Benzz schreef:Als je iemand niet van complot theorieen kunt betichten is het Lubach wel. Die zoeken alles echt goed uit!
Hij zoekt inderdaad heel goed een fractie van het totale plaatje heel goed uit en dan, naar mijn idee tenminste, met name het deel dat hem zelf goed uitkomt. Er staat zeg maar nog net geen D66 op zijn voorhoofd geschreven 
Benzz schreef:Ik betrap Caroline vooral op heel veel leugens.
Benzz schreef:Vind het alleen wel altijd vervelend dat bij Rutte men alleen herinnerd wat hij fout doet en nooit de goede dingen die hij doet.
Ik wil niet vervelend doen. Maar als ik jouw berichten lees krijg ik de indruk dat jij hetzelfde doet, alleen dan bij Van der Plas ipv Rutte. Ik vind het namelijk wel een beetje zwak om eerst iemand te betichten van heel veel liegen en als er dan naar concrete voorbeelden wordt gevraagd, heb je die niet paraat en kom je slechts met gedragingen die volgens mij bijna als politicus-eigen kunnen worden beschouwd.
Overigens ben ik, aangezien je vrij kritisch bent tov Van der Plas, wel benieuwd wat je vind van de integriteit van Tjeerd de Groot (mbt zijn tijd als directeur van de NZO)?
Benzz schreef:Waar ik mij pas echt zorgen over maak is de enorme haat naar hoog opgeleide vrouwen in een bestuurlijke functie. Als je ziet hoe er online ( ook op bokt) gereageerd wordt. Vaak niet inhoudelijk. Je kunt het met elkaar oneens zijn, maar hoe er vaak gereageerd wordt vind ik zorgelijk.
Je doet volgens mij zelf ook een aardige duit in het zakje, met je bericht over leugens door Van der Plas die vervolgens niet in de categorie 'leugens' thuishoren maar hooguit (vooruit, jij je zin) in de categorie 'populistische prietpraat'.