Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Vroeger wou ik altijd patholoog anatoom worden (was nog voor CSI op de buis kwam) maar ik ben toch blij dat ik dat niet heb doorgezet
vuurneon schreef:Heeft dit ook gevolg voor de statistieken eigenlijk? Is vliegen nu ook iets onveiliger geworden? (Of beter; is de kans toegenomen op een ongeluk?). Nu er in korte tijd meerdere vliegtuigen zijn neergeschoten/neergestort/verdwenen.
gohya schreef:vuurneon schreef:Vroeger wou ik altijd patholoog anatoom worden (was nog voor CSI op de buis kwam) maar ik ben toch blij dat ik dat niet heb doorgezet
Dat wilde ik ook! en nu nog steeds.Omdat ik het puur uit intresse wil[de] worden.
Het is echt stil op Ned.1 straks die lange autorit weer,heel mooi om te zien.
LiiNd_Y schreef:vuurneon schreef:Heeft dit ook gevolg voor de statistieken eigenlijk? Is vliegen nu ook iets onveiliger geworden? (Of beter; is de kans toegenomen op een ongeluk?). Nu er in korte tijd meerdere vliegtuigen zijn neergeschoten/neergestort/verdwenen.
Daar ben ik ook benieuwd naar..
Eerder deze week is er een vliegtuig in Tawain neergestort, zo'n beetje 50 doden en vandaag een vliegtuig in Mali, 119 doden
vuurneon schreef:Heeft dit ook gevolg voor de statistieken eigenlijk? Is vliegen nu ook iets onveiliger geworden? (Of beter; is de kans toegenomen op een ongeluk?). Nu er in korte tijd meerdere vliegtuigen zijn neergeschoten/neergestort/verdwenen.
Mjetterd schreef:Wanderers schreef:.. wel jammer dat de 1 minuut stilte nog maar weinig gerespecteerd wordt, hier helaas ook niet
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er elke dag een minuut stilte gehouden 'moest' worden als de vliegtuigen aan zouden komen.
Sammie schreef:Ik vroeg mij enkel af waarom die vrouw nu onder Nederland wordt geteld en niet onder Duitsland.
En idd wat is nu het verschil.
LadyMadonna schreef:Ik dénk dat dit om een persoon gaat die ik "ken". Vriendin van mijn schoonzus, zij stond idd als Duitse op de lijst, maar ze heeft een dubbel paspoort
Gittekit schreef:LadyMadonna schreef:Ik dénk dat dit om een persoon gaat die ik "ken". Vriendin van mijn schoonzus, zij stond idd als Duitse op de lijst, maar ze heeft een dubbel paspoort
Het gaat inderdaad om haar. Deze vrouw woont al jaren in Nederland met haar gezin. Waarschijnlijk zal deze wijziging op verzoek van de nabestaanden (hebben twee dochters na gelaten) zijn gedaan.
Overigens woonde zij niet in Amsterdam.
vuurneon schreef:Hoe is de Amerikaan/Nederlander (Quinn) dan meegerekend? Want hij was zowel Nederlander als Amerikaan?