Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:21

Slapen.. slapen is een groot woord.. mee eens.. maar haar luikjes vielen wel toe..
Verder heb ik nergens gezegd dat ze geen respect toont.. Dat heeft ze in de afgelopen dagen wel gedaan.. En verder is het iid gewoon een mens die ook al ouder is en daar is niets mis mee als je luiken dicht vallen, het ziet er alleen niet zo netjes uit.. Vooral als er net een camera op staat ;-)

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:22

nee idd... denk dat ze zich probeerde te focussen..En daarnaast is dat nou het belangrijkste?? Vond haar idd ook oud geworden...

Vond ook dat de dochter van de vrouw die ook gewond was een goede toespraak hield!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:22

Volgende week staan de Story's en Prive's vol met berichten dat Bea sliep.. Nou denk het niet hoor ;).

@James100; knap dat jij je van jezelf overtuigd bent dat het zo was, terwijl je er zelf niet bij was.
Ik vind het respectloos om haar zo af te kraken terwijl ze een behoorlijk zware tijd heeft gehad!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:24

james100 schreef:
@Jolliegirl; ik weet het niet of ze dat zou doen, zou wel beter zijn..

Waarom zou dat beter zijn? Wat doet zij verkeerd in jouw ogen? Ik vind dit weinig respect tonen eerlijk gezegd.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:24

james100 schreef:
Slapen.. slapen is een groot woord.. mee eens.. maar haar luikjes vielen wel toe..
Verder heb ik nergens gezegd dat ze geen respect toont.. Dat heeft ze in de afgelopen dagen wel gedaan.. En verder is het iid gewoon een mens die ook al ouder is en daar is niets mis mee als je luiken dicht vallen, het ziet er alleen niet zo netjes uit.. Vooral als er net een camera op staat ;-)

nu ben je al iets milder dan daarnet toen je schreef:

james100 schreef:
Ik vind het niet thuis horen bij dit soort dingen,zeker niet als je zo;n functie bekleed.. Treed dan af...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:26

james100 schreef:
Verder heb ik nergens gezegd dat ze geen respect toont..

Maar je zegt wel;

james100 schreef:
Ik vind het niet thuis horen bij dit soort dingen,zeker niet als je zo;n functie bekleed.. Treed dan af...

Vidn die opmerking alles behalve respectvol en die opmerking niet op zijn plaats is echt, mag hopen dat je hem in een opwelling plaatste.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:28

Denk je nu werkelijk dat de koningin even een dutje gaat doen terwijl een herdenking bezig is die verdorie over koninginnedag gaat??? Kom op zeg!

Ik vind dit echt respectloos en eigenlijk te ver gaan. Maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk praten achter de computer in plaats van een herdenking meemaken die eigenlijk ook deels over jou gaat....

Intenser beleven van woorden door ogen dicht te doen is niet gek hoor! En dat iemand anders een herdenking anders beleefd dan een ander wil niet zeggen dat er dan maar één ligt te slapen... pfff

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:29

Omdat ze nu wel eens van haar leven mag gaan genieten.. Verder vind ik het ook heel kort door de bocht om een conclusie te trekken dat ik geen respect toon.. dat is dus net zo kort door de bocht als jullie mij vinden.. En nogmaals het is niet vanuit kwaadheid of lelijk bedoelt, maar gewoon het is tijd, de hoogste tijd.. Max en WimLex zijn er denk ik klaar voor.. (en nee nu niet weer allemaal beginnen hoe ik dat weet want ik was er niet bij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:30

james100 schreef:
Verder vind ik het ook heel kort door de bocht om een conclusie te trekken dat ik geen respect toon.. dat is dus net zo kort door de bocht als jullie mij vinden.. En nogmaals het is niet vanuit kwaadheid of lelijk bedoelt, maar gewoon het is tijd, de hoogste tijd..

James dat is niet aan jou om hier een oordeel over te vellen en vind het jammer dat je dr op door blijft gaan en niet even inziet dat jou opmerking niet op zijn plaats is.

ikisik

Re: Drama in Apeldoorn: 15 gewond, 7 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:32

Amen.. bokt.. ik zal me discreet terug trekken en diep schamen..

