en Wilders heeft zijn punt bewezen, 'hun' reageren zo extreem, als iemand een anti christen film zou maken zou er niet zo ophef over zijn..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Nee echt bang niet maar ik denk wel na dat als ik ( bijvoorbeeld) in een trein zit met wilders dan heeft hij 10 man beveiliging om zich geen maar ik niet. Denkt hij ook zover na?
Stel dat er echt aanslagen komen.. is dat een film van 15 minuten waard geweest? dat er dan misschien gewonden of zelfs misschien doden gaan vallen? Ik vind van niet.
Tuurlijk je mening geven mag, je leeft tenslotte in een vrij land.. echter hoef je je mening niet op een kwetsende manier naar buiten te brengen. En hoef je mensen niet te gaan beledigen. Want hij noemt balkende laf en weet ik veel wat.. Hmm, nee dat is niet nodig. Hij noemde mohammed een barbaar.. Waar is dat goed voor?
Bang ben ik niet, maar ik vind het allemaal zo onnoddig. Hij zegt iets over moslims.. maar dan praat je over miljoenen mensen.. Niet al die mensen denken/doen hetzelfde. Extremisten zijn inprincipe niet eens moslims omdat zij zich niet aan de 10 geboden houden.
Daarnaast zijn er wel al stukken van de film uitgelekt ( geen beelden, wel wat er in komt) en dat zou zijn dat er onderandere op het einde een koran in de fik gestoken word.. Nou sorry, je mag je mening hebben en zeggen maar een ( in de ogen van gelovige mensen) heilig boek hoef je niet in de brand te steken.
Als je het mij vraagt is Wilders zelf de man die laf is en niet balkende.. Wilders heeft 10 man beveiliging om zich heen lopen en durft geen enkele discussie aan te gaan. Daarnaast moet ik gewoon lachen als je ziet hoe weinig die man daadwerkelijk van de koran en de islam afweet.
feliciaa schreef:Ik heb het idee dat Wilders het er allemaal om doet, het zal me ook niets verbazen als Wilders niet oud zal worden (laat ik het maar even zacht uitdrukken).
Moirsa schreef:en Wilders heeft zijn punt bewezen, 'hun'(= ZIJ) reageren zo extreem,
jameyskatje schreef:Moirsa schreef:en Wilders heeft zijn punt bewezen, 'hun'(= ZIJ) reageren zo extreem,
als je nagaat dat er in pakistan 160 miljoen mensen wonen, en er slecht 100 van demonstreren..
deze verhouding is hetzelfde in Nederland hoor.
ik ben nog geen moskee tegen gekomen waar ik ook maar iets over deze man/film heb gehoord.. ik heb nog geen moslim gesproken die er een gespreksonderwerp over maakte. (terwijl dit onderwerp op mijn opleiding bv vaak voorbij komt)
dus hoe komen jullie erbij. zoveel ophef is er niet hoor. missschien 1% van de islamietische gemeenschap zegt er wat van of doet misschien iets.
maar het leeft niet eens onder deze gemeenschap. het leeft enkel in de media en naar mijn zeggen onder de niet-moslims
merel_gomez schreef:ik ben nou wel bennieuwd wat er in de film gebeurt, ga hem wel kijken
merel_gomez schreef:ik ben nou wel bennieuwd wat er in de film gebeurt, ga hem wel kijken
kensha schreef:ben ik bang? ja
vindt ik film niet moet worden uitgezonden? nee
als ze lukken 1 film niet wordt uitgezonden vanwege discriminatie dan volgt de volgde film en dan nog 1 en dan nog 1 wat niet mag uitgezonden mag worden.
kijk maar eens naar al die bugs bunny aflveringen die afwerden geschrapt alleen omdat een aantal te discrimineert vonden.
faye schreef:Nog meer reden om geen punt van deze film te maken.
faye schreef:Ik niet. En als het wel gebeurt heeft het niet zoveel met Wilders te maken maar met de kortzichtigheid en indoctrinatie van bepaalde bevolkingsgroepen in het minder geëvolueerde buitenland.
En het staat los van Wilders. Nu is het Wilders, over een paar jaar hoeft er maar iemand een woord in de mond te nemen en het is bal. Het doel is duidelijk niet waar?
barbara1970 schreef:Onze regering probeert Geert Wilders zwart te maken en het lukt
sarabande schreef:barbara1970 schreef:Onze regering probeert Geert Wilders zwart te maken en het lukt
Kan je daar voorbeelden van geven?????
jameyskatje schreef:pff ik was blij dat dit topic eindelijk weg gezakt was. straks zijn er weer 2 dezelfde discussies bezig. maargoed