch ook met al die foto's telkens.
vuurneon schreef:Heeft dit ook gevolg voor de statistieken eigenlijk? Is vliegen nu ook iets onveiliger geworden? (Of beter; is de kans toegenomen op een ongeluk?). Nu er in korte tijd meerdere vliegtuigen zijn neergeschoten/neergestort/verdwenen.
pniekepnak schreef:Jaime_ schreef:Idioot zeg. Ik zou nooit een populair slachtoffer op facebook willen zijn, zou liever een anoniem slachtoffer blijven..
Ik denk dat ze liever helemaal geen slachtoffer waren.
Vreemde opmerking, daar kiezen ze toch niet zelf voor?
Jaime_ schreef:pniekepnak schreef:
Ik denk dat ze liever helemaal geen slachtoffer waren.
Vreemde opmerking, daar kiezen ze toch niet zelf voor?
d0h, tuurlijk ben je liever geen slachtoffer, neem voor het gemaak even aan dat er geen suicidale passagiers aan boord waren. Maar als je dan al slachtoffer bent.. ook als nabestaande zou ik het echt dikke k*tzooi vinden als mijn geliefde populair was op facebook en in de media na zijn dood. Je krijgt ze er niet mee terug..
Dorus schreef:Wat dat betreft kan je al heel veel voorkomen door niets openbaar op je Facebook te publiceren en geen foto van jezelf als profielfoto of coverfoto te gebruiken.
Zijn ze eigenlijk al aan het rijden? Nu.nl zegt van wel (zelfde tijd als gisteren), maar op de radio zeiden ze dat ze wsl om 19u gaan rijden.