[STW] Nederland is Vet en wordt steeds Vetter!
Als er dan toch ergens een stel kortzichtige Bokkers zit... En nee, dat ben ik niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Mijn moeder is ook altijd dik geweest, die heeft zelfs 500 caloriën dieten gedaan, waar ze enkel heel sacho en slapjes van werd, maar niks viel ze af.
Uiteindelijk heeft ze een maagband en later een maagverkleining gehad. Dit heeft wel geholpen, en daar ben ik blij om, want anders denk ik dat ze er misschien niet meer geweest was.
En ook echt lag dit niet aan het eten.
K_im schreef:Ik vind het moeilijk om een midden weg te vinden in het eten. (het is bij mij of alles of niets, een klein beetje is gewoon echt moeilijk voor me)
Rock schreef:Sommige mensen kunnen meer eten dan anderen, en als je al stevig bent is het heel frustrerend om sommige mensen gewoon vanalles te zien eten zonder een grammetje aan te komen, terwijl je zelf maar naar een hamburger hoeft te kíjken...
Rock schreef:Superwoman... Er schijnt wel een beduidend verschil te zijn tussen slank zijn en maat houden en overgewicht hebben en maat houden.
Cyntje schreef:Idd,... vroeger zou ik geschilderd zijn als Rubensvrouw, en nu word ik afgeschilderd als een vetkees
Cyntje schreef: