Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Zie het ergens wel als een mogelijkheid dat die vrouw misschien zo lang heeft gevochten ivm onzekerheid over haar dochter en dat ze vanaf het moment dat ze hoorde dat ze naar huis mocht gerustgesteld was en zoiets had van: het is goed met mijn dochter. Het is goed zo.
Dat weet je natuurlijk nooit, maar zie dat wel als een mogelijkheid. Zou me niet verbazen. Al zeg ik dus niet dat het zo is, want ken de situatie niet daar.
Maar echt heel erg is dit. Bah. Terwijl je (iig ik) nu toch wel zo'n beetje hoopte dat er geen dodelijke slachtoffers bij zouden komen.
slimmerik schreef:Sharon89 schreef:Dochtertje was vrijdag jarig, en dus ook op haar verjaardag haar moeder verloren! Heel erg zeg!
Verkeerde info.... Kind van 9 wat vrijdag ontslagen is, was jarig. Niet de dochter van deze vrouw dus. Hetgeen het trouwens niet minder erg maakt.
suusiejj schreef:Dat zeker maar was indd niet het meisje die jarig was die dr mams verloor..
Meisje die jarig was is 9 geworden, meisje wat dr moeder verloor is 14 ..is btw nagelbijtend poppetje niet een lachen achter het handje poppetje
Sander_ schreef:Nogmaals sterkte Arielle.
Ik had niet gedacht dat er nog een dode bij zou komen, ook omdat gisteren die herdenking was etc. Ik vraag me af of er nu nog een keer iets gaat gebeuren of zo. Misschien dat de Koninklijke familie privé met de nabestaanden gaat praten?
Ik las een hele discussie over een slapende Bea, volgens mij deed ze af en toe gewoon haar ogen dicht omdat het haar teveel was. Ze zag er erg afgetobt uit. Ze had voor de herdenking een uur met nabestaanden gepraat, volgens mij stond het huilen haar nader dan het lachen.