En zo plotseling is deze regel helemaal niet - de horeca heeft veel tijd gehad om alternatieven te bedenken, maar dat hebben ze niet gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:de horeca heeft veel tijd gehad om alternatieven te bedenken, maar dat hebben ze niet gedaan.
Chiqa schreef:De horeca heeft dat wél gedaan hoor, alleen zijn de kosten zo hoog dat het niet meer rendabel is.
runningkawa schreef:Ik denk idd ook niet dat een petitie daar iets aan veranderd.
Zeker omdat NL veel later is dan veel andere landen.
Shadow0 schreef:Bovendien wisten ze dat het alternatief was dat er toch regels aan zouden komen, en ze dus alsnog die kosten moeten maken. Dus dat 'niet rendabel' lijkt me dan vooral kortetermijndenken...
Chiqa schreef:Er wordt wel meer geschreeuwd vanuit Den Haag, de horeca wil dit natuurlijk eerst even afwachten voor ze straks allemaal investeringen gaan doen in rookvrije plekken en dit straks allemaal weer wordt afgeblazen.
Citaat:Dat gaat leuk worden als we straks buiten moeten roken, hoe gaan ze dat dan oplossen met de criminaliteits regels?
Dat wordt een groot probleem.
Diablo schreef:Barmat schreef:Maar stel je nu voor he... dat wij echt hele close vriendinnen zouden zijn. En jij weet van mijn astma. Zou je dan niet, uit solidariteit met mijn ziekte, een peukie minder roken? Of zou je dan denken: schijt, het is MIJN huis?
Jij komt geregeld bij mij thuis en ik vraag jou ook netjes of je last van de rook hebt. En dan zeg jij: nee. Super hoor, want ik weet dat jij dat eigenlijk zegt om niet lastig te zijn.
maudy_89 schreef:ik vind het gewoon bull !!! mensen moeten niet zo moelijk doen
maudy_89 schreef:nou moeten wij zeker buiten gaan staan.
mandy13 schreef:ik zeg JA tegen het rookverbod!
weten jullie (rokers) wat jullie ONS aanrichten?![]()
omdat jullie zo dom zijn om te gaan roken, de laag om je bronchiën te verdikken, alles laten stinken enz. moeten wij daar onder leiden.![]()
zal ik eens eerlijk zijn?
ik vind jullie egoïstisch!
omdat jullie zonodig aan een pijpie willen zuigen moeten wij hele slechte rook binnen krijgen, terwijl wij dit níet willen!
zo kan ik nog wel meer verzinnen, maar ik laat het hierbij
zo, dat is eruit
mandy13 schreef:ik zeg JA tegen het rookverbod!
weten jullie (rokers) wat jullie ONS aanrichten?![]()
omdat jullie zo dom zijn om te gaan roken, de laag om je bronchiën te verdikken, alles laten stinken enz. moeten wij daar onder leiden.![]()
zal ik eens eerlijk zijn?
ik vind jullie egoïstisch!
omdat jullie zonodig aan een pijpie willen zuigen moeten wij hele slechte rook binnen krijgen, terwijl wij dit níet willen!
zo kan ik nog wel meer verzinnen, maar ik laat het hierbij
zo, dat is eruit
maudy_89 schreef:ik vind het gewoon bull !!! mensen moeten niet zo moelijk doen, en ja rookruimtes zouden wel een uitkomst zijn, nou moeten wij zeker buiten gaan staan. naia het is tog een 50 50 strijd