Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:vuurneon schreef:Hoe is de Amerikaan/Nederlander (Quinn) dan meegerekend? Want hij was zowel Nederlander als Amerikaan?
Die mogen de amerikanen houden anders heeft obama niks .![]()
http://www.usatoday.com/story/news/nati ... /12834977/
ceasario schreef:vuurneon schreef:Hoe is de Amerikaan/Nederlander (Quinn) dan meegerekend? Want hij was zowel Nederlander als Amerikaan?
Die mogen de amerikanen houden anders heeft obama niks .![]()
http://www.usatoday.com/story/news/nati ... /12834977/
Gittekit schreef:De Amerikaan/Nederlander is waarschijnlijk meegerekend bij de nationaliteit van het paspoort waar hij mee reisde.
LadyMadonna schreef:Gittekit schreef:Het gaat inderdaad om haar. Deze vrouw woont al jaren in Nederland met haar gezin. Waarschijnlijk zal deze wijziging op verzoek van de nabestaanden (hebben twee dochters na gelaten) zijn gedaan.
Overigens woonde zij niet in Amsterdam.
Kon ook niet anders eigenlijk, maar omdat Amsterdam ineens genoemd werd (waarom?) bouwde ik even een reserve in
Sorry dat zei ik, omdat ik dat zo gehoord dacht te hebben op tv. vuurneon schreef:Gittekit schreef:De Amerikaan/Nederlander is waarschijnlijk meegerekend bij de nationaliteit van het paspoort waar hij mee reisde.
Op de passagierslijst staat hij als Nederlander zie ik net.
ceasario schreef:LadyMadonna schreef:Flauw, ongepast, goh... Welk woord zoek ik...
Weet je wat ongepast is de media volplakken over de Duitse..
ceasario schreef:LadyMadonna schreef:Flauw, ongepast, goh... Welk woord zoek ik...
Weet je wat ongepast is de media volplakken over de Duitse..
manzano schreef:Dat stond al veel langer te gebeuren.... (het aftreden)
Tendance schreef:Ik vergeet steeds dat het aantal overleden Nederlanders 193 is.
Naar mijn idee zijn er 298 onschuldige mensen overleden en die 104/105 niet-Nederlanders zijn even belangrijk als die 194/193 wel-Nederlanders.
Ik snap dus niet dat jullie een discussie aangaan over waar iemand bij hoort.
Er zijn volgens mij wel belangrijker zaken gaande.
Laat de nabestaanden dit zelf aanvoeren, dan komt het vast wel in orde.
LadyMadonna schreef:Nee, het om de manier waarop jij post... "Die Duitse"...
Bah...