Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Dit kabinet denkt echt niet na, het hangt van los zand aan elkaar, bbb en nsc zijn uitgespeeld bij de volgende verkiezingen, pvv valt ver terug en vvd spint er wederom garen bij. Dilan is al maanden in de verkiezingsstand maar haar onvoorwaardelijke steun voor Netanyahu doet ze hopelijk nog wat zakken in de peilingen!
mysa schreef:Electra63 schreef:Volgens mij is haar man Joods, ik heb weleens een foto gezien met een keppeltje.
Dus omdat haar man misschien joods is, steunt ze Netanyahu?
Want alle joden steunen Israël?
Electra63 schreef:BigOne schreef:Netanyahu heeft er alle belang bij om de uitroeiing van Palestina door te laten gaan, dan kan hij blijven zitten als president.
Precies !
Vooral geen hulp toelaten en kinderen laten verhongeren is onacceptabel.
Electra63 schreef:BigOne schreef:Netanyahu heeft er alle belang bij om de uitroeiing van Palestina door te laten gaan, dan kan hij blijven zitten als president.
Precies !
Vooral geen hulp toelaten en kinderen laten verhongeren is onacceptabel.
pien_2010 schreef:Cer als iemand jouw vragen zou kunnen beantwoorden dan was de oplossing dichtbij. Het is een heel moeilijk conflict.
Cer schreef:pien_2010 schreef:Cer als iemand jouw vragen zou kunnen beantwoorden dan was de oplossing dichtbij. Het is een heel moeilijk conflict.
maar het is wel de vraag die hier ook voorbij komt, in de trant van 'waarom doet niemand er iets aan'.
maar wie moet er wat aan doen dan?
Ik vind dat altijd lastig aan buitenlandse conflicten, want aan de ene kant heb je 'andere (westerse) landen moeten helpen' maar ook 'wie denken andere (westerse) landen wel dat ze zijn dat ze menen zich overal mee te moeiten bemoeien'.
Anders dan zeggen "hee, stop daar eens mee" kan je denk ook niet doen. Dat is dan wel het minste wat een land kan doen, maar legt dat echt zoden aan de dijk?
Dan ga je naar sancties ofzo (net als met rusland) maar daar trekt Putin zich geen reet van aan. En ondertussen sneuvelen er aan alle kanten mensen, terwijl de bestuurders hoog en droog aan de biefstuk zitten, zeg maar..