Ik zeg dat ook altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_Sea schreef:Over 9 maanden komt er vast een baby-boom omdat iedereen nog even genoot van de laatste nacht op aarde![]()
Anne_Sea schreef:Over 9 maanden komt er vast een baby-boom omdat iedereen nog even genoot van de laatste nacht op aarde![]()
CandyQueen schreef:er is hier niemand die paniekeert
we maken het gewoon grappigeigenlijk lachen we de idioten die dit hebben bedacht een beetje uit
x_Rebecca schreef:Anne_Sea schreef:Over 9 maanden komt er vast een baby-boom omdat iedereen nog even genoot van de laatste nacht op aarde![]()
Oh-ooh.
Allemaal Doomdaybabies..
Straks zijn die wel groen
Jumpfreak schreef:CandyQueen schreef:er is hier niemand die paniekeert
we maken het gewoon grappigeigenlijk lachen we de idioten die dit hebben bedacht een beetje uit
Tussen alle grappen door zitten er ook reacties van bokkers die zich wel wat zorgen maken en bang zijn hoor.
En dat komt door al het opgeblaas van de media.
Ik snap dat het voor de meerderheid niet serieus is en vandaar ook dat ik het natuurlijk niet helemaal serieus zei............
MandyR schreef:Stel je voor dat de hele aarde naar een andere plek in het heelal verhuist door dat zwarte gat. Wij merken niets van die verhuizing maar, als we morgen ochtend wakker worden staat de zon ineens in het westen op.
Zou toch wat zijn
MandyR schreef:Stel je voor dat de hele aarde naar een andere plek in het heelal verhuist door dat zwarte gat. Wij merken niets van die verhuizing maar, als we morgen ochtend wakker worden staat de zon ineens in het westen op.
Zou toch wat zijn
Jumpfreak schreef:Ja, paniekeren is Vlaams..Tenminste, in Vlaanderen is dat echt vaste spreek taal. Daar paniekeer je. In NL ''raak je in paniek''
Zijn vast NL die het ook gebruiken, maar in Vlaanderen, België hoor je iig niet anders.
Lekker offtopic.. excuseer.
CandyQueen schreef:Omg!
nu krijg ik ook blauwe vlekken
june20 schreef:het is al gebeurd was net op het nieuws!! en??? jaa we leven nog!!!
Anne_Sea schreef:june20 schreef:het is al gebeurd was net op het nieuws!! en??? jaa we leven nog!!!
Geen zorgen, in 2012 vergaan we weer
bizzybijtje schreef:Jumpfreak schreef:Ja, paniekeren is Vlaams..Tenminste, in Vlaanderen is dat echt vaste spreek taal. Daar paniekeer je. In NL ''raak je in paniek''
Zijn vast NL die het ook gebruiken, maar in Vlaanderen, België hoor je iig niet anders.
Lekker offtopic.. excuseer.
We zijn ook totaal niet offtopic in de rest van het topic![]()
Misschien omdat ik Zeeland woonHéééééé dat kan ook!
Anne_Sea schreef:june20 schreef:het is al gebeurd was net op het nieuws!! en??? jaa we leven nog!!!
bizzybijtje schreef:Anne_Sea schreef:
Wéééééééééral??