Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Ik denk ook dat Mona Keijzer stopt bij de BBB.
Ze is een ultieme opportunits dus misschien stapt ze over naar JA21 ofzo?
prompter schreef:Ik heb op D66 gestemd, ik hoop gewoon dat er een aantal zaken écht aangepakt worden die al te lang zijn blijven liggen de afgelopen jaren.
juval schreef:waarom is het te laat? omdat D66 nu in het kabinet zit? Ik kan me herinneren dat die partij ook ooit heel laag heeft gestaan. The only way is up toch? of ben ik weer te optimistisch?
juval schreef:waarom is het te laat? omdat D66 nu in het kabinet zit? Ik kan me herinneren dat die partij ook ooit heel laag heeft gestaan. The only way is up toch? of ben ik weer te optimistisch?
juval schreef:Ik denk dat Mona Keijzer best heel goede dingen heeft gedaan op Woningbouw, maar helaas net als Wiersma te weinig tijd heeft gekregen om haar werk af te maken. Maar dat is wat ik denk, daar zullen jullie het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
Ik ben het wel eens dat BBB te rechts is geworden. In het begin was het een middenpartij volgens mij. Ongeveer als CDA. Maar ze hebben een verkeerde afslag gekozen (onder invloed van PVV). Ik hoop dat ze de juiste weg terugvinden en dat Keijzer toch bij de partij blijft.
BigOne schreef:En ondertussen blijft de fvd stabiel,
zie hier de praat pop van Baudet , Laughland en Putin
https://x.com/patricksart1968/status/20 ... EopP3zUX6Q