Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dinopino schreef:Ja leuk he. Wie weet komt de zuren regen nog terug. Die was ook heel erg. En dan dat gat in de ozonlaag. En ga vooral niet zonnen want daar krijg je huidkanker. Echt dat geloven jullie:-) Misschien helpt een aluhoedje tegen huidkanker. Wie weet. En vind je mij kinderachting scroll dan even naar boven
zigranta schreef:Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
Misschien had je dan, toen je het topic opende, de topictitel goed moeten gebruiken.
Erg kinderachtig trouwens dat je je openingspost gewist hebt en er een ander wazig verhaaltje van hebt gemaakt
Dinopino schreef:Ja leuk he. Wie weet komt de zuren regen nog terug. Die was ook heel erg. En dan dat gat in de ozonlaag. En ga vooral niet zonnen want daar krijg je huidkanker. Echt dat geloven jullie:-) Misschien helpt een aluhoedje tegen huidkanker. Wie weet. En vind je mij kinderachting scroll dan even naar boven
Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
Shadow0 schreef:Ik geloof vooral in vragen waar je maar 1 vraagteken voor nodig hebt.
Dinopino schreef:Jullie geloven in het complot van een Deep state??? Jullie geloven in het complot dat die vreselijk Trump via rechtszaken de verkiezingen gaan winnen. Jullie geloven in een Q en Qanon. Terwijl hij dat al meerdere malen heeft ontkent dat die bestaan? Jullie geloven in het complot dat de boeren onze aarde aan het opwarmen zijn. Verschikkelijk die gevaarlijke boeren. En als toppunt jullie geloven dat Rutte het goed met ons voor heeft:-)
Dinopino schreef:Jullie geloven in het complot van een Deep state??? Jullie geloven in het complot dat die vreselijk Trump via rechtszaken de verkiezingen gaan winnen. Jullie geloven in een Q en Qanon. Terwijl hij dat al meerdere malen heeft ontkent dat die bestaan? Jullie geloven in het complot dat de boeren onze aarde aan het opwarmen zijn. Verschikkelijk die gevaarlijke boeren. En als toppunt jullie geloven dat Rutte het goed met ons voor heeft:-)
Citaat:In an interview with NBC's "Nightly News" on Tuesday, Biden said he would consider appointing a Republican to his Cabinet who had voted for Trump.
"The purpose of our administration is once again uniting. We can't keep this virulent political dialogue going. It has to end," Biden said.
Mariska_28 schreef:Ik hoop echt dat het Biden lukt de twee kampen wat dichter bij elkaar te brengen.. Of in ieder geval de gematigde leden van beide kampen.
Ik moet het even terug zoeken als jullie een bron willen, maar ik dacht op CNN gelezen te hebben dat Biden misschien zelfs een republikein in zijn team wou?
Gevonden:Citaat:In an interview with NBC's "Nightly News" on Tuesday, Biden said he would consider appointing a Republican to his Cabinet who had voted for Trump.
"The purpose of our administration is once again uniting. We can't keep this virulent political dialogue going. It has to end," Biden said.
https://edition.cnn.com/2020/11/25/poli ... index.html
Citaat:“The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and fiction (i.e., the reality of experience) and the distinction between true and false (i.e., the standards of thought) no longer exist.”
― Hannah Arendt, The Origins of Totalitarianism
SinneJ schreef:Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
De politiek van Trump... ik heb het altijd grappig gevonden dat mensen dat beschouwen als iets wat werkelijk bestaat. Ik heb er nog nooit echt veel patronen in gevonden. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij niets goed gedaan heeft, maar ik zie het een beetje als mijn obese, half blinde kat die een muis naar huis brengt: ofwel is hij erop gaan zitten zonder het te weten, ofwel heeft hij hem dood gevonden, maar hij heeft hem zeker niet bewust en met voorbedachte rade gevangenen toch kan je zo een per ongeluk geluk hebben.
Dinopino schreef:Geinig Sinnen vind je jezelf dom, hoe komt dat.
Lees haar reactie eens beter. Dat zegt ze namelijk niet.
En waarom denk je dat een wetenschappelijke studie een bewijs is van intelligentie. Betekent alleen dat je goed opgeleid bent om in dit systeem te dienen.
Een wetenschappelijke studie bewijst dat je analytisch bent. En dat je goed kan leren. Maar wel lekker makkelijk afschuiven zo, voel ik daar een beetje jaloezie dat het kou zelf niet gelukt is?
Gefeliciteerd. En wanneer geld voor je belangrijk is dan pas je ook precies in het plaatje:-)
Ik wil je graag uit de droom helpen dat een wetenschappelijke studie zéker niet gelijk staat aan veel geld verdienen. Sterker nog, als dat mijn focus was geweest had ik het beter bij mijn hbo kunnen houden en mijn master achterwege laten.
Dus jullie geloven in het complot dat er een Deep Staat bestaat?
Nee. Vrijwel niemand denk ik.
Jullie geloven dat de regering het beste met ons voor heeft?
Ja. Zijn immers volksvertegenwoordigers. Als Rutte/VVD continu dingen doet die niet volgens volksbelang zijn dan stemmen we andere volksvertegenwoordigers de politiek in. Jij kan ook je eigen partij beginnen hoor, als je dat ziet zitten. Dat is het mooie van Nederland.
En jullie geloven in het complot van Trump dat die de verkiezingen gaat winnen via een rechtszaak?
Nee, vrijwel niemand hier. Jij daarentegen een paar pagina’s nog wel.
En jullie geloven dat onze boeren verantwoordelijk zijn voor klimaatverandering.
Nee, de industrie. Wijzelf. Nouja, ook de boeren dragen bij. Maar het ligt genuanceerder natuurlijk. Wij moeten als samenleving veranderen om klimaatverandering tegen te gaan. Íédereen. Niet alleen boeren. Niet alleen industrie. Niet alleen de mensen zelf.
Jullie geloven natuurlijk allemaal gelijk aan de complotten. Maar volgens mij kan ieder er wel een uithalen.