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:32

Nou nou.. het eventuele 'moeten' aftreden van de koningin heeft naar mijn idee helemaal niks te maken met deze herdenkingsdienst!

Dit topic gaat over het Drama in Apeldoorn, het is wel zo netjes om het daar bij te laten niet?

En ja, ik vind je opmerking wel degelijk getuigen van respectloosheid. Nogmaals: denk je werkelijk dat de koningin gaat slapen bij de herdenking over het drama op KONINGINNEDAG..... of is het misschien toch een andere manier van beleving als wellicht een ander??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:37

james100 schreef:

Dus jij blijft nu bij hoog en laag beweren dat jou opmerking gewoon helemaal okay is?
En dat dit aan jou is om hier een opmerking als "dan treed zij maar af"te maken terwijl er net een aanslag is gepleegd op het koningshuis?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:41

Chiqa schreef:
james100 schreef:

Dus jij blijft nu bij hoog en laag beweren dat jou opmerking gewoon helemaal okay is?
En dat dit aan jou is om hier een opmerking als "dan treed zij maar af"te maken terwijl er net een aanslag is gepleegd op het koningshuis?

En dan ook nog even beweren dat de koningin ging slapen of dutten tijdens de herdenking van de aanslag op het koningshuis..... echt ongelooflijk en onbegrijpelijk :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 22:53

Ik kan die opmerking ook beslist niet waarderen en meldt hem ook, vind dit gewoon echt niet kunnen.
We gooien dr allemaal wel eens wat uit hoor, kan gebeuren maar even toegeven dat dit echt niet kan moet toch niet al teveel gevraagd zijn.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:19

Moderatoropmerking:
Het is de kunst iedereen met zijn mening in een discussie in zijn waarde te laten. Zelfs als je het er echt niet mee eens. bent.
Probeer elkaar op basis van argumenten te overtuigen., niet op grond van je eigen gevoel van wat wel en niet geoorloofd is.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:19

Wat ik niet snap is dat er mensen bij naam en leeftijd genoemd werden maar deze waren allen boven de 50???
Hoe dan met 't gemelde kind en zwangere vrouw welke overleden zouden zijn???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:21

Cyntje schreef:
Wat ik niet snap is dat er mensen bij naam en leeftijd genoemd werden maar deze waren allen boven de 50???

Dat moet dan weer geschaard worden onder de RTL Boulevard roddels? (Peter v.d. Voorst had dat gezien nl. )

Nee, ik denk dat mensen in shock (en dat is ook bekend) soms hele rare waarnemingen hebben.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:22

slimmerik schreef:
Cyntje schreef:

Dat moet dan weer geschaard worden onder de RTL Boulevard roddels? (Peter v.d. Voorst had dat gezien nl. )

Nee, ik denk dat mensen in shock (en dat is ook bekend) soms hele rare waarnemingen hebben.

Dan was het toch echt Bokt Boulevard... heb het hier namelijk gelezen :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:23

Cyntje schreef:
Dan was het toch echt Bokt Boulevard... heb het hier namelijk gelezen :+

Klopt.... maar dat was n.a.v. commentaar wat Peter v.d. Voorst op t.v. gaf.....

geplaatst 30 april 18.34 uur (RTL Boulevard is net begonnen)

Welshcobfan schreef:
Peter van der vorst heeft het over een reanimantie van een zwangere vrouw die niet gelukt is...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:04

De laatste die genoemd werd, was in de 30 ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:14

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:16

De lerares wiens dochter ook gewond was geraakt. :\

Wat een verdrietig toeval, op de avond van de herdenking.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:17

Pfff.... en haar dochter mocht vandaag naar huis..
Jeetje zeg..

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:18

Dat is toch de lerares van een meisje uit dit topic? :oo
Wat rot zeg..
Als dat het geval is, sterkte. ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:21

M_EL_ISSA schreef:
Pfff.... en haar dochter mocht vandaag naar huis..
Jeetje zeg..

Meisje is vandaag ook nog jarig ook lees ik op teletekst...