kloptCitaat:Nu heeft Nanninga haar (best wel grote) mond open getrokken richting Baudet.
Het is NU bij Nieuwsuur.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mysa schreef:Klopt Pien, ik bedoel meer in het algemeen. Maar het moment was misschien wat ongelukkig gekozen gezien de post ervoor over de rechterlijke macht ging.
Oh jongens, mag nog wel even in dit topic? Nu heeft Nanninga haar (best wel grote) mond open getrokken richting Baudet.
https://www.nu.nl/politiek/6092620/nann ... lijst.html
Ailill schreef:Over een aanbod gesproken, wat ik me al een tijdje afvraag: Die nieuwe opperrechter, Amy Coney Barrett, had zij de aanstelling kunnen/mogen weigeren? Ik snap dat het in feite een contract voor de rest van haar leven is, maar het zegt, in mijn optiek, toch ook wel iets (of eigenlijk heel veel) over hoe ze hier daadwerkelijk in staat.
elnienjo schreef:Misschien omdat het niet helemaal fatsoenlijk is verlopen?Ailill schreef:Over een aanbod gesproken, wat ik me al een tijdje afvraag: Die nieuwe opperrechter, Amy Coney Barrett, had zij de aanstelling kunnen/mogen weigeren? Ik snap dat het in feite een contract voor de rest van haar leven is, maar het zegt, in mijn optiek, toch ook wel iets (of eigenlijk heel veel) over hoe ze hier daadwerkelijk in staat.
Waarom zou iemand zo'n goedbetaalde baan voor 't leven weigeren?
elnienjo schreef:Ailill schreef:Over een aanbod gesproken, wat ik me al een tijdje afvraag: Die nieuwe opperrechter, Amy Coney Barrett, had zij de aanstelling kunnen/mogen weigeren? Ik snap dat het in feite een contract voor de rest van haar leven is, maar het zegt, in mijn optiek, toch ook wel iets (of eigenlijk heel veel) over hoe ze hier daadwerkelijk in staat.
Waarom zou iemand zo'n goedbetaalde baan voor 't leven weigeren?
Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
SinneJ schreef:Dinopino schreef:Nu een ander topic over politieke partijen is geopend,is het misschien wel leuk omdit topic dan te gebruiken voor mensen die de politiek van Trump wel zien zitten!
1
De politiek van Trump... ik heb het altijd grappig gevonden dat mensen dat beschouwen als iets wat werkelijk bestaat. Ik heb er nog nooit echt veel patronen in gevonden. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij niets goed gedaan heeft, maar ik zie het een beetje als mijn obese, half blinde kat die een muis naar huis brengt: ofwel is hij erop gaan zitten zonder het te weten, ofwel heeft hij hem dood gevonden, maar hij heeft hem zeker niet bewust en met voorbedachte rade gevangenen toch kan je zo een per ongeluk geluk hebben.
IMANDRA schreef:Oh zeker wel een patroon. Alles wat hem positief uitkomt gaat door en is geweldig, alles wat hem negatief uitkomt is fake news en stomme media. En alles wat hij niet kan controleren is écht niet zo erg als de stomme liegende linkse media beweert.
SinneJ schreef:IMANDRA schreef:Oh zeker wel een patroon. Alles wat hem positief uitkomt gaat door en is geweldig, alles wat hem negatief uitkomt is fake news en stomme media. En alles wat hij niet kan controleren is écht niet zo erg als de stomme liegende linkse media beweert.
Ja dat is zijn werkwijze, maar bij politiek denk ik aan een duidelijk programma dat bovenkomt in je dagelijkse handelingen...
nynke55 schreef:Misschien wel een goed idee, wat staat er ook al weer op zijn agenda?
1. Golf
2. Twitter
3. Doen alsof covid-19 niet bestaat
4. Golf
5 onwinbare rechtszaken starten
6. Mensen geld afhandig maken om die rechtszaken te beginnen
7. Golf
8......Iemand die nog aanvullen wil?
nynke55 schreef:Misschien wel een goed idee, wat staat er ook al weer op zijn agenda?
1. Golf
2. Twitter
3. Doen alsof covid-19 niet bestaat
4. Golf
5 onwinbare rechtszaken starten
6. Mensen geld afhandig maken om die rechtszaken te beginnen
7. Golf
8......Iemand die nog aanvullen wil?
Dinopino schreef:![]()
Jullie zijn heerlijke complotdenkers. Ik zou zeggen binnenkort komt de vogelgriep. De monddoekjes ook graag buiten gebruiken en wanneer je alleen in de auto zit. En straks valt de stikstof jullie allemaal aan.
Oh ja er vloog op 11 september ook nog een vliegtuig in zijn geheel door een stalen gebouw, oh nee het waren er twee, en het derde gebouw was een ongelukje. Heerlijk jullie complotdenkers. Blijf maar lekker in jullie topics. Ik geloof de Taliban slaat ook zo weer toe.
1