Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijntjee

Re: Drama in Apeldoorn: 15 gewond, 8 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:35

De moeder die is overleden woont bij mij in de buurt, kende haar van gezicht, maar nog nooit gesproken, dochter was er echt goed aan toe!
Maar die moeder.. dat was echt kritiek!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:52

Ik lees ook net dat die vrouw is overleden. Wat zal het bij hun in huis allemaal dubbel zijn; blijdschap omdat de dochter uit het ziekenhuis is en verdriet om de moeder. :(:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:59

Dat idee had ik ook Rowo, echt heel erg dat het drama nog een slachtoffer eist .. :n

Arielle: lees dat de vrouw jouw Engels docente is, gecondoleerd en sterkte met het verwerken.
Dit geldt natuurlijk ook voor de familie, ik wens hen alle sterkte van de wereld toe .. het is echt oneerlijk. :n

Cyntje: dat gevoel had ik dus ook, wie van de slachtoffers was dan de zwangere vrouw?
Misschien hebben mensen het inderdaad verkeerd gedacht, was ze stevig in plaats van zwanger.. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:09

Zie het ergens wel als een mogelijkheid dat die vrouw misschien zo lang heeft gevochten ivm onzekerheid over haar dochter en dat ze vanaf het moment dat ze hoorde dat ze naar huis mocht gerustgesteld was en zoiets had van: het is goed met mijn dochter. Het is goed zo.

Dat weet je natuurlijk nooit, maar zie dat wel als een mogelijkheid. Zou me niet verbazen. Al zeg ik dus niet dat het zo is, want ken de situatie niet daar.

Maar echt heel erg is dit. Bah. Terwijl je (iig ik) nu toch wel zo'n beetje hoopte dat er geen dodelijke slachtoffers bij zouden komen.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:11

M'n moeder belde me vanochtend wakker met dat bericht, tranen schoten in m'n ogen. Best raar omdat ik eigenlijk nooit een goede band met haar had ofzo, maar toch..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:21

Snap ik Arielle. Sterkte!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:38

Polivy schreef:
Zie het ergens wel als een mogelijkheid dat die vrouw misschien zo lang heeft gevochten ivm onzekerheid over haar dochter en dat ze vanaf het moment dat ze hoorde dat ze naar huis mocht gerustgesteld was en zoiets had van: het is goed met mijn dochter. Het is goed zo.

Dat weet je natuurlijk nooit, maar zie dat wel als een mogelijkheid. Zou me niet verbazen. Al zeg ik dus niet dat het zo is, want ken de situatie niet daar.

Maar echt heel erg is dit. Bah. Terwijl je (iig ik) nu toch wel zo'n beetje hoopte dat er geen dodelijke slachtoffers bij zouden komen.

daar kan je wel een punt bij hebben, maar het verbaasde mij niks toen ik het hoorde, want haar toestand was de hele week al kritiek..

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:58

Nogmaals sterkte Arielle.

Ik had niet gedacht dat er nog een dode bij zou komen, ook omdat gisteren die herdenking was etc. Ik vraag me af of er nu nog een keer iets gaat gebeuren of zo. Misschien dat de Koninklijke familie privé met de nabestaanden gaat praten?

Ik las een hele discussie over een slapende Bea, volgens mij deed ze af en toe gewoon haar ogen dicht omdat het haar teveel was. Ze zag er erg afgetobt uit. Ze had voor de herdenking een uur met nabestaanden gepraat, volgens mij stond het huilen haar nader dan het lachen. :j

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:41

Wat een verschrikking, nog een dode....Gecondoleerd voro de nabestaanden, en wat spijt het mij dat haar dochter ook egwond is geraakt en nu geen moeder meer heeft.
Toch verschrikkelijk 'jammer' dat de dader het niet overleefd heeft.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:43

Wat erg. ;(
Ik had gehoopt dat er geen nieuwe slachtoffers meer bijkwamen, maar helaas is het anders.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:28

