Ben benieuwd, duik nu namelijk mijn nestje in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
smurffie schreef:Tomaatje @ die kruistochten waren verkeerd, waren gruwelijk. Maar de kruistochten zijn geen heel geloofnet als deze film ook het hele geloof niet laat zien
enkel de negatieven kanten, waar die er dus over elk geloof zijn.
Waarom zou het over het ene geloof wel mogen zonder aanslagen en over de ander neit?
MaaikeMo schreef:MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
het leukste van alles is nog, dat de koran helemaal geen haat in zich heeft..
in de koran staat serieus dat je goed voor de medemens moet zijn, mensen moet helpen, en doden uit den boze is..
dus als de moslims is aan t lezen zouden gaan
Cyntje schreef:Ik heb ook problemen met het bufferenLaat het morgen wel eerst uitladen voordat ik het ga kijken...
Ben benieuwd, duik nu namelijk mijn nestje in.
MaaikeMo schreef:MISTRAL94 schreef:Geen idee ik snap namelijk de hele koran ook niet, ik kan niet begrijpen dat er zoveel haat kan zijn binnen een geloof
in de koran staat serieus dat je goed voor de medemens moet zijn, mensen moet helpen, en doden uit den boze is..
Tomaatje schreef:smurffie schreef:Tomaatje @ die kruistochten waren verkeerd, waren gruwelijk. Maar de kruistochten zijn geen heel geloofnet als deze film ook het hele geloof niet laat zien
enkel de negatieven kanten, waar die er dus over elk geloof zijn.
Waarom zou het over het ene geloof wel mogen zonder aanslagen en over de ander neit?
Op dat moment, in die tijd, waren die kruistochten het hele geloof. Tenminste, (bijna) iedereen geloofde in het goede doel van die kruistochten.
MarvanTom schreef:Ik kreeg vandaag voordat ik de metro instapte de Spits (krant) in handen. Prompt stond daar een ingezonden brief in van iemand uit Tilburg ? die precies duidelijk maakte zoals wij ons thuis voelden. Laat die film maar zien, maar dan met onze buitenlandse buren naast ons en dan zien we wel waar de (on)zin zit. Maar dat maken we dan samen wel uit. Vond het een dappere inzending.
Helaas zijn het er maar een paar die de islam zo extreem volgen. Diegene die dus aanslagen doen en blind voor de ogen zijn, afgeschermd door oogkleppen ala hun strenge geloof. Het meerendeel wil dat ook helemaal niet, net zo min als wij.
Leven en laten leven, maar met respect voor het geloof.
Citaat:De film van Geert Wilders is een gemiste kans, vindt VVD-leider Mark Rutte. ,,Hij heeft nu een miljoenenpubliek dat hij had kunnen gebruiken voor het presenteren van oplossingen voor problemen met de radicale islam en integratie. In plaats van iets constructiefs heeft hij oude beelden van terroristische en criminele daden laten zien.'' Volgens Rutte moeten parlementariërs geen oude archieven lichten, maar aan de slag om de problemen op te lossen. ,,Daar worden we tenslotte voor betaald.''
Hannanas schreef:bevat trouwens wel beelden van het filmpje van de site Dumpert.
Weer korte gruwelijke beelden..
smurffie schreef:Waren er in die tijd filmopnames mogelijk? NEE ofwel , het geloof word zwartgemaakt op iets waarvan al ingezien is dat het verkeerd isnog veel erger in mijn ogen
!
smurffie schreef:Hannanas schreef:bevat trouwens wel beelden van het filmpje van de site Dumpert.
Weer korte gruwelijke beelden..
gruwelijke korte beelden, maar wel de waarheid.
smurffie schreef:Maar er word wel door hun leiders gezegt dat iedereen die de islam niet aanbid onwaardig is. en dat die mensen gestraft moeten worden![]()
Maar, ja weer een maar, waar halen deze dit vandaan? uit zichzelf ? (dit is sirrieus een vraag, want hier wil ik het antwoord wel eens op weten.)
Sundancer schreef:Laat Mark Rutte eerst eens op zichzelf gaan wonen en een vrouw zoeken.
Tomaatje schreef:smokey17 schreef:Dood aan Wilders, dood aan Nederland, dood aan Denemarken. Dit stond op de borden. Maar gelden deze kreten voor de hele bevolking van Afghanistan, of zijn het weer een zootje bij elkaar geschrapte mensen die door haat zaaiende mensen met geweren bij een gedreven zijn??
Denken alle Moslims zo kwaad over de Nederlanders en de Denen?
Moeten we echt bang gaan worden? Of is het maar een klein groepje radicale moslims, en zijn de rustige frome moslims net zo bang voor de radicale moslims?
Waarom boos worden op een heel land om de mening van 1 iemand?? Waarom boos worden op een heel land om 1 tekening?
Naar mijn mening moeten we vooral medelijden hebben met deze mensen. Dat zij al zo lang zo verdraait worden opgevoed.