Vriendin van me moeder werkt in het ziekenhuis, en een kennis van haar die ook in het ziekenhuis werkt, die vertelde dat de vrouw al vanaf het ongeluk in coma ligt, en dat ze haar van de week probeerde wakker te maken zeg maar, bij te laten komen, maar dat ze niet meer bij kwam, vandaar dat ze nu dus is overleden. (Waarschijnlijk apperatuur uitgezet)
Dochtertje was vrijdag jarig, en dus ook op haar verjaardag haar moeder verloren! Heel erg zeg! |(

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:12

Sharon89 schreef:
Dochtertje was vrijdag jarig, en dus ook op haar verjaardag haar moeder verloren! Heel erg zeg! |(

Verkeerde info.... Kind van 9 wat vrijdag ontslagen is, was jarig. Niet de dochter van deze vrouw dus. Hetgeen het trouwens niet minder erg maakt.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:16

idd dat kind dat gewon d was geraakt was gisteren, de overleden vrouw staat hier los van, wel heel erg weer.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:17

slimmerik schreef:
Sharon89 schreef:

Verkeerde info.... Kind van 9 wat vrijdag ontslagen is, was jarig. Niet de dochter van deze vrouw dus. Hetgeen het trouwens niet minder erg maakt.

Sorry dan heb ik dit verkeerd gezegd,
Me andere info klopt als het goed is wel.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:22

Je verjaardag is aardig verpest zo.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 09-05-09 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:26

Marjoow schreef:
Dan heb je wel een hele leuke verjaardag :=

Ik hoop dat je niet lang nagedacht heb toen je deze reactie plaatste. Of je op die dag nu je moeder verloren hebt of niet... je verjaardag is aardig verpest.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:26

Ik vind de := -smilie een beetje ongepast in dit topic.... maar zal wel aan mij liggen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:30

Vind die smilie ook niet echt gepast mag hopen dat dit een vergissing is. Kind zal een trauma voor het leven hebben.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:31

nouja het is niet verkeerd bedoeld hoor, heel sarcastisch!

Sorry, ik zal het even editten

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:32

Dat zeker maar was indd niet het meisje die jarig was die dr mams verloor..

Meisje die jarig was is 9 geworden, meisje wat dr moeder verloor is 14 ..

:= is btw nagelbijtend poppetje niet een lachen achter het handje poppetje :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:44

suusiejj schreef:
Dat zeker maar was indd niet het meisje die jarig was die dr mams verloor..

Meisje die jarig was is 9 geworden, meisje wat dr moeder verloor is 14 ..

:= is btw nagelbijtend poppetje niet een lachen achter het handje poppetje :)

De meeste bokkers gebruiken deze smilie echter als een gniffeltje ;)
Maargoed... das offtopic ;)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:49

'de meeste bokkers'...
zij dus waarschijnlijk niet ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:51

Jaah merkte het wel vaker haha, maar als je kijkt bij dat venstertje 'toon meer smiley's' staat er nagelbijter bij.
Maar meestal word het indd daarmee geassocieerd..
Ontopic weer :)

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:54

Sander_ schreef:
Nogmaals sterkte Arielle.

Ik had niet gedacht dat er nog een dode bij zou komen, ook omdat gisteren die herdenking was etc. Ik vraag me af of er nu nog een keer iets gaat gebeuren of zo. Misschien dat de Koninklijke familie privé met de nabestaanden gaat praten?

Ik las een hele discussie over een slapende Bea, volgens mij deed ze af en toe gewoon haar ogen dicht omdat het haar teveel was. Ze zag er erg afgetobt uit. Ze had voor de herdenking een uur met nabestaanden gepraat, volgens mij stond het huilen haar nader dan het lachen. :j

Dat heeft de koninklijke familie bij alle eerdere slachtoffers en nabestaanden gedaan en zal hier dus ook gebeuren. Net als burgemeester de Graaf bij alle begrafenissen is geweest.